speedtouch
Wegverkenner
Prachtig! Ik hoop dat we op de hoogte gehouden blijven van de restauratie! Als jongeman van 20 heb ik jaren in zo'n auto gereden (4-deurs), omdat ik in die tijd auto's van kennissen waste/poetste.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Besloten genootschap?Michael_Gse zei:was een erg spannende gebeurtenis dat ophalen
het gehele project is hier te volgen, dr is gas in gekomen en een v8 uit een chevrolet
https://www.bigopels.nl/forum/viewtopic.php?f=27&t=54
the Fox zei:Besloten genootschap?Michael_Gse zei:was een erg spannende gebeurtenis dat ophalen
het gehele project is hier te volgen, dr is gas in gekomen en een v8 uit een chevrolet
https://www.bigopels.nl/forum/viewtopic.php?f=27&t=54
Trix zei:Zo! Die Opel heb ik al een tijdje niet gezien. Waar heb je hem gelaten?
Gilletti zei:Mijn schuurvondst. Een origineel Nederlands geleverde 404 cabriolet.
Is eind jaren '70 weggezet en na 32 jaar weer uitgegraven.
In 2015 wordt ze 50, dan wil ik haar weer rijdend hebben.![]()
Klassiekerrijder zei:Hier wil ik wel eens een dagje spelen...
\![]()
General Custom zei:Vreemd, die Ford Orion
APK tot 1992 en afgemeld voor sloop, maar wél GAIK-platen.
Overigens wel jammer dat deze auto afgemeld is, anders had ik nog wel interesse gehad. Wat een leuk ding zeg![]()
Radar zei:mocht je nog een deel 3 vd voorruit tegen komen...hou ik me aanbevolen
Mechanix zei:Wat hebben jullie mooi spul staan, Audi80Coupe!Ik zou graag een keer komen kijken, alleen het is zo uit de buurt!
Phoenixrood74 zei:@Audi80Coupé: is dit dezelfde Coupé die je een paar weken geleden ook al helemaal had schoongemaakt?
Goedendag zei:Die hoef je toch niet onder het stof te vinden?
Er staan er 50 op mp
the Fox zei:Er worden nog regelmatig Kevers gevonden in Zweedse schuren. Dit is er één met hele mooie patina. Het zou zonde zijn om 'm over te spuiten.
Zweeds Kevertje uit 1951
Spijtig dat ze de kever gemoderniseerd hebbenthe Fox zei:Er worden nog regelmatig Kevers gevonden in Zweedse schuren. Dit is er één met hele mooie patina. Het zou zonde zijn om 'm over te spuiten.
Zweeds Kevertje uit 1951
datsundriver zei:Spijtig dat ze de kever gemoderniseerd hebbenthe Fox zei:Er worden nog regelmatig Kevers gevonden in Zweedse schuren. Dit is er één met hele mooie patina. Het zou zonde zijn om 'm over te spuiten.
Zweeds Kevertje uit 1951![]()
Audi80Coupé zei:datsundriver zei:Spijtig dat ze de kever gemoderniseerd hebbenthe Fox zei:Er worden nog regelmatig Kevers gevonden in Zweedse schuren. Dit is er één met hele mooie patina. Het zou zonde zijn om 'm over te spuiten.
Zweeds Kevertje uit 1951![]()
Wat is er gemoderniseerd dan?