Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ah ja is ook niet het ergste. BMW heeft wel erg mooie donkerblauwe uitvoeringen, is dat een idee?Hahha ik houd wel van kleurtjes hoor, mn vrouw alleen niet - en die moet er ook wel in willen rijden.
Mijn dochtertje is nu 6 en heeft al behoorlijk lange roadtrips gemaakt én veel gevlogen (langste vlucht 15 uur non-stop).Wij stoppen meestal om de 3u als ze wakker zijn. Als ze slapen probeer ik 4 te rijden maar dat red ik vaak qua tank niet in Duitsland![]()
Ja ik ben toch door EV rijden wat relaxter gaan rijden qua stops. Maar afstanden zijn natuurlijk ook wel echt anders dan bij jullieMijn dochtertje is nu 6 en heeft al behoorlijk lange roadtrips gemaakt én veel gevlogen (langste vlucht 15 uur non-stop).
Zowel in de auto als het vliegtuig hebben we nog nooit (grote) problemen gehad. Je moet kinderen gewoon een beetje voorbereiden en spelletjes doen helpt ook natuurlijk.
Zeker als we terugrijden van een vakantie rijd ik graag in één stuk door. Pas nog ongeveer 6 uur aan één stuk. Maar dat was niet goed voor mijn rechterbeen, daar ben ik ook eerlijk in.
Leuke auto. Alleen wel wat dingetjes waar ik op af zou haken. Natuurlijk kun je geen nieuwe auto verwachten, maar die diffuser van de achterbumper is wel erg lelijk met die beschadigingen. Carbon-folie deurpanelen zou ik eraf trekken en het leer even goed reinigen en voeden. Scheurtje in middenarmsteun evt. ook fixen en tellerglas even polijsten. Dan oogt ie gelijk veel frisser.Kan! Ben meer van de juiste uitvoering vinden en de kleur dat zien we wel
Dakje, sportstoelen, hifi of h/k, kmstand en historie.. ergens achteraan komt de kleur.
Maar goed.. misschien de Infiniti wel wat actiever verkopen. Nu met de YT regeling die mogelijk nog blijft is ie toch nog wat meer waard..
Ik heb deze advertentie op AutoScout24 gevonden.
![]()
Verkoopprijs: € 14.950,-
Kilometerstand: 185.100 km
Bouwjaar: 08/2009
Wat blijft de i3 een leuke auto.Hmm dit kan ook nog![]()
≥ BMW i3 120Ah Executive | Schuif-kanteldak / Harman Kardon / — BMW — Marktplaats
BMW i3 120Ah Executive | Schuif-kanteldak / Harman Kardon / Comfort access / StoelverwarmingAlgemene informatieAantal deuren: 5Modelreeks: 2017 -link.marktplaats.nl
Wel een hoop geld voor zo'n wagentje, niet?Wat blijft de i3 een leuke auto.
Leuke auto. Alleen wel wat dingetjes waar ik op af zou haken. Natuurlijk kun je geen nieuwe auto verwachten, maar die diffuser van de achterbumper is wel erg lelijk met die beschadigingen. Carbon-folie deurpanelen zou ik eraf trekken en het leer even goed reinigen en voeden. Scheurtje in middenarmsteun evt. ook fixen en tellerglas even polijsten. Dan oogt ie gelijk veel frisser.
Kan ik ook wel even voor je doenLeer behandelen ook maar weer van de zomer doen, 3 jaar terug laten bijwerken en schoonmaken door een interieurhersteller.
Zo’n i3 moet je ook kunnen vinden voor 18. En dan gewoon de Infiniti inruilen!
i3? Ja!
Wel zou ik een S nemen (smoelt lekkerder) en de juiste spec (o.a. zeker weten dat er een warmtepomp is) en eventueel die sexy dubbele zonnedakjes..
i3S
Kan ik ook wel even voor je doen
Fake taxi?Wat is er in godsnaam gebeurt met de pookhoes van de eerste auto
Wow haha dit is heel raar. Sorry hij moest in het teutonen topic. Oepsie. Komt omdat je in beide frequent links deelt van auto’s denk![]()
Dan toch maar eens wat vuiligheid eraf wassenfoto van gisteravond
Niks doen... geld in de pocket houden en wegdromen achter een scherm wat zou kunnen zijn. Om met Ghandi te spreken: 'Strenght does not come from (physical) capacity. It comes from an indomitable will'Wat nu.
Of een verlepte 7 serie kopen in Spanje....
Mini!welke auto’s heb je a of b segment (of c)
Ik heb een hele mooie groene in de aanbiedingMini!
Ik laat die Infiniti maar niet aan mijn vrouw zien, dan zit de Swift op de schopstoel ben ik bang...
Stiekem vind ik het ook een erg tof model, maar totaal onverstandig
Mini!
Ja, jij ziet nu vooral die draaikolk in de tank zeker![]()
E500?Alleen heb ik mijn zinnen nu al gezet op iets anders dus de fx moet echt het veld ruimen.
Dat sloeg hier ook op de swift sport. Daar werd het issue dat de kleine pootjes weinig plek meer hadden omdat de knie nog niet over de rand vd achterbank kwam en voorstoelen ivm lengte papa en mama toch wat naar achter moesten. Is misschien wel een puntje om rekening mee te houden. Tenzij het bij 1 dochter blijft en je zelden met 2 volwassenen in de gebakje zitIk denk dat ik mijn opmerkingen over de kleine goedkope autootjes moet herstellen. Het was niet alleen voor het ‘handige’ maar stiekem vind ik ze gewoon leuk. Simpel, heel laag gewicht, werken voor je ‘resultaat’. In de praktijk ben je in de stad vaak sneller want je kan overal nog net even tussen.. juiste toerengebied aanhouden vooruit te kunnen komen.
Hoe kom ik hier nu bij.. heb vandaag een c3 1.0 met 68pk gereden. 2016 handbakje. Heb er echt veel lol in gehad. En dat ding is bizar comfortabel op korte oneffenheden.
Update: heb de Infiniti van 15k naar 13k verlaagd.
Alles boven de 10 neem ik in overweging.