Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Total Loss zei:Gisteren de Opel dealer gebeld en gevraagd oren en ogen open te houden voor me. Vandaag belden ze al terug. Helaas met opties die ik zelf ook al wist. Ze willen wel de rode naar hun vestiging halen zodat ik er een blokje mee om kan. Hebben ook met Opel Nederland gebeld, die verwachten dat er ongeveer een 10 stuks per jaar te koop komen. Speld in een hooiberg dus![]()
Astra F zei:en dus kwamen ze gisteren langs rijden in een prachtige MX-5. Net als peter de NC?? modelgeneratie. Prachtig zwart met donkerbruin lederen interieur.
B-Real zei:Lekker nieuw deeltje weer, alleen kan ik mijn eigen foto's niet zien.
Astra F zei:En die Corsa, samen met Henna wel één van de mooiere kleuren. Maarjah, kan me voorstellen dat wanneer je zo'n bedrag stuk slaat op een auto je toch voor een veiligere kleur gaat.
Meeuw zei:Wat is zo'n Insignia duur (nieuwprijs)! De auto van de foto heeft trouwens al 8 eigenaren gehad.
British Racing Green zei:Meeuw zei:Wat is zo'n Insignia duur (nieuwprijs)! De auto van de foto heeft trouwens al 8 eigenaren gehad.
En dan durven ze nog 495 EUR afleverkosten bovenop vragen...![]()
Moderator
Ja hoor! Altijd een mooie sfeer bij zo'n kerstmarkt.Mogguh!
Straatsburg..klinkt goed berry. Maar jullie hadden na de kerst nog zin om een kerstmarkt te bezoeken?
Dus dan is die rode al helemaal geen optiewit staat op plek 4 wat kleur betreft. Arden Blue, Buzz Blue, Zwart en daarna Wit.
Ik vind de Adam Rocks S echt zo gaaf!!! Maar ook meteen véél te duur voor de hoeveelheid auto wat je krijgt.maar een Rocks S maar voel me daar toch iets te "volwassen" voor
Total Loss zei:
Mooie OPC hoor, vind de kleur op een insignia beter tot zijn rechtbkomen als op een astra.
Moderator