Guest
@ Tagora: Die velgen onder die groene Tagora doen mij ergens aan denken... Zowel de velg als de auto moeten familie van elkaar zijn denk ik !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Horizon-taal zei:Overigens, mbt de biedingen op die Rancho, ligt dat een beetje in de buurt van de daadwerkelijke waarde?
Dattoman zei:Gespot op de Brienenoordbrug: Talbot Solara. JX-26-ZK.
Gillendgelesimca zei:Wouw Simcat! Wat een mooie TI zeg!![]()
Mur1na zei:@ Tagora: Die velgen onder die groene Tagora doen mij ergens aan denken... Zowel de velg als de auto moeten familie van elkaar zijn denk ik !
![]()
Tagora zei:Muddy Bandit: toch niet stiekum geboden op die Rancho? Wordt het wel een Simca, Talbot of Matra?
SIMCA1100 zei:Ik vermoed dat dit de 1100 is welke door Henk1100 wordt gerestaureerd.
simca ti zei:hans ranch@:zo vul jij je winterdagen dus op.
volgens mij wordt dit een hele klus en is er alleen maar elende bij gekomen met het demonteren.
daarom zie ik er op het ogenblik geen heil in om een rancho beet te gaan pakken omdat het zo arbeidsintensief is.
en ik heb geen ruimte om dit goed beet te kunnen pakken.
maar je bent lekker bezig zo toch?
Het lijkt 'zomaar' een fotootje, maar kijk eens hoe prachtig het licht valt rond de man met de zwarte muts op. Was deze man er in werkelijkheid ook bij, of bleek het een Rancho-beschermengel te zijn die pas in het zicht kwam nadat de foto was genomen?Hans Ranch zei:
simca ti zei:SIMCA1100 zei:Ik vermoed dat dit de 1100 is welke door Henk1100 wordt gerestaureerd.
dus hij bestaat nog wel?
blij om dit te horen.
vond het wel grappig toen ik de foto`s terug zag want ik kon het me gelijk weer voor de dag halen.
ben jij jw?
hans ranch@:zo vul jij je winterdagen dus op.
volgens mij wordt dit een hele klus en is er alleen maar elende bij gekomen met het demonteren.
daarom zie ik er op het ogenblik geen heil in om een rancho beet te gaan pakken omdat het zo arbeidsintensief is.
en ik heb geen ruimte om dit goed beet te kunnen pakken.
maar je bent lekker bezig zo toch?
Bassimca zei:We zoeken met spoed een setje rolgordels voor de 2 voorstoelen in de 1000. Iemand nog ergens wat toevallig liggen?
Baur zei:@Simcat: gister op de beurs de 1200S Coupé, Huit Coupé en Plein-Ciel gezien. Zal dit jaar eens aankomen ipv enkel langs te lopen
Gr Jeroen
A.BRANDHORST zei:Nou Simcat, ik ben toch echt van plan om zometeen de Solara als hij klaar is, te gaan gebruiken voor dagelijks verkeer. Zeker als die dadelijk op LPG draait...
ginkelvanmichiel zei:@simcat
is de Talbot 1510 met kenteken FV-75-RR een bekend voor jouw?
Simcat zei:A.BRANDHORST zei:Nou Simcat, ik ben toch echt van plan om zometeen de Solara als hij klaar is, te gaan gebruiken voor dagelijks verkeer. Zeker als die dadelijk op LPG draait...
Hahahahah, die A.![]()
simca1006 zei:Simcat zei:A.BRANDHORST zei:Nou Simcat, ik ben toch echt van plan om zometeen de Solara als hij klaar is, te gaan gebruiken voor dagelijks verkeer. Zeker als die dadelijk op LPG draait...
Hahahahah, die A.![]()
Volgens mij is A. Brandhorst in deze heel serieus hoor, Simcat..![]()
Matrancho zei:Ik ben gisteren even op en neer geweest naar de beurs Interclassics & Topmobiel 2010 te Maastricht.
Ik kan het iedereen aanraden om daar eens te kijken. Ik kwam redelijk veel bekenden tegen en draaide het vooral op veel "ouwe hoeren" uit.
Ik heb hierdoor ook niet veel foto's gemaakt, maar een indruk van de beurs krijg je wel.
Klik hier voor de foto's.