Sanitarium
Net ingestapt
Kijk eens, ik heb ook een schuurvondst:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
hoe hebt u dat in godsnaam gedaan ????§anitarium zei:Kijk eens, ik heb ook een schuurvondst:
![]()
inderdaad sorry(mag ik ook een brommer op zetten als barn find?)Hamer zei:Het is wel een naast de schuurvondst he!
yannick.vanswol zei:mag ik ook een brommer op zetten als barn find?
ongeveer 250meter van station wetteren straat weet ik niet direct sorry§anitarium zei:Waar is dat precies?
dan ben ik fout sorry§anitarium zei:Dat is geen Mercedes, maar een Rover.
Maakt niet uit joh. Zolang je maar niet jouw beeldscherm op het kopieerapparaat legt, van de kopie een pdf maakt en die gaat uploaden.yannick.vanswol zei:sorry van mijn reacties en fotos kzal betere fotos nemen met fototoestel en beter schrijven sorry allemaal![]()
haha tis wel koud hoorD. Elzinga zei:Wel leuk om te zien dat het in Belgie nog steeds zomer is.
the Fox zei:Zolang je maar niet jouw beeldscherm op het kopieerapparaat legt, van de kopie een pdf maakt en die gaat uploaden.
haha ik kan het jaartal van google street nog zien§anitarium zei:Ik kwam er zojuist langs, meteen even plaatje geschoten.
danku voor deze reactiethe Fox zei:Maakt niet uit joh. Zolang je maar niet jouw beeldscherm op het kopieerapparaat legt, van de kopie een pdf maakt en die gaat uploaden.yannick.vanswol zei:sorry van mijn reacties en fotos kzal betere fotos nemen met fototoestel en beter schrijven sorry allemaal![]()
Laat je niet ontmoedigen en blijft zoeken naar leuke schuurvondsten.
yannick.vanswol zei:sorry van mijn reacties en fotos kzal betere fotos nemen met fototoestel en beter schrijven sorry allemaal![]()
yannick.vanswol zei:haha ik kan het jaartal van google street nog zien§anitarium zei:Ik kwam er zojuist langs, meteen even plaatje geschoten.,hoe heb je dat dan gedaan?
![]()
D. Elzinga zei:Ik vind eigenlijk dat hij een foto van de foto op zijn beeldscherm moet maken met een mobieltje, daarna een foto van de foto van de foto op zijn mobieltje moet maken met een niet-digitaal fototoestel, en als de foto van de foto van de foto van de foto dan in een donkere kamer ontwikkeld is moet hij er een dia van maken.
En dan kan hij dat beeld gebruiken voor een abstract schilderij.
Clignoteur zei:D. Elzinga zei:Ik vind eigenlijk dat hij een foto van de foto op zijn beeldscherm moet maken met een mobieltje, daarna een foto van de foto van de foto op zijn mobieltje moet maken met een niet-digitaal fototoestel, en als de foto van de foto van de foto van de foto dan in een donkere kamer ontwikkeld is moet hij er een dia van maken.
En dan kan hij dat beeld gebruiken voor een abstract schilderij.
Je slaat een stap over: ik vind eigenlijk dat hij een foto van de foto op zijn beeldscherm moet maken met een mobieltje, daarna een foto van de foto van de foto op zijn mobieltje moet maken, gezien in de achteruitkijkspiegel van een D-Kadett, met een niet-digitaal fototoestel, en als de foto van de foto van de foto van de foto dan in een donkere kamer ontwikkeld is moet hij er een dia van maken, want die kun je achterstevoren bekijken zodat hij dan niet in spiegelbeeld is.
haha is nie erg hoorGolf V6 zei:@yannick.vanzwol: sorry, ik zal geen grappen meer maken over Belgen zolang jij hier bent (maar ik kan natuurlijk niet voor de anderen spreken)![]()
yannick.vanswol zei:haha is nie erg hoorGolf V6 zei:@yannick.vanzwol: sorry, ik zal geen grappen meer maken over Belgen zolang jij hier bent (maar ik kan natuurlijk niet voor de anderen spreken)![]()
![]()
Wouter82 zei:En wat c.q. wie hangt er eigenlijk aan de binnenspiegel?
Moderator
PascalD zei:Zeer mooie vondst. Is dit de topvondst van 2012 of zijn er nog mooiere voorbeelden die ik dan gemist heb?