Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is Joost - had mijn gebruikersnaam aangepast.Wie is nou Roadracer eigenlijk?
Werd je privé gestalkt door boze autoweek reaguurders ?Dat is Joost - had mijn gebruikersnaam aangepast.
Die dingen moeten het huis ook helemaal niet verlaten. Wat een gektede potjes gingen weer naar een betere plek in huis.
Inderdaad. En minutenlang moeten wachten voor wegrijden (want de auto mag natuurlijk niet bewegen tijdens het lakken...).Wat een gekte
Ik kreeg een seintje van onze security dat het handig was dat te voorkomen. Maar goed, wie er écht op uit is... In ieder geval beter safe than sorry.Werd je privé gestalkt door boze autoweek reaguurders ?
Als ik dat tegen mijn ventje zou zeggen, dan duwde hij het gaspedaal volledig inInderdaad. En minutenlang moeten wachten voor wegrijden (want de auto mag natuurlijk niet bewegen tijdens het lakken...).
Jep helaas is dat zo.Ik kreeg een seintje van onze security dat het handig was dat te voorkomen. Maar goed, wie er écht op uit is... In ieder geval beter safe than sorry.
Je reed een Citroën, nu een Jeep en nu een Lancia ophemelen. We zouden er bijna iets van vinden![]()
Het is ook nog eens allemaal hetzelfde concern…Je reed een Citroën, nu een Jeep en nu een Lancia ophemelen. We zouden er bijna iets van vinden![]()
Leuk verslag en leuk dat hij in positieve zin opvielErg mooi om hier de verschillende generaties bij elkaar te zien! Je ziet dan gelijk dat deze laatste generatie ook niet meer als 'echt klein' of 'mini' kan worden gerekend. Nu maakte ik de nodige rondjes over het terrein maar op de momenten dat ik bij de auto was werden er de nodige vragen op me afgevuurd en kon ik veel medebezoekers de auto ook van binnen even laten zien. De belangstelling in die zin verraste me zeker in positieve zin.
Je loopt vóór. De Citroën rijd ik nog een aantal maanden voordat die wordt afgelost. En als je een beetje terug hebt gelezen hebben we voor de keuze van de volgende auto de nodige alternatieven bekeken (Ford Kuga, Lexus LBX, Mercedes-Benz GLA). Lancia ophemelen? Ook hier geldt: ik kreeg dit weekend de sleutels van die duurtester ter beschikking. Was het bijvoorbeeld de Subaru, de Nio, de Skoda duurtester geweest, dan had ik daar evengoed mijn ervaringen van gedeeld.Je reed een Citroën, nu een Jeep en nu een Lancia ophemelen
Nou op de A28, in de zon bij strand Nulde!Waar stond je zelf eigenlijk? Ik had nog gekeken naar je auto (het is daarnaast erg gemakkelijk mensen te missen, bijna niemand bleef bij de auto's...)
Oeps... balen zeg dat je het niet haalde. Nee, dan zou ik in Raamsdonkveer lang moeten zoeken!in de zon bij strand Nulde
Nou het was geen vrijwillige stop hoor! (ik lees mijn bericht nu terug, niet heel duidelijk sorry.) De FSO dacht, nee ik heb geen zin om zo ver te gaan. Dus we zijn afsleept helaas.Oeps... balen zeg dat je het niet haalde. Nee, dan zou ik in Raamsdonkveer lang moeten zoeken!![]()
Ik zag jouw post... dat bedoelde ik met balen - dat je onvrijwillig gestrand was. Ik was hier dus evenmin duidelijk ;-)Nou het was geen vrijwillige stop hoor!
Het was nog vroeg, of nee we hebben te weinig koffie gehad zeggen we dan maar Joost!Ik zag jouw post... dat bedoelde ik met balen - dat je onvrijwillig gestrand was. Ik was hier dus evenmin duidelijk ;-)
Het is ook nog eens allemaal hetzelfde concern…![]()
En voor die tijd nog twee Fiat Panda's ;-) Vanuit de familie hadden we gewoon een goede band met de dealer (Van der Dungen in Veghel).Tsja, drie Cinquecento's al in het prille begin waren natuurlijk ook al van (één van de fusiepartners in) hetzelfde concern, het is dus al vroeg 'fout gegaan'(volgens sommigen dan)
Je loopt vóór. De Citroën rijd ik nog een aantal maanden voordat die wordt afgelost. En als je een beetje terug hebt gelezen hebben we voor de keuze van de volgende auto de nodige alternatieven bekeken (Ford Kuga, Lexus LBX, Mercedes-Benz GLA). Lancia ophemelen? Ook hier geldt: ik kreeg dit weekend de sleutels van die duurtester ter beschikking. Was het bijvoorbeeld de Subaru, de Nio, de Skoda duurtester geweest, dan had ik daar evengoed mijn ervaringen van gedeeld.
Nu even wat leuks... afgelopen weekeinde was het EMWalhalla en alles bij elkaar vond ik dat een goede reden een duurtester te vragen bij de redactie. Ik was met dat verzoek niet de enige maar donderdag kwam het verlossende woord dat ik de Lancia Ypsilon kon inzetten. Ik had het elektrische exemplaar al eens op Circuitpark Zandvoort gereden tijdens de EV Experience en het is natuurlijk leuk om nu de mild hybride versie onder handen te nemen.
Na een rit (die gezien het mooie weer en de werkzaamheden op de A27 in de categorie 'irritant druk' viel) kwam ik op het terrein aan en werd door @Guus Leferink naar het Ypsilon-rijtje doorverwezen.
Dat je 'm weinig hebt gezien is denk ik niet vreemd, volgens mij begint de levering nu (pas) een beejte op gang te komen. De soort van populariteit van de eerdere edities zal zij vermoedelijk niet halen maar het is wel een leuke auto. Voor de prijs heb je echter véél keuze en ik vermoed dat mensen die in die prijsrange shoppen ook wat ruimte kunnen waarderen. Ik hoorde van best wat mensen die ik sprak ook terug "een leuke auto, bijzonder, maar duur". En Nederlanders gaan toch sneller voor een scherpe prijs... we gaan het zien!Het was de eerste keer dat ik een Yp van de nieuwste generatie gezien heb!
Dus het feit dat alle generaties van de Y hiermee vertegenwoordigd waren op het terrein en het waarschijnlijk in NL altijd wel een muurbloempje zal blijven, was het niet meer dan normaal dat de Y het terrein op mocht.
Ik heb hem jammer genoeg niet kunnen bekijken (hele dag te druk), maar ik vind het oprecht een leuke auto.
Ha, dank je. De leaseauto staat niet op mijn naam, werkt dat dan ook?Ik zit nu op het terras en heb niet de tijd voor een uitgebreide reactie, maar vwbt de autoverzekering kan je bij de leasemaatschappij (zowel zakelijk als private lease) een leaseverklaring aanvragen om zo je schadevrije jaren mee te nemen.
Moderator
Moderator
Dat vraag ik me af, maar een beetje schappelijke assurantietussenpersoon weet wel wat no-claim korting extra te krijgen bij een verzekeraar in zo'n geval lijkt me.Ha, dank je. De leaseauto staat niet op mijn naam, werkt dat dan ook?
Dank je! De vraag heeft geen directe haast hoor. Maar ik weet je te vinden (en anderen ook wel). Inderdaad, veel extra opties...Ik denk dat dit artikel goed inzicht geeft mbt al je vragen. Maar mocht je ergens niet uitkomen, dan heb ik vanavond wat beter de tijd de diepte in te gaan.![]()
Dat klinkt als dreigementMaar ik weet je te vinden (en anderen ook wel).
Als dat van de Forumleiding of een Moderator komt geldt die regel niet.Dat klinkt als dreigement![]()
Hij geeft al aan ook voor een 500C of zoiets te kijken, de Jeep is voor het praktische. Dus ja een plezierauto moet kunnen.Dat klinkt als dreigement
De belangrijkste vraag is of de tweede auto een beetje een plezierauto kan zijn, waarbij het praktische niet de hoogste prioriteit heeft.
Ik zie het toch echt meer als plezierauto. Je kan er alleen 2 mensen mee vervoeren, maar praktisch is hij zeker niet.In mijn beleving is een 500c nog steeds een praktische auto. Wellicht klein, maar nog steeds praktisch.
Ach, uiteindelijk is het niet belangrijk wat wij vinden, maar wat @Roadracer vindIk zie het toch echt meer als plezierauto. Je kan er alleen 2 mensen mee vervoeren, maar praktisch is hij zeker niet.