A
Anoniem
Guest
British Racing Green zei:Even genoeg gestookt in enkele andere topics...
Nu maar weer terugplooien op ons eigen immer gezellige Opeltopic![]()
Wel grappig in die topics. Daar lopen een paar mannetjes rond
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
British Racing Green zei:Even genoeg gestookt in enkele andere topics...
Meeuw zei:British Racing Green zei:Even genoeg gestookt in enkele andere topics...
Wel grappig in die topics. Daar lopen een paar mannetjes rond![]()
British Racing Green zei:Meeuw zei:British Racing Green zei:Even genoeg gestookt in enkele andere topics...
Wel grappig in die topics. Daar lopen een paar mannetjes rond![]()
Nu ja, eentje is na een dag sudderen tot inzicht gekomen en heeft excuses geuit.
Meeuw zei:Helemaal mee eens. Ik reageer er niet meer op.
@ Joost/Frank: Hoe gaat dat met ijzel op de ruiten icm deuren openen van de cabrio? Dan zakt de ruit 1/2 cm naar beneden. Gaat dat wel goed??
Astra F zei:Ik meende trouwens dat Ingo ff undercover ging bij het zien van deze nickname![]()
Moderator
Ik meende dat na de overvloedige regen van gisteravond de wegen wel schoongespoeld waren, maar kon vanochtend nog om de haverklap de ruitensproeiers hun werk laten doen.
Nou, wat let je Joost?
Is best wat gevallen ja. Ben gisteravond nog ff op en neer gereden naar het werk, had de ruitenwissers continu aan staan.zoveel geregend gisteren bij jullie? / ons?
En dan vermelden dat er net een nieuwe Opel op de oprit staatIk heb hem gisteren stiekum ook even bekeken. Qua competenties pas ik perfect in het profiel
Moderator
En dan vermelden dat er net een nieuwe Opel op de oprit staat
Moderator
rjthefrisian zei:Ik heb hem gisteren stiekum ook even bekeken. Qua competenties pas ik perfect in het profiel. Alles wat ze vragen ben ik bedreven en ervaren in en zijn ook mijn kerncompententies. Maar de functie is voor mij ook wel een stap terug qua opleiding (HBO en geen WO) en werkzaamheden. Dit was voor mij een goede startersfunctie geweest. Daarnaast is de reisafstand ook voor mij een issue.
Doe jij dit ook exact Berry? Wat analyseer je precies en wat doe je met deze gegevens? Zit je echt de hele dag wat in de cijfertjes te grasduinen of zit er wat meer uitdaging in en mag je meer met de cijfers doen?
Moderator
Mbo: Doeners
Hbo: Denkers die ook doen, praktijk gerichter
Wo: Denkers. Prima mensen die diep in de stof zitten, maar veelal een praktische blik ontbreekt.
Moderator
Ik had dezelfde twijfel en heb toen voor HBO gekozen. Ben er nog steeds blij mee. Direct na de middelbare school WO (zonder stages) vind ik niet goed aansluiten bij het bedrijfsleven (bepaalde medische opleidingen uitgesloten). De combi HBO met daar achteraan een verdieping op WO niveau is volgens mij ideaal.Ik heb lang getwijfeld tussen HBO of WO maar heb toch WO gedaan maar achteraf had ik misschien toch liever HBO gedaan om meer de praktijk te ervaren.
Astra F zei:Ik vind voor dit soort functies het verschil Hbo en WO ook niet zo heel relevant.
Heel kort door de bocht zie ik het altijd als volgt (waarbij ik mij realiseer dat dit lang niet altijd op gaat).
Mbo: Doeners
Hbo: Denkers die ook doen, praktijk gerichter
Wo: Denkers. Prima mensen die diep in de stof zitten, maar veelal een praktische blik ontbreekt.
Heb altijd wel een beetje leedvermaak om een jongen die ik nog ken vanuit vroeger. Was super trots op zijn WO opleiding en wilde ook altijd weer ff benadrukken dat hij VWO deed en nadien WO.
Inmiddels ben ik al weer 6 jaar aan het werk en is hij nog altijd werkzoekende en moet het tot die tijd doen met rotklusjes, hooguit op Hbo niveau. Hij is opzich best een goede kerel, maar net een beetje tegen "nerd" aan en super theoretisch. Dat nekt hem.
Direct na de middelbare school WO (zonder stages) vind ik niet goed aansluiten bij het bedrijfsleven (bepaalde medische opleidingen uitgesloten). De combi HBO met daar achteraan een verdieping op WO niveau is volgens mij ideaal.
Moderator
Een w.o.'er zei:. Kortom, zei hebben naar mijn mening...
Verder kijk ik echt niet neer op mensen die MBO o.i.d. hebben gedaan. Veel van mijn vrienden hebben dat gedaan en ook mijn broertje doet het.
Hier net zo en sta nog altijd achter de keuze. Wilde in eerste instantie ook nog uni doen, maar heb er vanaf gezien. En tot op heden heeft die keuze me geen windeieren gelegd. (Al besef ik ook dat ik ook wel een dosis geluk heb)Ik had dezelfde twijfel en heb toen voor HBO gekozen. Ben er nog steeds blij mee. Direct na de middelbare school WO (zonder stages) vind ik niet goed aansluiten bij het bedrijfsleven (bepaalde medische opleidingen uitgesloten). De combi HBO met daar achteraan een verdieping op WO niveau is volgens mij ideaal.
Ik merkte bij mijn opleiding wel dat er nog een beste kloof tussen zat, zag het in ieder geval dat de mensen met een Havo/Vwo achtergrond beter in staat waren om de vrijheid die veel bij Hbo opleidingen wordt geboden om te gaan en om hun eigen werk te organiseren. Maargoed, daar wil ik niet heel de bevolking aan afspiegelen.Maar verhouding qua denken en doen ligt tussen HBO en MBO niveau 4 niet ver uit elkaar.
Ik merkte bij mijn opleiding wel dat er nog een beste kloof tussen zat, zag het in ieder geval dat de mensen met een Havo/Vwo achtergrond beter in staat waren om de vrijheid die veel bij Hbo opleidingen wordt geboden om te gaan en om hun eigen werk te organiseren. Maargoed, daar wil ik niet heel de bevolking aan afspiegelen.
AsconaGT zei:en toen nadat het hele inholland gebeuren hoe sterk de eisen aan HBO opleidingen zijn verhoogd. Afstudeerscriptie is vele malen zwaarder geworden en ook veel vakken zijn flink verzwaard. Alles is erg theoretisch tegen het wetenschappelijke aan en miste juist iets meer praktijk handvaten
Moderator
Hans 1.6 TURBO zei:AsconaGT zei:en toen nadat het hele inholland gebeuren hoe sterk de eisen aan HBO opleidingen zijn verhoogd. Afstudeerscriptie is vele malen zwaarder geworden en ook veel vakken zijn flink verzwaard. Alles is erg theoretisch tegen het wetenschappelijke aan en miste juist iets meer praktijk handvaten
Zo ervaar ik dat ook met mijn stagiair ..
Moderator
Daarom tweedehands interessant!rjthefrisian zei:Afschrijfkanonnetje eerste klas. Maar wel mooi!
Ja, mijn referentie is misschien verkeerdrjthefrisian zei:Maar 1265 is toch zo zwaar niet? Dat weegt een auto uit de compacte middenklasse al gauw.
Ik heb de Punto nog niet zo lang en hij bevalt uitstekend. En lekker goedkoop idd!rjthefrisian zei:Een punto is goedkoper maar denk dat die alfa je veel meer rijplezier geeft. Ook wat waard toch?