Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klopt! Maar ik had van jou ook niets anders verwachtD. Elzinga zei:Ford Model T.
eeuwige_student zei:Wat zal ik schrijven? Het is de eerste serie geproduceerde kunststof auto. Daarmee is het revolutionaire deel dan ook wel beschreven, want de techniek is 99% overgenomen van de DKW F8 uit de jaren 30. Onder het kunststof zit dan ook een houten chassis. De auto werd gemaakt in Zwickau in de Horch fabriek. Deze fabriek is in het westen voornamelijk doordat daar de trabant werd gebouwd.
Dan trek ik mijn woorden in.GortieBekkers zei:Dat weet ik , haha
maar als ik het mij goed herinner was hij wel echt gevonden in een schuur in amerika.
Dan is het toch een schuurvondst, onder een dikke laag stof? Niet echt een verrassende vondst (verrek, staat er ineens een Taunus in mijn garage), maar toch.Wouter82 zei:Ja, en?
Moderator
Phoenixrood74 zei:Dan is het toch een schuurvondst, onder een dikke laag stof? Niet echt een verrassende vondst (verrek, staat er ineens een Taunus in mijn garage), maar toch.Wouter82 zei:Ja, en?
Wouter82 zei:Phoenixrood74 zei:Dan is het toch een schuurvondst, onder een dikke laag stof? Niet echt een verrassende vondst (verrek, staat er ineens een Taunus in mijn garage), maar toch.Wouter82 zei:Ja, en?
Je eigen auto een week in je eigen schuur met een laagje stof dat je er zelf op hebt gehobbyd, tja...
yannick.vanswol zei:hey weten jullie geen barn find staan in belgie rond oost vlaanderen ik ben 14 en kwil ook al graag is barn finds vinden,hier een paar straten van heeft er iemand 7 autos al 20jaar in de tuin staanik mag daar is naar gaan kijken maar ik mag er geen kopen of meenemen dus ik wil er een vinden die ik egt kan kopen of krijgen dus laat me iets weten
Wouter82 zei:Tja, als een schuurvondst bekend is het geen schuurvondst meer toch![]()
Ik denk dat je maar het beste zelf flink rond kan gaan fietsen. De kans is groter dat je dan iets tegenkomt dan door het aan ons te vragen, zeker omdat de meeste forummers in Nederland wonen.yannick.vanswol zei:Wouter82 zei:Tja, als een schuurvondst bekend is het geen schuurvondst meer toch![]()
ja da weet ik maar ja kwil da gewoon is ziendan ist maar een barn (already)found
yannick.vanswol zei:hey hoe bedoel je met korte massemsesteenweg of klein turkije![]()
Clignoteur zei:yannick.vanswol zei:hey hoe bedoel je met korte massemsesteenweg of klein turkije![]()
Dat zijn twee straatnamen in/bij Ghent.
ja kweet morgen gaa ik met iemand anders hier heel het dorp rond rijdenPhoenixrood74 zei:Ik denk dat je maar het beste zelf flink rond kan gaan fietsen. De kans is groter dat je dan iets tegenkomt dan door het aan ons te vragen, zeker omdat de meeste forummers in Nederland wonen.yannick.vanswol zei:Wouter82 zei:Tja, als een schuurvondst bekend is het geen schuurvondst meer toch![]()
ja da weet ik maar ja kwil da gewoon is ziendan ist maar een barn (already)found