Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
He wat leuk dat je nog meeleest en nu weer iets post!
Fijn dat het daar bevalt. Zo'n Dacia Jogger is gewoon een heel slimme en goede keuze naast de oudjes!
Kijk, ze leest nog wel mee!
Leuk om weer een update te zien. En vooral dat het nog steeds bevalt in Frankrijk.
Eigenlijk ben je nog steeds de ultieme Fransrijder!
De Germaan eruit en de een semi-Franse Roemeen er voor terug, qua Fransrijderschap ga je erop vooruit. Mooi dat het goed gaat in Frankrijk en dat de autootjes het ook blijven doen.
Eindelijk weer eens een update, leuk! Best wel wat wisselingen dus en ook de 504 is een interessante aanschaf. Jammer dat hij weer moet gaan, maar ik snap dat je wat de klassiekertjes betreft aan lifo doet. Ook Calimera na zoveel jaar verkopen lijkt me in jouw geval best moeilijk, maar zo te horen komt er veel comfort voor terug. Da's ook veel waard.
Leuk om weer wat van je te lezen. Zo te merken bevalr het jullie opperbest daar.
Afscheid van een auto die niet kats versleten is voelt altijd een beetje raar. Zeker met zo'n camper waar je zoveel samen mee hebt meegemaakt.
Ik heb dat ook met 'mijn' Mercedes 207d. Maar ik heb het geluk dat die huurcamper voor surfers in Portugal is geworden. Ze hebben ook een website dus ik kan hem nog volgen.
Dank dank heren.
@ Elko; Calimera wegdoen doet heel veel pijn, maar je kunt niet alles houden .
@ Janneman; kats versleten is Calimera zeker niet, ze is in topconditie, beter dan ze ooit is geweest.
De nieuwe eigenaar zal er nog lang plezier van kunnen hebben.
Ik had wel plannen om hier weer te gaan rijden op de schoolbus ofzo, maar het salaris was niet best en de vrijheid om dingen te doen wanneer het mij uitkomt was dan ook niet meer mogelijk.
Officieel moet/kan ik nog 2 jaar en 3maanden werken tot mijn pensioen, maar ik heb er geen zin meer in.
Dus het is wel goed zo.
Enorm leuke updates, leuk om te lezen! Veel plezier met je 'moderne input in je klassieke leven' - de Jogger natuurlijk naast alle andere klassieke auto's.