Guest
Zeker Pininfarina
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Fraai plaatje zeg! Wat een weelde, twee van zulke mooie coupé'sbellamacchina zei:
Klopt. Mijn Kever kwam uit Zweden en heeft daar de eerste 37 jaar van haar bestaan rondgetuft met het kenteken COS931.Idranor zei:Een nieuw kenteken hoort gewoon bij de geschiedenis van die auto, zo kun je zien dat die mooie oerhollandse wagens ook in het buitenland aftrek vonden, het vertelt het verhaal van die ene auto. ...
the Fox zei:Klopt. Mijn Kever kwam uit Zweden en heeft daar de eerste 37 jaar van haar bestaan rondgetuft met het kenteken COS931.Idranor zei:Een nieuw kenteken hoort gewoon bij de geschiedenis van die auto, zo kun je zien dat die mooie oerhollandse wagens ook in het buitenland aftrek vonden, het vertelt het verhaal van die ene auto. ...
In Nederland heeft 'ze' met mij als eigenaar negen jaar rondgereden met het kenteken AL-52-44 en vanaf komend voorjaar rijdt ze op een Duits klassiekerkenteken bij onze oosterburen rond. De nieuwe eigenaar was erg blij met alle originele kentekenplaten en papieren die bij de Kever horen.
SuperRaman zei:@thefox en @idranor,
Super. Door die mensen op het forum die zeggen dat het een 'importje' is word je gewoon haast onzeker. Maar ik gooi er net als de witte coupe importplaten op. Overigens staat op de gele DAF nog een origineel DAF garage plaatje uit Duitsland!Geen kenteken etc. bekend, maar die krijgt hij binnenkort hier weer.
Staat in Terschuurrzasa zei:https://www.speurders.nl/overzicht/autos/klassiekers-en-oldtimers/f_particulier_zakelijk-alles/renault-25-gtx-oldtimer-1987-122827442.html?fh_view_size=100
*plaatje*
Op de achtergrond, een Daf 55 pick-up en wat Saabs 92.
rzasa zei:https://www.speurders.nl/overzicht/autos/klassiekers-en-oldtimers/f_particulier_zakelijk-alles/renault-25-gtx-oldtimer-1987-122827442.html?fh_view_size=100
![]()
Op de achtergrond, een Daf 55 pick-up en wat Saabs 92.
the Fox zei:Origineel NL is altijd leuk, maar een import auto draagt ook een geschiedenis met zich mee. Van mijn zweedse Kever had ik de geschiedenis zo goed als mogelijk nagetrokken. Oude documenten die bij de auto zaten hebben daar natuurlijk bij geholpen.
Het spreekt altijd tot mijn verbeelding als ik hoor dat bijvoorbeeld een VW Kever cabrio eerst 40 jaar in Californië of Texas heeft rondgereden. Daar kan je allemaal beelden en personen bij bedenken.
Afdakvondst:
![]()
Wouter82 zei:Die Princess heeft forummer D. Elzinga al uitgebreid onderzocht![]()
braadslee zei:Wouter82 zei:Die Princess heeft forummer D. Elzinga al uitgebreid onderzocht![]()
Valt dat ergens terug te vinden?![]()