Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
In mijn ogen vind ik toch beetje vreemd, want zonder de smaakmaker ( Alpine ) heeft de 5 misschien het niet gered.Huh? Is gewoon beslist door de organisatie, aangezien beide auto’s dezelfde technische basis hebben. Niks oneerlijks aan.
Regels zijn regels, en blijkbaar is een regel dat de R5 en Alpine als één worden gezien ipv apart. Denk overigens dat Alpine blij mag zijn dat ze mee kunnen liften, alleen had de R5 het ook gered.In mijn ogen vind ik toch beetje vreemd, want zonder de smaakmaker ( Alpine ) heeft de 5 misschien het niet gered.
Toch een mooie opsteker voor Renault.
Ben benieuwd of ik nu ook een extra stickertje op de achterruit krijg.![]()
Regels zijn regels, en blijkbaar is een regel dat de R5 en Alpine als één worden gezien ipv apart
Ik wacht altijd 1 a 1,5 jaar met kopen zodat de Kinderziektes eruit gehaald zijn. Na verloop van tijd geven ze ook grotere kortingen weg bij Renault. Win/ winIn het zwart vind ik 'm ook niet zo (i.t.t. de E208, die ziet er wel beter uit in het zwart). De groene ben ik ook geen fan van. Alle andere kleuren vind ik een stuk beter. Geel = blauw > Wit > Groen = zwart. Ben zelf voor een blauwe gegaan.
Hoelang is de Fiat 500 er al. Verouderd nauwelijks. Gaat ook met deze R5 gebeuren, kan gewoon 10 jaar mee zo goed gelukt is ie.Zo rij je wel sneller in een verouderde auto. Ieder zijn meug![]()
Ik zag hem van de week ook in het zwart op een parkeerplaats staan en toen viel die me niet eens meteen op als de nieuwe 5. De groene doet me te veel aan de PTT-kleur denken.
Had ik met mijn E208 moeten doen, de elektronica van Peugeot was niet echt top. Gelukkig allemaal zakelijke lease en niet mijn probleem, alleen wel onhandig.Ik wacht altijd 1 a 1,5 jaar met kopen zodat de Kinderziektes eruit gehaald zijn. Na verloop van tijd geven ze ook grotere kortingen weg bij Renault. Win/ win
Vooral positief is dat je deze wagen in een kleur kan bestellen. Laten we hopen dat deze vooral in dat geel / blauw / groen gekocht wordt.In het zwart vind ik 'm ook niet zo (i.t.t. de E208, die ziet er wel beter uit in het zwart). De groene ben ik ook geen fan van. Alle andere kleuren vind ik een stuk beter. Geel = blauw > Wit > Groen = zwart. Ben zelf voor een blauwe gegaan.
Zeker, beter dan een Hyundai of Honda die je all in wit, lichtgrijs, grijs, donkergrijs, donkerder donkergrijs en zwart kan krijgen.Vooral positief is dat je deze wagen in een kleur kan bestellen. Laten we hopen dat deze vooral in dat geel / blauw / groen gekocht wordt.
je vergeet grijsgroen, grijsblauw en grijsbruinZeker, beter dan een Hyundai of Honda die je all in wit, lichtgrijs, grijs, donkergrijs, donkerder donkergrijs en zwart kan krijgen.
Bij een saaie auto als een Kia verwacht je een saaie kleur. De 5 is niet saai.Als iedereen graag een groene of oranje auto had willen hebben, dan had Kia dat ook gewoon wel aangeboden.
Zeker wel. Vooral van binnen is het niets dan grijs.Een EV3 is ook niet saai
Lol, die auto is zo ongeveer de definitie van saai...Een EV3 is ook niet saai
De EV3 is een samenraapsel van wat vreemde designelementen maar daarin is hij niet bepaald de enige Koreaan. Het totale plaatje is lang niet zo opvallend als de 5.
Precies die kleuren komen vanaf september, of misschien nog eerder als de verkopen van de eerste ronde wat afnemen.Uit betrouwbare bron weet ik dat er nog andere kleuren aankomen. En veel mensen willen toch wat minder uitgesproken rondrijden, dus je kunt wel raden wat er dan (o.a.) nog bij komt.....
Ik hoop dan toch op kleuren die misschien minder uitgesproken zijn, maar ook wel een beetje knipogen naar de Vijfjes van weleer: bordeauxrood, donkerblauw, donkergroen, lichtgroen metallic, beige metallic, dat soort kleuren.Uit betrouwbare bron weet ik dat er nog andere kleuren aankomen. En veel mensen willen toch wat minder uitgesproken rondrijden, dus je kunt wel raden wat er dan (o.a.) nog bij komt.....
Een alpine A290 is in donker grijs te bestellen en staat hem goed