Guest
Staat nog niet op de site zag ik.
meestal begin februari in breukelen.
meestal begin februari in breukelen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ginkelvanmichiel zei:afgestudeerd in continu variabele transmissies
of was het college van toezicht?
of toch complete vocal technique?![]()
matra zei:Ben er weer blij mee.
Was 2jaar geleden de eerste oldtimer met 2 jaar apk.
Vandaar mischien de steekproef haha.
A.BRANDHORST zei:gefeliciteerd @Matra... is er trouwens een maximum aan het uit te voeren aantal steekproeven per dag?
Gillendgelesimca zei:A.BRANDHORST zei:gefeliciteerd @Matra... is er trouwens een maximum aan het uit te voeren aantal steekproeven per dag?
Meestal komen ze niet meer dan twee keer per dag. Tenzij je stout bent geweest.
simca1006 zei:Gillendgelesimca zei:A.BRANDHORST zei:gefeliciteerd @Matra... is er trouwens een maximum aan het uit te voeren aantal steekproeven per dag?
Meestal komen ze niet meer dan twee keer per dag. Tenzij je stout bent geweest.
Steekproef de naam zegt 't al. Geen max per dag, ligt gewoon aan het totale aantal apkafmldinkjes per jaar.
simca ti zei:vorige maand 3 auto`s achter elkaar afgemeld waarvan er 2 met een steekproef.
2 verschillende controleurs die bijna gelijktijdig binnen kwamen.
moest er 1 toch ff wachten tot de ander klaar was.
weten ze ook hoe dat is,wachten.
zo heb je maanden niets en dan ineens staan ze regelmatig voor de deur.
sinds ik apk keurmeester ben is het 1 keer voorgekomen dat ik 4 steekproefen op 1 dag had.
van die 4 kwam 3 keer dezelfde steekproefcontroleur.
bij de laatste deed ik mijn beklag omdat ik nog meer werk te doen had en hij was het daar wel mee eens.
de laatste was dus snel nagelopen,ff remmen,ff verlichting,ff 4 gastest en het kenteken,klaar.![]()
simca ti zei:alvast de beste wensen vanaf hier en hopen op veel autoplezier in 2010!
vergeet niet in je agenda te vermelden dat de internationale meeting in belgie georganiseerd wordt!
het zou leuk zijn als we allemaal in colonne er naar toe zouden rijden.
Horizon-taal zei:Arie Vectra?
Dat klinkt als een Opel liefhebber!
En dan met een Golf Avatar posten in het Simca, Matra, Talbot en SUnbeam topic!!!???![]()