Jay DoubleYou
Petrolhead
Had destijds wel wat bedenkingen bij dat je de Blazer zo liet poseren, maar had denk ik niet begrepen dat het een RC is. Dan kan het geen kwaad. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Muddy Bandit zei:De waterdichtheid van elektronica is niet zo'n probleem bij Traxxas TRX, maar het meeste van de standaard aanwezige elektronica is veel te licht uitgevoerd en gaat al vrij snel letterlijk in rook op door overbelasting.
Maar de aftermarket levert gelukkig genoeg pasklare sterkere componenten die veel langer mee gaan, en daarmee wordt het geheel vanzelf wel een keer hufterproof.![]()
1:12 MN86KS crawler (customized) by Eelco v Manen, on Flickr
1:12 MN86KS crawler (customized) by Eelco v Manen, on FlickrJay DoubleYou zei:Arm beertje.![]()
Klassiekerrijder zei:De 107 wil ik er ook nog wel bij hebben. Aardig wat kilometers in gemaakt, vroeger.
Hij schijnt ervaring te hebben met grote modellen, dus ik ben erg benieuwd. 1200 euro is niet mis. Bedankt voor je reactie.Klassiekerrijder zei:Mooi model!
Ik heb ervaring met bezorgdiensten en kan melden dat elke bezorgdienst een zending kan slopen. Hopelijk verpakt de verzender het behoorlijk, is geen goedkoop ding dus dat zou wel mogen.
Jay DoubleYou zei:Da’s niet niks. Duurste model wat ik ooit zelf heb gekocht was 320 euro. (BBR Ferrari 375 Plus in vitrinebox.) Doormiddel van inruil bij een handelaar heb ik ook 2 Kyosho Ferrari’s gekocht met een waarde van 325 euro per stuk, maar heb dat toen er niet voor betaald. (250 GTO High-End en 328 GTS.) Hoefde bij beide iets van max. 150 euro bij te leggen. Dan blijft het voor mij nog leuk. Had vlak voor de Corona-uitbraak ook nog net een leuke deal rond maar die heb ik moeten laten schieten.
Jay DoubleYou zei:Dan kan ik het me wel voorstellen dat de prijs zo hoog is. Volgens mij is er ook zo’n model van de Citroën 2CV Charleston. Heb ik wel eens naar gekeken.
Renault 4 Export Altaya 1:8 scale by Eelco v Manen, on Flickr
20210718_164209 by Eelco v Manen, on FlickrDat wordt niet goedkoop. De Accord 3-deurs is er van Ebbro/MMP maar is een ouder model en lastig te vinden. De nieuwere Accord is er van Mark43 en lastig/duur om te vinden. De laatste Accord was er van Hi-Story. Allemaal Japanse fabrikanten, hier nauwelijks geleverd. De Civic is wel betaalbaar te vinden, van Minichamps, Spark en First43. Alles alleen in 1:43. Zoekopdrachten op ebay voor de eerste twee zijn de beste oplossing.FW Ta 183 Huckebein I zei:Iemand tips voor modellen van een Honda Accord (liefst de 3-deurs type 1977-1981) ? Mag ook modelbouw zijn, niet al te duur.
Andere opties: zijn opvolger (1982-1984, ook 3-deurs), een Civic uit 1986 (3-deurs) of een Accord sedan van eind jaren 80/begin 90.
Is voor een kennis die ik ermee wil verrassen![]()
Jay DoubleYou zei:Leuk Viertje, Quatrelle!Misschien even afmaken met kentekenplaatjes?
Quatrelle zei:Jay DoubleYou zei:Leuk Viertje, Quatrelle!Misschien even afmaken met kentekenplaatjes?
Reeds gedaan, zal binnenkort even wat fotos plaaatsen!
Nee dat is ook 1:64, ik zal even een foto maken, ook even met de Hyundai Elantra. Ik heb daar de Cherry ook mee vergeleken, nou die is een spatbord groter.Is die Volvo dan ook 1:64? Lijkt me toch groter. 1:43 misschien zelfs.
Edit: Niet dus. Op Marktplaats staat een gele opknapper, die is sowieso 1:64.