S-J 1001: BMW iX3, Infiniti FX37S & Mercedes-Benz 300E W124

Kan! Ben meer van de juiste uitvoering vinden en de kleur dat zien we wel :)

Dakje, sportstoelen, hifi of h/k, kmstand en historie.. ergens achteraan komt de kleur.

Maar goed.. misschien de Infiniti wel wat actiever verkopen. Nu met de YT regeling die mogelijk nog blijft is ie toch nog wat meer waard..

Ik heb deze advertentie op AutoScout24 gevonden.

Verkoopprijs: € 14.950,-
Kilometerstand: 185.100 km
Bouwjaar: 08/2009

Wij stoppen meestal om de 3u als ze wakker zijn. Als ze slapen probeer ik 4 te rijden maar dat red ik vaak qua tank niet in Duitsland :ROFLMAO:
Mijn dochtertje is nu 6 en heeft al behoorlijk lange roadtrips gemaakt én veel gevlogen (langste vlucht 15 uur non-stop).

Zowel in de auto als het vliegtuig hebben we nog nooit (grote) problemen gehad. Je moet kinderen gewoon een beetje voorbereiden en spelletjes doen helpt ook natuurlijk.

Zeker als we terugrijden van een vakantie rijd ik graag in één stuk door. Pas nog ongeveer 6 uur aan één stuk. Maar dat was niet goed voor mijn rechterbeen, daar ben ik ook eerlijk in.

Mijn dochtertje is nu 6 en heeft al behoorlijk lange roadtrips gemaakt én veel gevlogen (langste vlucht 15 uur non-stop).

Zowel in de auto als het vliegtuig hebben we nog nooit (grote) problemen gehad. Je moet kinderen gewoon een beetje voorbereiden en spelletjes doen helpt ook natuurlijk.

Zeker als we terugrijden van een vakantie rijd ik graag in één stuk door. Pas nog ongeveer 6 uur aan één stuk. Maar dat was niet goed voor mijn rechterbeen, daar ben ik ook eerlijk in.
Ja ik ben toch door EV rijden wat relaxter gaan rijden qua stops. Maar afstanden zijn natuurlijk ook wel echt anders dan bij jullie

De afspraak bij bmw maar via de app gemaakt. En via de chat wat extra info verstuurd. 9 april.

Vandaag met @406c een rondje in de Infiniti gedaan en stiekem is het toch echt wel een hele leuke auto. Hij gaat alsnog weg maar met het dakje open en de kleppen in de uitlaten ‘open’ heb je wel fun.

Hmm dit kan ook nog

Laatst bewerkt:
Kan! Ben meer van de juiste uitvoering vinden en de kleur dat zien we wel :)

Dakje, sportstoelen, hifi of h/k, kmstand en historie.. ergens achteraan komt de kleur.

Maar goed.. misschien de Infiniti wel wat actiever verkopen. Nu met de YT regeling die mogelijk nog blijft is ie toch nog wat meer waard..

Verkoopprijs: € 14.950,-
Kilometerstand: 185.100 km
Bouwjaar: 08/2009
Leuke auto. Alleen wel wat dingetjes waar ik op af zou haken. Natuurlijk kun je geen nieuwe auto verwachten, maar die diffuser van de achterbumper is wel erg lelijk met die beschadigingen. Carbon-folie deurpanelen zou ik eraf trekken en het leer even goed reinigen en voeden. Scheurtje in middenarmsteun evt. ook fixen en tellerglas even polijsten. Dan oogt ie gelijk veel frisser.

Leuke auto. Alleen wel wat dingetjes waar ik op af zou haken. Natuurlijk kun je geen nieuwe auto verwachten, maar die diffuser van de achterbumper is wel erg lelijk met die beschadigingen. Carbon-folie deurpanelen zou ik eraf trekken en het leer even goed reinigen en voeden. Scheurtje in middenarmsteun evt. ook fixen en tellerglas even polijsten. Dan oogt ie gelijk veel frisser.

Die achterbumper staat al een tijdje op de to do. Die Carbon stickers .. heeft 406c mij vandaag op gewezen. Was me serieus nooit opgevallen. Bij een Duitser had ik ze er direct uitgetrokken o_O

Leer behandelen ook maar weer van de zomer doen, 3 jaar terug laten bijwerken en schoonmaken door een interieurhersteller.

Middenarmsteun is op zich wel een goed idee.. moet toch een adresje hebben voor die ix3. Kunnen beide gedaan worden. Iemand tips?

Heb meer tijd nodig .. elk weekend zijn we wel een dag op pad en de andere dag komt het er ook niet van.

i3? Ja!
Wel zou ik een S nemen (smoelt lekkerder) en de juiste spec (o.a. zeker weten dat er een warmtepomp is) en eventueel die sexy dubbele zonnedakjes..
i3S

Zo’n i3 moet je ook kunnen vinden voor 18. En dan gewoon de Infiniti inruilen!

Kreeg bij Dusseldorp 3750,- aan inruil. Bij een aantal universele handelaren wel rond de 8k. Heb hem nu voor 15 staan maar als er iemand boven de 10 biedt mag hij mee. Technisch perfecte auto met nog bijna nieuwe conti’s en brembos.

i3? Ja!
Wel zou ik een S nemen (smoelt lekkerder) en de juiste spec (o.a. zeker weten dat er een warmtepomp is) en eventueel die sexy dubbele zonnedakjes..
i3S

Dan is dat kleine schermpje toch net jammer. Moet wel CarPlay hebben. Maar wat win ik dan tov de egolf… miss toch de verkeerde auto ingewisseld. Verder wel echt een leuk karretje zo!

Kan ik ook wel even voor je doen

Klinkt als een middagje samen poetsen op jouw oprit :p

Kan ik die achterbumper gelijk doen haha

welke auto’s heb je a of b segment (of c)

<20k
Schuifdak (glas)
Climate control
Cruise control
Stoelverwarming

- up gti
- bmw 120i 2015
- bmw 323ti/325ti compact

…?

*later even onderzoek doen

Laatst bewerkt:

Verkoopprijs: € 13.515
Kilometerstand: 178.200 km
Bouwjaar: 11/2009

Verkoopprijs: € 14.650
Kilometerstand: 111.000 km
Bouwjaar: 05/2014

Verkoopprijs: € 16.999
Kilometerstand: 66.000 km
Bouwjaar: 11/2015

Verkoopprijs: € 12.888
Kilometerstand: 158.000 km
Bouwjaar: 05/2011

Verkoopprijs: € 14.990
Kilometerstand: 83.450 km
Bouwjaar: 07/2011

Verkoopprijs: € 19.300
Kilometerstand: 136.000 km
Bouwjaar: 02/2018

Staat best leuk spul te koop eigenlijk

Hehe prachtige wagen maar zoals je hebt gezien zit ik er niet heel goed in :p

Heb het afgelopen uur 24 auto’s opgeslagen in m’n favorieten. Beetje veel om te posten. Zal een selectie maken.

BMW 220i coupe
Er is niks gezegd over hoeveel deuren enzo. Uit ervaring kan ik zeggen dat een 220i voldoende rap is (lichtvoetiger en bruikbaarder qua vermogen dan een 235/240) en gewoon fijn rijdt. Wel een automaat, maar daarvoor de alom geprezen B48 onder de kap..

Of deze:
BMW 220i VFL coupe
Naar mijn mening mooiere spec. Wel een VFL, dus paar dingetjes anders en N20 ipv B48. Is qua vermogen min of meer gelijk. Volgens de internetkenners en toetsenbord-ridders wel een vlotter oppakkende motor. Zal allemaal wel. Bij noodzaak even langs bij Mosselman oid en chippen naar 240pk (maar ook hier uit ervaring - in dagelijks rijden nauwelijks nodig. Ja veel sneller maar vooral boven in de toeren). En over de mogelijk snel slijtende ketting en kettingspanners. Tsja... het kan gebeuren, maar hoeft niet. Gewoon bijhouden qua onderhoud en dan zal dat wel loslopen.

En een auto waar je met schuifmans nog goed kan zitten als langer persoon...

Een 4 GC bijvoorbeeld is echt krap met schuifmans. En minder leuk om te rijden.

Laatst bewerkt:
IMG-0520.jpg

Dan toch maar eens wat vuiligheid eraf wassen :p foto van gisteravond

Ik laat die Infiniti maar niet aan mijn vrouw zien, dan zit de Swift op de schopstoel ben ik bang...
Stiekem vind ik het ook een erg tof model, maar totaal onverstandig :whistle:

welke auto’s heb je a of b segment (of c)
Mini!

Ik laat die Infiniti maar niet aan mijn vrouw zien, dan zit de Swift op de schopstoel ben ik bang...
Stiekem vind ik het ook een erg tof model, maar totaal onverstandig :whistle:

Mini!

Ik zeg doen! Mijn vrouw was/is er heel erg blij mee. Had vandaag de ix3 mee en zij helemaal in dr nopjes weer met de fx. Alleen heb ik mijn zinnen nu al gezet op iets anders dus de fx moet echt het veld ruimen.

Ik denk dat ik mijn opmerkingen over de kleine goedkope autootjes moet herstellen. Het was niet alleen voor het ‘handige’ maar stiekem vind ik ze gewoon leuk. Simpel, heel laag gewicht, werken voor je ‘resultaat’. In de praktijk ben je in de stad vaak sneller want je kan overal nog net even tussen.. juiste toerengebied aanhouden vooruit te kunnen komen.

Hoe kom ik hier nu bij.. heb vandaag een c3 1.0 met 68pk gereden. 2016 handbakje. Heb er echt veel lol in gehad. En dat ding is bizar comfortabel op korte oneffenheden.

Update: heb de Infiniti van 15k naar 13k verlaagd.

Alles boven de 10 neem ik in overweging.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik mijn opmerkingen over de kleine goedkope autootjes moet herstellen. Het was niet alleen voor het ‘handige’ maar stiekem vind ik ze gewoon leuk. Simpel, heel laag gewicht, werken voor je ‘resultaat’. In de praktijk ben je in de stad vaak sneller want je kan overal nog net even tussen.. juiste toerengebied aanhouden vooruit te kunnen komen.

Hoe kom ik hier nu bij.. heb vandaag een c3 1.0 met 68pk gereden. 2016 handbakje. Heb er echt veel lol in gehad. En dat ding is bizar comfortabel op korte oneffenheden.

Update: heb de Infiniti van 15k naar 13k verlaagd.

Alles boven de 10 neem ik in overweging.
Dat sloeg hier ook op de swift sport. Daar werd het issue dat de kleine pootjes weinig plek meer hadden omdat de knie nog niet over de rand vd achterbank kwam en voorstoelen ivm lengte papa en mama toch wat naar achter moesten. Is misschien wel een puntje om rekening mee te houden. Tenzij het bij 1 dochter blijft en je zelden met 2 volwassenen in de gebakje zit :)

we zitten met het gezin altijd in de ix3… de andere auto’s zit ik altijd alleen in.

Met de Infiniti als hoofdauto was dat eigenlijk ook al zo. Toen zelden met 3 in de egolf maar dat was voor korte stukjes ivm EV. Dat soort stukjes doet de ix3 nu ook.

Ik had dus vorige week een hele sloot auto’s opgeslagen…

Verkoopprijs: € 15.950
Kilometerstand: 123.182 km
Bouwjaar: 06/2007

Verkoopprijs: € 19.950
Kilometerstand: 111.093 km
Bouwjaar: 05/2008

Verkoopprijs: € 19.950
Kilometerstand: 105.982 km
Bouwjaar: 06/2008

Verkoopprijs: € 18.940
Kilometerstand: 127.564 km
Bouwjaar: 02/2010

Verkoopprijs: € 19.900
Kilometerstand: 140.848 km
Bouwjaar: 04/2004

Verkoopprijs: € 18.450
Kilometerstand: 120.547 km
Bouwjaar: 08/2008

Verkoopprijs: € 16.895
Kilometerstand: 127.635 km
Bouwjaar: 05/2010

Ik zie een trend..

De 630i. Die zit nu op de bodem en wordt een cult auto. Die atmosferische zes in lijn is bullet proof.

Laatst bewerkt:
Ik wou al eerder reageren, maar blijkbaar had ik dat (nog) niet gedaan.

Maar wat een lijst met auto's heb jij gehad zeg, meer dan mijn opa en vader sinds de jaren 50 hebben gehad, en zelfs met mijn aantal erbij haal ik je niet in . Maar, leuk om alles te lezen. (y)

Wat was nu je fijnste auto die hebt (gehad) en welke de meest vreselijke? Ik heb nog een schaalmodel van de Mercedes hierboven, dus als de echte het toch niet wordt, is altijd een backup! ;)

@Pjotr

Lastige vraag om te beantwoorden. Fijnste auto.. op welk gebied? Voor de lange afstanden de f11 of e38.. voor de meeste smiles per km de 3200gt.. de meest praktische een van de e39 tourings. Als kosten meewegen in de beoordeling zullen het hele andere auto’s zijn..

De meeste frustraties heb ik wel gehad met de 530e met het laden en de kofferbak. De duurste per km de 300e of de 3200gt.

Ik wil graag van alle auto’s die ik heb gehad een 1:18 schaalmodel hebben. Heb er al een stuk of 10!

Laatste paar dagen in een xc60 t6 aan het rijden. Even nagedacht om deze uit de pool over te nemen en alleen zakelijk te rijden, bijtelling over 78k ga ik zeker niet (voor een Volvo) betalen.

Maar. Heb de auto niet geladen want ik zou dat in de praktijk ook maar 1x-2x in de week willen doen. Heb over de afgelopen 200km zo een 11 L/100km gereden!! Bizar onzuinige auto?

Het sliden voor het dakje gaat ook steeds mis. Ligt misschien aan m’n dikke vingers.

De comforttoegang is niet zoals bij de ix3 dat hij opengaat als je aan komt lopen.

De Google OS infotainment is wel heel fijn, stukken beter dan de ‘oude’ OS die ik ken. Goede h/k audio. Fijne stoelen. Prima acc.

Maar dan het ergste: die 2.0T is zo rauw en krachtig dat ik er niet lekker ontspannen mee kan rijden. Het geluid van de motor is niet mooi en de vermogensafgifte (mede door de phev denk ik) is niet fijn.

Terug
Bovenaan