Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Maar dan heb je wel het beste van het beste met een fantastische afwerking! Ze hebben ook enkele Ferrari’s uitgebracht.Nog even sparen!![]()
Die Sud is heel apart want dit is namelijk nooit verkocht in het echt. Het is een 1e serie Sud (van de 3 series die er waren) en alle 3-deurs waren TI modellen toen. Een gewone 3-deurs Sud is wel ontwikkeld maar nooit uitgebracht om de productie te stroomlijnen. Een 5-deurs TI heeft ook niet bestaan in die 1e serie.
Waarschijnlijk een foutje van de modelbouwer dan. Als je echt op details gaat kijken komt het vaker voor dat dingen niet kloppen in vergelijking met de 1/1 versie.Die Sud is heel apart want dit is namelijk nooit verkocht in het echt. Het is een 1e serie Sud (van de 3 series die er waren) en alle 3-deurs waren TI modellen toen. Een gewone 3-deurs Sud is wel ontwikkeld maar nooit uitgebracht om de productie te stroomlijnen. Een 5-deurs TI heeft ook niet bestaan in die 1e serie.
De andere is een 1:18 van TopMarques. Maar daar wacht ik al zo lang op dat ik de hoop er al voor heb opgegeven. Gelukkig niks betaald. Blijft bij balen.
Een Isuzu Gemini in erg fout roze.Gaaf @Klassiekerrijder , die Tercel vind ik heel mooi. De RX-7 ook. De Toyota bus is bijzonder, niet qua auto maar die zou ik niet als model bedenken.
Wat had je vandaag gekocht? Ik vond de kaam neit eens zo duur eigenlijk, jammer dat ze eigenlijk al aan het afbreken waren.
Het liefst leg ik ook niks bij, maar omdat ik mijn privécollectie naar een kwalitatief hoger plan wil hebben kom ik daar vaak niet onder uit. Ik snap dat handelaren ook wat willen verdienen. Als het kon zou ik er fulltime mee bezig willen zijn en mijn brood ermee verdienen, maar dat wordt helaas lastig.@Jay DoubleYou: dat is bijna precies wat ik doe. Ik ben ooit begonnen met de aankoop van een verzameling en die modellen heb ik geruild voor andere, ik leg er niets bij maar ruil soms meerdere modellen tegen een van hogere kwaliteit. Een model erbij is minstens een eruit.
Een hele verzameling in een keer verkopen is flink verlies pakken. Ik zou prijzen op ebay zoeken om een idee te krijgen en ze individueel verkopen, hopende dat je een liefhebber tegenkomt die er meer wil hebben.Alle verpakkingen zijn onbeschadigd/stofvrij ingepakt - neemt veel plaats in tot ergernis van degene naar wie ik (zou) moet(en) luisteren. Vooral de Lego Technics dozen van de GT3RS en de Lambo Siàn zijn een doorn in haar oog.
Heb ook nog een mooie Senna collectie (auto's / miniatuur helmen) & een 1/1 helm replica, die staat nu deels op de kast & wisselt ook elk kwartaal.