Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
D. Elzinga zei:braadslee zei:Wouter82 zei:Die Princess heeft forummer D. Elzinga al uitgebreid onderzocht![]()
Valt dat ergens terug te vinden?![]()
Ongetwijfeld, maar ik kan je wel vertellen dat de auto is stilgezet (zo'n vijftien jaar geleden) toen de kosten voor de APK te hoog werden. De eigenaar is degene die de garageboxen ernaast verhuurt.
Micha D. zei:Ja, ik denk ook dat jij dat gaat doen.
Net als dat je een dikke Mercedes gaat kopen.
En dat je je Fiat houden.
Of toch niet.
Of wel?
§anitarium zei:Kijk eens, ik heb ook een schuurvondst:
![]()
rzasa zei:https://www.messynessychic.com/2013/07/02/1940s-chevy-dealer-re-opens-to-auction-off-500-time-capsule-cars/
Het filmpje is ook leuk.
zal ik het nog even vreemder maken?the Fox zei:Het is wel een omgeving voor het wegstoppen van overtollige auto's. Het zijn geen schuurvondsten, maar zouden ze in een schuur staan dan zou je ze via streetview niet ontdekken.
Het is echt leuk om daar even rond te kijken met google maps. Kom je bij de kruising en rij je de kruising op dan popt er plotseling een roze auto uit de jaren vijftig in beeld (zie foto hieronder). Het zou zomaar dezelfde auto kunnen zijn als in mijn eerste streetview foto. Misschien heeft ie een tijdje te koop gestaan langs de doorgaande weg. Wil je die roze auto nader onderzoeken door er als het ware langs te 'rijden' in zuidelijke richting dan verdwijnt ie plotseling en staat er een groene moderne auto. De kruising is dus op verschillende dagen door google onder de loep genomen. Het raadsel van de roze auto blijft dus bestaan. Wie kent het model?
![]()
Tussendeoldtimers zei:zal ik het nog even vreemder maken?the Fox zei:Het is wel een omgeving voor het wegstoppen van overtollige auto's. Het zijn geen schuurvondsten, maar zouden ze in een schuur staan dan zou je ze via streetview niet ontdekken.
Het is echt leuk om daar even rond te kijken met google maps. Kom je bij de kruising en rij je de kruising op dan popt er plotseling een roze auto uit de jaren vijftig in beeld (zie foto hieronder). Het zou zomaar dezelfde auto kunnen zijn als in mijn eerste streetview foto. Misschien heeft ie een tijdje te koop gestaan langs de doorgaande weg. Wil je die roze auto nader onderzoeken door er als het ware langs te 'rijden' in zuidelijke richting dan verdwijnt ie plotseling en staat er een groene moderne auto. De kruising is dus op verschillende dagen door google onder de loep genomen. Het raadsel van de roze auto blijft dus bestaan. Wie kent het model?
![]()
![]()
oktober 2011 staat er helemaal niets meer
Rob0118 zei:Is die linker auto op de onderste foto nou een Rover?
Moderator
Radar zei:gaaf zeg....heb je die gekocht...of alleen bekeken?
929V6 zei:Oei, als het maar niet een van de bieders is want dan vermoed ik dat ie voor sloop is (bangerracing waarschijnlijk).
ginkelvanmichiel zei:ga daar dan eens snel achteraan, zo'n kans krijg je niet meer!![]()
Joep83 zei:ginkelvanmichiel zei:ga daar dan eens snel achteraan, zo'n kans krijg je niet meer!![]()
Ben er mee bezig![]()