S J 1001
Asfaltkampioen
Reinier verzaakt!
Nee nee Reinier was de beschikbare bmw genius. Hij had z’n best gedaan!
Het is trouwens bijna maart, dat betekent dat ik de 124 weer ga ophalen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Reinier verzaakt!
Ik heb wel eens gelezen dat je laad verlies veel hoger is als je zo langzaam laadt. Misschien valt het voor jouw auto mee, maar mogelijk ben je toch gunstiger uit met een laadpaal als deze de laad verliezen reduceert.Had even zitten dubben over een laadpaal thuis, maar dat geld haal ik er eigenlijk niet echt uit. Ik laad toch vaak aan de paal bij werk of in de parkeergarages op afspraken en met deze range hoeven we zeker niet dagelijks te laden. Voor nu is dit prima, morgenochtend naar de super dan zal hij wel op de 80% zitten - genoeg tot dinsdag waarschijnlijk.
Ik heb wel eens gelezen dat je laad verlies veel hoger is als je zo langzaam laadt. Misschien valt het voor jouw auto mee, maar mogelijk ben je toch gunstiger uit met een laadpaal als deze de laad verliezen reduceert.
Ikzelf heb de laadpaal nodig, omdat ik anders niet snel genoeg mijn zonnestroom (bij mij kan dat oplopen tot 8kW) in de auto kan laden, want gunstig salderen is er met die terugleververgoeding helaas niet meer bij voor ons.
Wat een bizar heerlijke lijst zeg, met als absoluut pronkstuk die schitterende Maserati! Al een hele prestatie dat je je al die wagens nog weet te herinneren wat mij betreft! Hoeveel km’s zou je in totaal wel niet hebben gereden als je alles bij elkaar optelt!?
8 kW, Dat is ook wel een flinke piek, @KrisPetrolHead . Wat wekken jullie op, op jaarbasis?
Snap jullie wel @S J 1001 . Redden jullie het wel om het eigen verbruik hoog te houden?
Ben wel met je eens dat het een bak geld is. En zeker als er voor jou gevoel dingen missen, dan misschien toch maar even verder kijken.@Jay die s124 mist wel tempomat en velours tov die van mij. En voor dat geld moet er wel een dakje in. Dat is het enige wat ik mis op die van mij..
Ik heb 21 panelen liggen en die wekken gemiddeld meer dan 8000 kWh per jaar op.8 kW, Dat is ook wel een flinke piek, @KrisPetrolHead . Wat wekken jullie op, op jaarbasis?
Snap jullie wel @S J 1001 . Redden jullie het wel om het eigen verbruik hoog te houden?
De Up heeft prima wegligging. Misschien beter een gewone 1.0 TSI kopen en dan chippen naar 140pk. Had Mischa (Nurburgring) ook gedaan met zijn “7Up”![]()
≥ smart fortwo cabrio 1.0 Passion — Smart — Marktplaats
Algemene informatieAantal deuren: 2Modelreeks: 2016 - 2023Modelcode: A453Kleur: GrijsTechnische informatieVermogen: 52 kW (71 PK)Koppel: 91link.marktplaats.nl
![]()
≥ Kia Picanto 1.0 T-GDi GT-Line 5p | 100PK | Stoel/Stuurverwar — Kia — Marktplaats
Kia Picanto 1.0 T-GDi GT-Line 5p | 100PK | Stoel/Stuurverwarming | Navi | Camera |Algemene informatieAantal deuren: 5Modelreeks: 2020 - 2024Kleur: (ud)link.marktplaats.nl
![]()
≥ Ford Fiesta 1.0 EcoBoost ST-Line X | B&O Audio | Schuifdak | — Ford — Marktplaats
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost ST-Line X | B&O Audio | Schuifdak |Kenteken: L-934-JXMerk: FordModel: FiestaAPK tot: 05-06-2027Tellerstand: 43663link.marktplaats.nl
https://link.marktplaats.nl/m237138...tm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios 2.0?
https://link.marktplaats.nl/m236539...tm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios Wel een zwak voor dit ding
https://link.marktplaats.nl/m236618...tm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios Ook heel leuk
https://link.marktplaats.nl/m237140...tm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios Maar dit is leuker?
Niet te gek maar wel leuk ?![]()
≥ BMW 1 Serie 118i Executive Automaat / Schuif-kanteldak / Spo — BMW — Marktplaats
Deze BMW 1 Serie maakt een voortreffelijke indruk. Hiermee mag je gezien worden in de stad én op de weg! De benzinemotor levert uitstekende prestaties.link.marktplaats.nl
Wordt er weer iets nieuws gekocht?![]()
Gauw een tijdelijke motor kopen om de tijd te overbruggen tot de f450gs wordt geleverd.Mwah het is meer dat de Infiniti was gekocht omdat m’n vrouw die altijd al mooi heeft gevonden maar ik had liever een s212 350/400 gekocht. Met het idee dat zij veel vaker vrij zou blijven (destijds werkte ze zelfs helemaal niet) dus met de kleine zou rondrijden vonden we het logischer dat zij iets zou rijden wat ze leuk vindt.
De Infiniti is geweldig maar de acc van een 2009 Mercedes is 10x beter, de stilte en afwerking van een Benz is ook beter. Het blok en de bak van de Infiniti vind ik dan wel weer super (en de wegligging/stuurgevoel).
Dus ik vind het nu ‘zonde’ om zoveel geld uit te geven aan een auto terwijl degene die er juist van geniet in de andere auto rijd. Ik geniet op andere manieren van een auto. (zie lijst, zitten soms idiote dingen tussen).
Eeeen ik wil graag een motor. Levertijd f450gs is alleen net na het seizoen :-/
De Youngtimers zakken momenteel in prijs door de nieuwe wetgeving, dus doe er je voordeel mee.Ik heb deze advertentie op AutoScout24 gevonden.
![]()
Koop Mercedes-Benz E 250 occasions op AutoScout24
Vind jouw Mercedes-Benz E 250 occasion op AutoScout24! ✓Zoek in Nederland en Europa. ✓Gratis autorapport.www.autoscout24.nl
Verkoopprijs: € 19.495
Kilometerstand: 83.562 km
Bouwjaar: 12/2010
Of weer een cabriootje
edit: of een v8
Ik heb deze advertentie op AutoScout24 gevonden.
![]()
Verkoopprijs: € 18.950
Kilometerstand: 127.123 km
Bouwjaar: 04/2004
Heerlijke kleurstelling
Edit 2:
Ik heb deze advertentie op AutoScout24 gevonden.
![]()
Koop Mercedes-Benz E 320 occasions op AutoScout24
Vind jouw Mercedes-Benz E 320 occasion op AutoScout24! ✓Zoek in Nederland en Europa. ✓Gratis autorapport.www.autoscout24.nl
Verkoopprijs: € 9.950
Kilometerstand: 137.900 km
Bouwjaar: 06/2003
320 ook heel netjes
Als ik een W124 zou hebben zou ik dat juist voor de lol op het dak zetten, maar dan wel op een origineel Nederlands geleverde met hoge kilometerstand. Soort eerbetoon aan de taxi’s van toen. Ik ben ermee opgegroeid dat ze volop rondreden als taxi. Alleen maar mooie herinneringen.Als je een keer mee wil rijden in die kwaliteitsproducten van ons, dan mag je het ook vragen hoor.![]()
Vandaag met de 124 naar kantoor geweest.. kijken of we 2 weken kunnen zonder de v6 te gebruiken.
Ik zat vorige week nog in dat witte gebouw
Grapje natuurlijk, die staat tussen twee mooie wagens geparkeerd, maar kan daar niet tegen-up!Die wit met paars vind ik de mooiste![]()
Wat een heerlijk topic en fantastische lijst. Ga die net als anderen even aan mijn vrouw laten zien....."zie je schat, het valt best mee, ik kan er toch nog wel een kopen?"![]()
Is niet voor eeuwig. Als ze eenmaal een schermpje hebben willen ze pappa er niet naast hebben zitten, meekijkend wat ze aan het doen zijn.![]()
De kleine bepaalt jouw plek in de auto
Nooit meer achter het stuur, dat is toch niet te doen?
Grapje natuurlijk, die staat tussen twee mooie wagens geparkeerd, maar kan daar niet tegen-up!
Jouw 124, mooie bak. Poep op de kap? Die Panamera is ook fijn!
Wij zaten nooit achterin naast onze dochter. Tenzij het een drama was onderweg, maar dat was niet altijd gelukkig. Eerste kreeg je niet rustig met rijden, al was dat zo'n standaard tip van iedereen. Eerste vakantie was een drama weet ik nog!Is ook een beetje zo gegroeid, we hadden de infiniti als gezinsauto natuurlijk en dat was 'mama's auto'. Als ze dan moe was in de avond terug of als ze sliep zat m'n vrouw achterin en reed ik dan naar huis. Ik rijd doordeweeks voor werk natuurlijk altijd alleen dus vandaar dat ik de egolf ook had ipv de 5 serie toen.
Ik zou juist niet zo lang in een vliegtuig willen met kinderen. Maar ik houd ook van kamperen, heel ander type vakantie denk ikWe zitten de afgelopen jaren 1-2x in Azië en dan vaak nog 1-2x iets zuidelijker in Europa (of net wat verder bijv Tenerife). In de 20+ vluchten heeft ze echt maar 2 of 3 keer een paar minuten gehuild.. voor de rest ging het super!
Overdag wel en nu met de EV is dat ook mooi laden. Maar 's nachts is het even een snelle wissel, dan stoppen we enkel daarvoor. Ik heb ook wel langer achter het stuur gezeten, maar mijn wederhelft trekt dat niet.Zo een lange rit in een autostoel, stop je dan elke 2-3u?
Wij stoppen meestal om de 3u als ze wakker zijn. Als ze slapen probeer ik 4 te rijden maar dat red ik vaak qua tank niet in DuitslandZo een lange rit in een autostoel, stop je dan elke 2-3u?