Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Pedigreepaul zei:Wie herkent 'm?
Die lijkt verrekte veel op je avatar.. 340? 343? 345?
Stif zei:Ja met 344 bedoel ik natuurlijk een 340 sedan die heeft wel degelijk bestaan.
Maar ze noemden hem niet 344 zoals z'n grotere broers.
(340+3 deuren=343)
(340+4 deuren=344)
(340+5 deuren=345)
Ik ben meer van de plaatjes. Of tekstballonnetjes zoals in de Suske en WiskeD. Elzinga zei:Klik op de link en lees het topic![]()
the Fox zei:Ik ben meer van de plaatjes. Of tekstballonnetjes zoals in de Suske en WiskeD. Elzinga zei:Klik op de link en lees het topic![]()
.
D. Elzinga zei:Een pre war
Zijn er nog meer foto's? Is die auto te koop?
MTV-generatie........... Ik heb pagina 2 van het betreffende topic ook nog even gelezen. Het gaat blijkbaar om TWEE identieke M3's. De ene met 59 mijl en de andere met 92 mijl op de teller! Wie leest wordt wijzer. Had mijn moeder toch gelijk vroegerD. Elzinga zei:the Fox zei:Ik ben meer van de plaatjes. Of tekstballonnetjes zoals in de Suske en WiskeD. Elzinga zei:Klik op de link en lees het topic![]()
.
Korte spanningsboog?![]()
dikkehemaworst zei:En trouwens niet echt een barn find maar meer een platte land find deed ik vorig jaar tijdens het wandelen in Frankrijk.
Ik heb een pesthekel aan wandelen maar was toch erg blij dat mijn vrouw mij had gedwongen mee te gaan....
the Fox zei:Da's een bijzondere vondst Dikkehemaworst (da's voor het eerst dat ik iemand met deze naam aanspreek zonder dat ik het beledigend bedoel)!
Een 12 Saloon uit 1935. Net zo oud als mijn moeder. De koets van de 12 ziet er strak uit. Zit de roest voornamelijk in de vloerdelen en het chassis?
En de grijze AH-92-63 uit 1947 heb je nu dus in eigendom. Prachtige auto. Ik hou me aanbevolen voor meer foto's, van interieur en het front e.d.
Ik kan het kenteken van de Allegro helaas niet ontcijferen. Ook een uniek autootje. Mijn ouders hebben er één gehad uit 1980, maar dat was een nieuwer model. Vanuit de hoek waarin ie gefotografeerd is lijkt ie linksvoor schade te hebben, maar dat kan gezichtsbedrog zijn. Ik hoop dat laatste.
the Fox zei:dikkehemaworst zei:En trouwens niet echt een barn find maar meer een platte land find deed ik vorig jaar tijdens het wandelen in Frankrijk.
Ik heb een pesthekel aan wandelen maar was toch erg blij dat mijn vrouw mij had gedwongen mee te gaan....
Jouw vrouw had zeker al snel spijt dat ze je had meegesleurd. Kon ze een halve dag op jou staan wachten terwijl jij tussen de DS'sen aan het kruipen was. Maar wat een vondst! Van zo'n voorraad DS'sen moet toch wel een aantal puike wagens samen te stellen zijn.
opelfreak zei:Wat kan ik doen om hem uit de schuur te halen.
Garagekrik eronder en van de muur af slepen. Dan achterwielen eraf en de trommelremmen losslaan door met een flinke hamer op de trommels te meppen. Voorremmen zullen wel gangbaar genoeg zijn om de auto te rollen. Wel eerst van de handrem en uit de versnelling halen.opelfreak zei:Volgende week haal ik m'n eigen barnfind op (taunus TC1).
Ik ben verleden week nog langs geweest om de banden van verse lucht te voorzien, maar heb gemerkt (en verwacht natuurlijk) dat de remmen vast zitten.
Wat kan ik doen om hem uit de schuur te halen.
1 nadeel: langs passagierszijde staat hij tegen een muur![]()
Klassiekerrijder zei:Garagekrik eronder en van de muur af slepen. Dan achterwielen eraf en de trommelremmen losslaan door met een flinke hamer op de trommels te meppen. Voorremmen zullen wel gangbaar genoeg zijn om de auto te rollen. Wel eerst van de handrem en uit de versnelling halen.opelfreak zei:Volgende week haal ik m'n eigen barnfind op (taunus TC1).
Ik ben verleden week nog langs geweest om de banden van verse lucht te voorzien, maar heb gemerkt (en verwacht natuurlijk) dat de remmen vast zitten.
Wat kan ik doen om hem uit de schuur te halen.
1 nadeel: langs passagierszijde staat hij tegen een muur![]()
![]()
En zo ontmoeten twee topics elkaar.Gaiajohan zei:https://www.autoweek.nl/forum/read.php?6,4321947 zal even dat topic toevoegen
the Fox zei:En zo ontmoeten twee topics elkaar.Gaiajohan zei:https://www.autoweek.nl/forum/read.php?6,4321947 zal even dat topic toevoegen
@D.Elzinga: Stel nou dat het dak van het schuurtje waar de Bugatti in gestald stond niet was ingestort...... Een paar planken en wat dakleer van een paar tientjes en de auto zou een paar ton meer waard geweest zijn. Foute zuinigheid.
Over 50 jaar spreken we van schande dat Opeltjes Kadett kapot worden gereden op de autocross!Misschien is dat al lang geleden gebeurd. In de jaren 50 waren Bugatti's nog helemaal niks waard, en een van de zeer zeldzame (en inmiddels zeer dure) Type 55's werd toendertijd door een Franse garage gepimpt tot hotrod. Ook veel andere oude luxeauto's werden toen gesloopt omdat ze te duur in gebruik waren.
Jorn. zei:Over 50 jaar spreken we van schande dat Opeltjes Kadett kapot worden gereden op de autocross!Misschien is dat al lang geleden gebeurd. In de jaren 50 waren Bugatti's nog helemaal niks waard, en een van de zeer zeldzame (en inmiddels zeer dure) Type 55's werd toendertijd door een Franse garage gepimpt tot hotrod. Ook veel andere oude luxeauto's werden toen gesloopt omdat ze te duur in gebruik waren.
Ik ben geen kenner, maar het lijkt een 328.speedtouch zei:Die witte coupé is dat een BMW?