Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
rzasa zei:Soms denk ik weleens, ik stop met die auto-hobby. Een mooie auto levert alleen maar stress op (parkeren, stoeprandjes, paaltjes, roest, vogelpoep enz.)Ik koop een goede, lekker rijdende auto die er aan de buitenkant al een leven op heeft zitten. Een leuke 9-3 of Benz ofzo.
Een Mazda 626!
Vandaag is mijn auto als glijbaan gebruikt. De motorkap zit helemaal onder de krassen...klein deukje, hoop viezigheid...Ik zit hier enorm te balen....
![]()
Misschien is mijn werk er nog op de een of andere manier voor verzekerd.
rzasa zei:Soms denk ik weleens, ik stop met die auto-hobby. Een mooie auto levert alleen maar stress op (parkeren, stoeprandjes, paaltjes, roest, vogelpoep enz.)Ik koop een goede, lekker rijdende auto die er aan de buitenkant al een leven op heeft zitten.
Nissan GT-R zei:Erg rzasa, hopelijk komt het goed want dit zijn geen leuke dingen. Ik zet mijn auto om die reden daarom ook altijd in het hoekje van het parkeerterreinOf naast een hele dikke nieuwe BMW of Mercedes. Ook al kan dat ook fout gaan.
Marc van der Togt zei:Je schrijft het eigenlijk zelf ook: je hebt niet zelf 100% controle over de buitenkant van de auto. Dat is echt precies de reden dat ik me daar ( binnen kaders ) niet meer druk over maak. Is even een "knop omzetten" maar het geeft heeeeel veel rust. En zo'n exterieur met gebruikssporen is ook wel weer mooi om te zien. Vind ik....
peugeot gek zei:kinderen weten idd niet beter.
Maar ouders wel, en dat hoort bij opvoeding.
Ik wist heel goed dat ik van anders spullen moest afblijven, anders kwam mijn vader me dat wel even duidelijk maken.
Wel zuur voor je.
Marc van der Togt zei:Je schrijft het eigenlijk zelf ook: je hebt niet zelf 100% controle over de buitenkant van de auto. Dat is echt precies de reden dat ik me daar ( binnen kaders ) niet meer druk over maak. Is even een "knop omzetten" maar het geeft heeeeel veel rust. En zo'n exterieur met gebruikssporen is ook wel weer mooi om te zien. Vind ik....
Juist door dit soort pampergedrag van mn ouders gaat deze natie langzaam aan naar de klote.
Moderator
Losse strip op de bumper van het opstappen, krassen op kofferbak en dak en een deukje op de stijl boven de deur. Maakt samen 1100 euro. Is door een expert bevestigd en uitgekeerd. Maar die beste man zal wel geen idee hebben waar hij het over heeft.R-W zei:Krasje repareren als spotrepair kost zelfs op een sklasse geen 1100,-. Verder pampert of sust er niemand wat maar ik ben wel van het oplossen en door idd.
rzasa zei:Ik ben gisteren bij een schadebedrijf geweest. De krassen kunnen er gelukkig uitgepolijst worden en de deukjes uitgedeukt. Er hoeft dus niet gespoten te worden!
Aras zei:Losse strip op de bumper van het opstappen, krassen op kofferbak en dak en een deukje op de stijl boven de deur. Maakt samen 1100 euro. Is door een expert bevestigd en uitgekeerd. Maar die beste man zal wel geen idee hebben waar hij het over heeft.R-W zei:Krasje repareren als spotrepair kost zelfs op een sklasse geen 1100,-. Verder pampert of sust er niemand wat maar ik ben wel van het oplossen en door idd.
Een van de twee ouders reageerde met, oh ze dachten dat jullie op vakantie waren...
Pamperen dus. De andere dader moest moest van zijn vader zijn excusses aanbieden en heeft een week op zijn kamer gezeten.