Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Astrawez zei:Helaas is er niet bekend waar dit ergens is. Mocht iemand hier het weten, dan hoor ik dat GRAAG!!!![]()
Rob0032 zei:Als je er eentje mocht uitkiezen, welke zou het dan worden?
Rob0032 zei:Lijkt mij ook. Wat staat er eigenlijk naast? Ik kan er niet echt een Opel van maken...
Overigens zag ik ook een Omega B staan, dus die Lotus is niet de oudste.
Super6 zei:Deze verzamelaar zit net over de grens in Vreden (D) en heeft zo'n 350 Opel oldtimers, voornamelijk uit de jaren '50 en '60.
hondaken zei:Hallo heeft iemand meer info over dit wagentje?
Rob0032 zei:@tussendeoldtimers,
Ik ben wel benieuwd naar meer/betere foto's.![]()
Tussendeoldtimers zei:Rob0032 zei:@tussendeoldtimers,
Ik ben wel benieuwd naar meer/betere foto's.![]()
staan er als het goed is nu bij in het album
heb (voor de geïnteresserden ook meer info over de Yamaha, het betreft een RD125 uit 1974/1975 en dus geen FS1
Astrawez zei:Helaas is er niet bekend waar dit ergens is. Mocht iemand hier het weten, dan hoor ik dat GRAAG!!!![]()
Dattoman zei:Facelift model, die Galant. Dat klopt niet met het kenteken uit 1978 of 79.
Als ik de schimmel aan de achterkant van de voorstoelen zie, is de stalling niet zo droog als ons wordt voorgespiegeld.Wouter82 zei:Een origineel Nederlandse Gremlin![]()
![]()
Moderator
Phoenixrood74 zei:Als ik de schimmel aan de achterkant van de voorstoelen zie, is de stalling niet zo droog als ons wordt voorgespiegeld.Wouter82 zei:Een origineel Nederlandse Gremlin![]()
![]()