Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
JW01 (vanaf een Appel) zei:Hoe is die in vergelijking met HotWheels en Elite?
Goedendag zei:Mwa mij overtuigd hij niet echt. De elites waren echt mooi, maar deze bburago staat voor mij nog steeds gelijk met Motor Max (of eigenlijk de standaard Hotwheels). En dat terwijl hij de Elites moet opvolgen![]()
Goedendag zei:Mwa dan nog overtuigt hij mij niet. Maar ik kan hem wel een keer bestellen om goed te bekijken (ik heb een webshop in modellen)
Het zal op zich wel een prima model zijn, maar deze uitvoering is bedoeld als topklasse/middenklasse ferrari modellen. Dus het segment van Autoart, Minichamps en Kyosho.
Goedendag zei:Hij zit gewoon een klasse lager dan de elite, voor de verzamelaars van de Elite is nu niets meer. Ik heb er al zat gehoord die inmiddels gestopt zijn met ferrari tot er weer fatsoenlijke modellen uitkomen. Die hebben het geld voor een goed gedetailleerd model over, en willen dat dan ook in plaats van extra veel modellen.
Autoarts heb je ook voor rond de €100, alleen niet de signature. de Signature zit meer in de richting van CMC
edit: even voor de duidelijkheid. Hiermee wil ik dus niet zeggen dat dit een slecht model is. Maar dat ik een model in de hogere klasse mis (dat zou deze moeten zijn, maar deze ligt zowel met de prijs als met de kwaliteit een klasse lager)
Goedendag zei:Even terugkomen. Ik heb er vandaag een binnengekregen. Toevallig ook de Ferrari 458 die op de fotos staan.
En ik moet zeggen dat ik helaas niet mijn mening kan bijstellen. De details zijn allemaal van hard plastic. de uitlaten zijn niet van metaal gemaakt, maar van dik plastic wat zilvergrijs is geverfd. De kieren zijn enorm. Luchtroosters zijn niet van gaas. Remlicht is een stickertje (die nog verkeerd geplakt is ook). En de het zilvere traanplaat in het interieur deed mij denken aan de Maisto F50
Saviem SM10 car hauler and trailer by Eelco v Manen, on Flickr

Eriba Puck by Eelco v Manen, on Flickr
Citroen Mehari 1:43 by Eelco v Manen, on Flickr
Renault 4L by Eelco v Manen, on Flickr
2016-11-10_09-10-50 by Eelco v Manen, on Flickr