Schuurvondsten. Onder een dikke laag stof.

Ik dacht al dat het niet zo voor de hand liggend zou zijn. Gezien de Trabant voor de deur, iets Oost-Duits? Maarja, dan moeten we wel weten welk merk :) En daar schiet mijn kennis aardig tekort! :D

Het is inderdaad een Glas 1700 GT, sterker nog, het is een Cabriolet. Ooit in een oplage van 122 in Italië geproduceerd.

ik heb onlangs ook een barn find gedaan namelijk ook een naast de barn find:)
betreft een citroen 2pk (geitje) staat er al lang wiel staat al krom van daar te staan.

haha merci kga is aan de eigenaar vragen voor info en of ik wat fotos mag nemen en of hij het eventueel verkoopt:p

@Nick: en nu het verhaal hierachter! Denk toch wel dat ik knikkende knieën kreeg als ik zoiets zou zien...:D

Gr Jeroen

Na 12 jaar is deze boven water gekomen.
Bekende van mij hebben m overgenomen van weer andere bekenden. (we wisten m dus wel te staan :) )
Wordt nu apk waardig gemaakt en bedoeld om dagelijks mee te rijden.

Dia15.jpg

kheb weeral barn find gevonden amper 5km van mn deur
kan er mij iemand uitleggen hoe ik fotos upload

@ Yannick: www.photobucket.com even registreren en uploaden dan links hier plaatsen via afbeelding icoontje.

Ben wel benieuwd namelijk.

Probeer eens de IMG-code van de foto te kopiëren en gewoon in je berichttekst te plakken.

Volgens mij probeer je nu naar de foto op je harde schijf te linken. Dat gaat niet lukken, je moet hem eerst ergens hebben geüpload. Bijvoorbeeld hier.

https://freeimagehosting.nl/#2660c521cc9e12918cf13345a6b1e9e6.jpg]
2660c521cc9e12918cf13345a6b1e9e6.jpg
[/URL]
hier heb ikze via die link geupload (de fotos staaan wel op gsm)

b981b57fe9a2cb17074884ec179738f0.jpg

citroen 2pktje is 20km van mn huis in merelbeke foto is van goolge street view ma kben er in het egt wel al geweest:p

ik zie vooral een toetsenbord.
je kunt ook gewoon printscreen doen (linksboven de pijltjestoets, rechts naast de back-space)
en dan gewoon plakken in paint

ben zelf geen beste schrijver, ben ik heel eerlijk in.:confused:

maar van yannick.vanswol wordt ik wel erg moe, wat een teksten zeg.:cry:

Maar jij schrijft tenminste begrijpelijk Nederlands, en geen half-Vlaamse, onbegrijpelijke lettercombinaties die wel eens op woorden lijken:LOL::):D:T.

Wat komt die yannick.vanzwol hier eigenlijk doen?

EDIT: We zouden inmiddels wel een heel topic kunnen openen over de spelfouten van die jongen:T

Wouter82 zei:
Dit kan echt alleen maar een Belgische actie zijn :LOL: :LOL:

Hebben we weer een nieuwe belgenmop uitgevonden (moeten hem alleen nog even goed verwoorden:LOL:)

LOL

Ik heb een schuurvondst gevonden op een foto van een foto op de computer. Gelukkig heb ik er een foto van kunnen maken.

sorry van mijn reacties en fotos kzal betere fotos nemen met fototoestel en beter schrijven sorry allemaal:cry:

Terug
Bovenaan