Schuurvondsten. Onder een dikke laag stof.

Kijk eens, ik heb ook een schuurvondst:

2mmv3ht.jpg

ben net terug van de mr2 blijkt er ook nog een oude mercedes te staan en een toyota supra fotos volgen:p

yannick.vanswol zei:
sorry van mijn reacties en fotos kzal betere fotos nemen met fototoestel en beter schrijven sorry allemaal:cry:
Maakt niet uit joh. Zolang je maar niet jouw beeldscherm op het kopieerapparaat legt, van de kopie een pdf maakt en die gaat uploaden.
Laat je niet ontmoedigen en blijft zoeken naar leuke schuurvondsten.

the Fox zei:
Zolang je maar niet jouw beeldscherm op het kopieerapparaat legt, van de kopie een pdf maakt en die gaat uploaden.

Ik vind eigenlijk dat hij een foto van de foto op zijn beeldscherm moet maken met een mobieltje, daarna een foto van de foto van de foto op zijn mobieltje moet maken met een niet-digitaal fototoestel, en als de foto van de foto van de foto van de foto dan in een donkere kamer ontwikkeld is moet hij er een dia van maken.

En dan kan hij dat beeld gebruiken voor een abstract schilderij.

the Fox zei:
yannick.vanswol zei:
sorry van mijn reacties en fotos kzal betere fotos nemen met fototoestel en beter schrijven sorry allemaal:cry:
Maakt niet uit joh. Zolang je maar niet jouw beeldscherm op het kopieerapparaat legt, van de kopie een pdf maakt en die gaat uploaden.
Laat je niet ontmoedigen en blijft zoeken naar leuke schuurvondsten.
danku voor deze reactie :):):)

yannick.vanswol zei:

Ach, je bedoelt het goed, en je mag best blijven zolang je je taalgebruik maar netjes houd (zo staat het volgens mij in de forumregels). Zoek gewoon lekker door, en wie weet duurt het niet zolang tot je een auto vind die je wél mag kopen:LOL:!

yannick.vanswol zei:
§anitarium zei:
Ik kwam er zojuist langs, meteen even plaatje geschoten.
haha ik kan het jaartal van google street nog zien:),hoe heb je dat dan gedaan?:confused:

Nou,eigenlijk is het heel simpel. Je zoekt op Google Streetview op waar die Eend staat. Je drukt op de Print-screen toets (prtsc-sysrq, zoals erop staat (bij mij)), dan ga je naar Paint, je plakt de afbeelding (ik neem aan dat je wel weet hoe dat moet), je knipt de foto uit (je weet vast ook wel hoe dat moet) en je upload die hier. Ik hoop dat het nu beter gaat!;)

D. Elzinga zei:
Ik vind eigenlijk dat hij een foto van de foto op zijn beeldscherm moet maken met een mobieltje, daarna een foto van de foto van de foto op zijn mobieltje moet maken met een niet-digitaal fototoestel, en als de foto van de foto van de foto van de foto dan in een donkere kamer ontwikkeld is moet hij er een dia van maken.

Je slaat een stap over: ik vind eigenlijk dat hij een foto van de foto op zijn beeldscherm moet maken met een mobieltje, daarna een foto van de foto van de foto op zijn mobieltje moet maken, gezien in de achteruitkijkspiegel van een D-Kadett, met een niet-digitaal fototoestel, en als de foto van de foto van de foto van de foto dan in een donkere kamer ontwikkeld is moet hij er een dia van maken, want die kun je achterstevoren bekijken zodat hij dan niet in spiegelbeeld is.

Clignoteur zei:
D. Elzinga zei:

Je slaat een stap over: ik vind eigenlijk dat hij een foto van de foto op zijn beeldscherm moet maken met een mobieltje, daarna een foto van de foto van de foto op zijn mobieltje moet maken, gezien in de achteruitkijkspiegel van een D-Kadett, met een niet-digitaal fototoestel, en als de foto van de foto van de foto van de foto dan in een donkere kamer ontwikkeld is moet hij er een dia van maken, want die kun je achterstevoren bekijken zodat hij dan niet in spiegelbeeld is.

je kan natuurlijk ook een pen tekening of waterverfje doen. :D

§anitarium zei:
@ Golf V6: Ja zeg, een beetje mijn tactiek hier openbaren! :(

:)

Ik heb trouwens Pain Shop Pro en TinyPic gebruikt.

Alleen jou tactiek zeker!:)

Trouwens, jij legde het nou niet bepaald zo uit dat een ([size=x-small]belgische[/size]) leek het kan snappen!:T

@yannick.vanzwol: sorry, ik zal geen grappen meer maken over Belgen zolang jij hier bent (maar ik kan natuurlijk niet voor de anderen spreken);)

Golf V6 zei:
@yannick.vanzwol: sorry, ik zal geen grappen meer maken over Belgen zolang jij hier bent (maar ik kan natuurlijk niet voor de anderen spreken);)
haha is nie erg hoor:p

Oké, na alle Belgenmoppen weer een serieuze schuurvondst, door mij gespot én (samen met een andere liefhebber) aangekocht ;)

Ik werd getipt over deze Opel Rekord. Hij was in bezit van 1e eigenaar totdat deze afgelopen zomer overleed. De nabestaanden wilden de auto verkopen. De auto heeft 50 jaar lang in deze verwarmde garage gestaan, die naar verluidt speciaal voor de auto is gebouwd. De auto is niet in showroomstaat, maar wel overwegend 1e lak, op een aantal plekken zijn beschadigingen bijgewerkt. Roest zit er niet op, wel is bijna al het rubberwerk (zowel raam- en deurrubbers als diverse ophangrubbers in het onderstel) flink uitgedroogd en zal dan ook allemaal vervangen moeten worden. Het interieur zit vol accessoires uit de zestiger jaren en werkt als een tijdmachine, als je erin gaat zitten. Binnenkort gaan we 'm ophalen. Gezien de unieke historie en de originaliteit van de auto hebben we besloten de auto zoveel mogelijk te laten zoals hij is en er niks aan te gaan spuiten o.i.d.; hij zal alleen APK-waardig worden gemaakt en af en toe bij mooi weer de weg op komen.

dsc0022rnu.jpg

dsc0007cv.jpg

Aan de binnenspiegel hangt een indianenpoppetje, wat je, volgens de dochter van de oude eigenaar, in de jaren '60 bij Dreft kreeg. Die blijft er ook mooi hangen ;)

Geweldig! Het enige wat opvalt is de jaren-'70 kentekenplaten. Verder heerlijk tijdscorrect 'aangekleed'. Veel plezier met deze leuke auto!

Geweldig die Opel! (y) Die neus lijkt wel wat op die van de nieuwe Adam... Ik hoop van harte dat je hier een Mijn Auto-topic (of iets dergelijks) over gaat openen!

(Bedankt voor het weer goed maken van m'n dag!)

Zeer mooie vondst. Is dit de topvondst van 2012 of zijn er nog mooiere voorbeelden die ik dan gemist heb?

gaaf zeg...mooie wagen en heel veel plezier ermee!

zit alles er nog bij...onderhoudsboekjes, apk formulieren etc?

Terug
Bovenaan