MB 300SL
Kilometervreter
Wat een geweldige collectie. Echt een geluk dat die niet met de Corvette de hens in is gegaan!
Dat van die brand had ik gemist, was dat in het betreffende pand?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat een geweldige collectie. Echt een geluk dat die niet met de Corvette de hens in is gegaan!
Dat is zeker waar, maar hetzelfde geldt ook voor het roken van een sigaret. Een sigaret over je longen, kan ook genoeg zijn om longkanker te ontwikkelen. Anderen roken 60 jaar en hebben "nergens" last van.En dat is nou juist NIET waar.
Het probleem van asbest is dat het kleine scherpe vezels zijn, die tot diep in de longen kunnen komen. Die vezels beschadigen de omgeving, tot het niveau dat de omgeving zich hierop aanpast. Een naar bijeffect van deze aanpassing is het ontstaan van een mesothelioom. Beter bekend als asbestkanker. Dit kan al gebeuren bij (in theorie) 1 vezel.
(Bovenstaande is een vrij weergave van wat er kan gebeuren, geenszins wetenschappelijk onderbouwd)
Dus een eenmalige blootstelling kan wel degelijk leiden tot asbestkanker. Altijd voorzichtig zijn dus.
Overigens is het punt: " Eerst goed afspuiten met water " helemaal juist. Zo verwijder je eventueel asbest wel op een veilige manier van de wagens.
vanherkautos.nl
Klapkoplampen scoren bij mij altijd veel punten en als het dan ook nog een roadster is klinkt het op papier geweldig, maar hier heb ik dus ook helemaal niets mee. Leuke basis voor een kitcar.Maar er zijn dus ook hier mensen die dat wel een mooie auto vinden? Ik zie echt geen enkele lijn die klopt![]()
Het is natuurlijk bovenal een product van British Leyland. Er had bij wijze van spreken ook een MG of Morris badge opgeplakt kunnen zijn.Ik vind 'm wel tof. Lekker jaren '80 (ja, hij komt uit de jaren '70). Dapper van Triumph om de hele traditie overboord te zetten.
Mooi verhaal!
Hoeveel kinderen heb je die nog geen auto hebben?Nee, ik vind zo'n 5je wel leuk maar die krijgt hier thuis niet echt de handen op elkaar.
Ja, ik zou ook zeggen, knap ze een beetje op en zet ze mooi neer in de showroom. Maar geen prioriteit blijkbaar..En dan die schutting…Uit het oog, uit het hart…
![]()
Valt wat mij betreft in de categorie 'zo lelijk dat het weer leuk/mooi wordt'.Maar er zijn dus ook hier mensen die dat wel een mooie auto vinden? Ik zie echt geen enkele lijn die klopt![]()