Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
the Fox zei:In Eefde, nabij Zutphen, staan op een grasveld naast een woning drie C-Kadettjes weg te rotten: twee city's en één sedan. Ze zijn te zien vanuit de trein. Bij 140 km/uur is het echter lastig foto's maken.
the Fox zei:In Eefde, nabij Zutphen, staan op een grasveld naast een woning drie C-Kadettjes weg te rotten: twee city's en één sedan. Ze zijn te zien vanuit de trein. Bij 140 km/uur is het echter lastig foto's maken.
In Loenen (Gelderland) staan nabij de kruising richting Hoenderloo minstens 1 D-Kadett en een oude Golf in een half open schuur. Deze zijn momenteel wel zichtbaar vanaf de openbare weg.
Ja, een Shelby Cobra Daytona Coupe929V6 zei:
the Fox zei:Kevers laten wegrotten zouden ze strafbaar moeten stellen. Heb je een idee van het bouwjaar en type? (1200, 1300, 1302, 1303)
Realsteel zei:
the Fox zei:Wie weet hoeveel schatten er nog verborgen staan in die schuurtjes.
Iets buiten Hoenderloo, in de noordoostelijke hoek van de kruising Miggelenbergweg / Elisabethweg stond afgelopen weekend een Mehari-achtige Citroën onder een partytent. Ik weet niet of het zelfbouw is of een kitcar. Ik heb helaas het kenteken niet onthouden, maar het was een zwarte nummerplaat met letters-cijfers-cijfers. Streetview toont de auto verborgen onder een groen zeil.
0LDTIMER zei:Ja, een Shelby Cobra Daytona Coupe929V6 zei:
Bron:https://jalopnik.com/281644/shelby-cobra-daytona-coupe
D. Elzinga zei:the Fox zei:Kevers laten wegrotten zouden ze strafbaar moeten stellen. Heb je een idee van het bouwjaar en type? (1200, 1300, 1302, 1303)
Ik ben er vandaag even voor je langs gereden, het gaat om de 97-60-PN. Origineel NL dus!
Veel zal er niet mee worden gereden, maar de maagdelijke km-stand blijft dus niet gehandhaafd...
Overigens zat er aan die Lada's wel een leuk verhaal.
opel-omega zei:Wauw wat een vondst!
Maar heeft die 300SL roadster nou achterlichten van een kever?
D. Elzinga zei:Nou, mijn eigenschuurtuinvondst is helaas verdwenen.
![]()
Een forummer had wel interesse in deze auto, reden dat ik al een paar maanden geleden daar een briefje door de brievenbus heb gedaan. Niets meer van gehoord, en nu ik er vandaag langs kwam was het pand leeg en is de auto weggehaald.