Rutger DC
Asfaltkampioen
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Sanoma zei:Ik weet het niet...nog niet gelijk overtuigd: wel wat leuke details en smoel ziet er wel goed uit. Maar het lijkt er een beetje op dat de auto te klein is voor het gewenste design.
Klink beetje te laag op de achterdeur.
![]()
Moderator
dca492 zei:Fransen durven design bij een modelwisseling tenminste te wijzigen, dat zien we wel eens anders.
Wouter82 zei:dca492 zei:Fransen durven design bij een modelwisseling tenminste te wijzigen, dat zien we wel eens anders.
Je hebt de nieuwe Clio gemist? Niet zo vreemd ook eigenlijk, je kan hem namelijk maar met moeite van de oude onderscheiden. En de nieuwe 208 is misschien anders, maar alle elementen zijn al bekend van de 508.
Carfanatic zei:plug-in variant?
Moderator
Mach1 zei:Wat zit er op de c-stijl?
Wouter82 zei:Kennelijk kunnen die wielkastranden ook in een niet-contrasterende kleur.
En dit zijn de basislampen, met chromen slagtanden?
Rutger DC zei:Carfanatic zei:plug-in variant?
EV, met dezelfde techniek als de DS 3 Crossback E-Tense en toekomstige Opel Corsa EV en Citroën C4 EV (50 kWh accupakket).
D2 maar dan met vierkante haakjes er omheen zei:Het is weer een wat eigenwijs karretje geworden net als z'n voorganger. En, zoals je -vind ik- van Fransen mag verwachten worden we weer verrast met een compleet nieuwe stijl en vormgeving tov de voorganger. Veel andere merken zijn daar jaren geleden al mee gestopt en Renault durft het kennelijk ook niet meer, getuige de Clio.
Sanoma zei:Maar het lijkt er een beetje op dat de auto te klein is voor het gewenste design.
als je de slagtanden wegneemt vind ik dat hij hard op de Mazda 2 lijkt
929V6 zei:Zijn er zelfs twee verschillende kleuren geel verkrijgbaar?![]()
Durashift zei:Da's nou al binnen PSA.
929V6 zei:Durashift zei:Da's nou al binnen PSA.
Maar niet voor één model volgens mij, wat ik dus bedoel.
Tut tut, informeer je eens. Valt allemaal wel mee hoor. Op vrijwel alle B-segmenters is wel een aantal echte kleuren leverbaar. Je moet er soms wel wat meer voor betalen. Alleen zit dat grijs tussen de oren van de consument en de grote afnemers als verhuurbedrijven en dergelijke. Er leeft een idee dat grijze auto's minder afschrijven want meer gewild. Volgens mij een fabel. Zelf zou ik in ieder geval meer betalen voor een tweedehands auto juist omdat 'ie niet grijs is.s velthuis zei:929V6 zei:Durashift zei:Da's nou al binnen PSA.
Maar niet voor één model volgens mij, wat ik dus bedoel.
Op de meeste modellen is überhaupt geen kleur anders dan grijs meer leverbaar, dus geel is al heel bijzonder, laat staan twee verschillende tinten. Ik ga dit ding steeds meer waarderen.
Rutger DC zei:Overigens, ik vermoed (maar weet niet zeker) dat de gele 208'en allemaal dezelfde kleur hebben. De ene tint lijkt lichter door de computerafbeeldingen en de laatste lijkt donkerder door de donkere belichting of fotobewerking.