Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
rzasa zei:Wow wat gaaf. Wat is die auto rechts?
mame91995 zei:Ik heb eindelijk ook eens 2 echte schuurvndsten gevonden(nou ja, 1 is meer een bosvondst)
de foto's zijn niet echt geweldig, maar het is in mijn eigen straat, dus ik kan er zo even weer langs rijden voor betere foto's of een overzichtsfilmpje, deze zal ik dan in het onderstaande album erbij plaatsen
ik heb voor jullie: een besteleend, in redelijke staat, een golf 1 diesel, half weggerot, heb alleen het kenteken gefotografeerd, kan er zo meer foto's van maken, moet je me even een PB sturen
verder stond er nog een yamaha brommer/motor, een oude puch en wat onbekende tweewielers (fietsen en brommers)
daarnaast lagen er her en der nog zat onderdelen van verschillende auto's
hier is de link naar het album:
Expeditie Bouwval
hoor graag reacties

Graad Raaijmakers zei:Kijk..even wat warm water en dasty..en d'r komt een mooie ghia onderuit!!
Micha D. zei:Prachtige vondst inderdaad.
Graad Raaijmakers zei:Kijk..even wat warm water en dasty..en d'r komt een mooie ghia onderuit!!
Brr, alsjeblieft geen Dasty zeg. Laat dat in de keuken.
TomTom zei:Betere velgenreiniger dan Dasty moet ik nog vinden.
Graad Raaijmakers zei:Speciaal voor de USA markt( rally) is deze ontwikkeld
Er zijn er maar 5 van gemaakt,1 is er stuk gereden,
1 is er grijs gespoten
En 3 rode waar deze de enigste nog bekende is,toch wel iets bijzonders lijkt mij..
Zo vandaag opgehaald na ong 12 jaar stilstand
![]()
Op de aanhanger dan maar...wel vergeten dat deze 1 wiel in t midden had :mrgreen:
![]()
Na aankomst in Helmond flink wat sop,dasty ect erop..en komt toch een behoorlijk mooi ding onderuit
![]()
![]()
![]()
![]()
De smalle variant is bekent,maar de ""wide body "" super zeldzaam..
Na al die jaren nooit meer gelopen..
Toch maar eens proberen..accu ervoor..100amp ,startkabels,remmen reiniger..en na een kleine 5 min proberen...tuffen...tuffen vroem...mooi stationeer lopen![]()
Das weer een zorg minder
Hier de smalle variant
![]()
https://adrian.kochs-online.net/2010/09/09/volkssport/
rzasa zei:Ik heb begrepen dat dit geweldige ding weer te koop staat voor 2500 euro.