Klassiekerrijder
Asfaltkampioen
Volgens mij hadden alle Silver Shadows na de eerste serie diw side markers, ook de Europese.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
§anitarium zei:Foto 3:!!
the Fox zei:Wat gaat er nu met deze Ford gebeuren? Hoe komt ie in die schuur, hoe lang heeft ie daar gestaan? Ik verneem het graag. De verhalen achter de foto's zijn vaak minstens net zo interessant.opelfreak zei:Vandaag nog een geweldige schuurvondst gedaan, een Taunus TC1 facelift 1300 2-deurs met 87.000km
opelfreak zei:De wagen staat er van ongeveer 1990, hij staat bij de 2de eigenaar die hem sinds '76 heeft.
De reden waarom ie daar was beland, is die rotte dorpel (ook direct het enige rotte aan de wagen)
Verder is hij redelijk hard, zelfs de spatborden.
Wat er gaat gebeuren? Nou, ik heb er ondanks mijn opelvirus, flinke interesse in.
Ik heb nog een c-ascona staan, als die verkocht raakt haal ik de Taunus op. En als ik hem om de één of andere reden niet koop, zal hij er nog flink wat jaren staan denk ik.
Nog vergeten: ik krijg er een splinternieuwe dorpel bij, had de man destijds nog gekocht.
opelfreak zei:Ik heb hem ondertussen gekocht
opelfreak zei:Ik heb hem ondertussen gekocht, als ik hem heb (kan nog wel even duren ivm met mijn werk) post ik betere foto's ervan!
En bedankt voor de info Taunusdriver
Een vraagje nog: hebben die 1300 blokjes een distributieketting?
Heb je nu ook een mamafiets toevallig?D. Elzinga zei:Ouwe fietsen genoeg, dan kan ik ook naar het station gaan als ik er daarvan een paar wil hebben![]()
the Fox zei:Dat was die rode toch? In de voortuin van een villa?
rellie kel zei:een bekende van mij heeft er ook een gevonden onder een echte dikke laag stof
Wie herkent 'm?
Is wel prijzig voor een absoluut project. Werkelijk alles moet gedaan worden. Aan de andere kant, een auto ophalen uit de UK kost alleen al minimaal de helft.Meike zei:Heb zojuist een schuurvondst gedaan op Marktplaats !
Reliant Scimitar Coupé 1964
Erg leuk ding en volgens mij nog best wel wat van te maken !
Kreidler zei:De eerste Corvette is ook geen normale auto, het is een icoon.
Dacht het niet... split window Sting Ray, maar één jaar geleverd (1963).the Fox zei:Deze is zeker minder gewild?