Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En daar gaat het om! Gefeliciteerd!rzasa zei:... maar daar staat een glimlach tegenover.
rzasa zei:En verkocht. Ding staat weken op Marktplaats en een uurtje op cartoen.nl....
Guus Leferink zei:Gefeliciteerd Ralph !
Een 2.0 RTE Ph2 met de Volvo 2.0 erin, klopt dat?
Fijne wagen hoor, ik heb mijn RXE vorig jaar verkocht en toen de Taurus gekocht
Doet je snelheidsmeter het nog??
Sketcher zei:Ik vind die van jou ook mooier, die met de chromen gril is werkelijk erg geforceerd gefacelift dan vind ik de zwarte gril een stuk natuurlijker en mooier.
Mooie aanwinst, veel plezier er mee.
Wat betreft de Volvo motor, komt deze niet van de tijd dat Volvo en Renault samen motoren ontwikkelde?
Guus Leferink zei:De 2.0 uit Phase 2 is in dezelfde motor als destijds in de Volvo S/V40 geleverd werd
Betrouwbaar ding, het enigste wat je in gaten moet houden is het olieverbruik. Net als bij de 5 cilinders moet de carterventilatie dan snel aangepakt worden.
De chromen grille zat op de RXE en RXT uitvoeringen, de RTE en enkele vroege RXE's hadden de zwarte grille
@Rzasa
De snelheidsmeter, eigenlijk de hele tellerbak, is een zwakker punt
Door de warmte van de lampjes komt na een aantal jaar de folie wat omhoog, wat ervoor zorgt dat de meters vastlopen.
Dit kun je voorkomen door de wijzertjes (heel voorzichtig) iets omhoog te buigen of de folie er opnieuw op te plakken
Houdt ook de airco in de gaten, met name de automatische airco heeft weleens kuren
Escher zei:Gefeliciteerd met je Safrane! Wat mij betreft een stuk leuker/karaktervoller dan je Mazda![]()
B11 zei:Gave auto, mijn vader kocht in 1995 een donkergroene 2.2. Wel flink in de opties zoals een airbag, climate, 6cd wisselaar. Schitterend interieur had ie zeker, en het is zeker voor zijn tijd een behoorlijke sloep hoor.
Ik weet dat roest (dorpels dacht ik) een serieus dingetje is, hoe is die van jou?
stan_1 zei:Nou dat was een snelle wisseling. hoop dat je er van zal genieten.
Wij zijn nog steeds erg blij met de xsara!!!
rzasa zei:4 armsteunen. Ik vind dat armoedig, gedeelte leer gedeelte stof.