Guest
kan jezelf laten maken bij tnt.
google maar ff.
google maar ff.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

simca ti zei:[
Simca ti: ik ken die Simca 1100 niet. Vanaf wanneer had jij mijn huidige Tagora in je bezit en tot wel jaar?
Ik heb de JJ-28-PK 3 jaar geleden gekocht ergens in Brabant.
Er is inmiddels het nodige eraan gedaan. Nieuwe uitlaat, veel gedaan aan de motor, interieur is behoorlijk aangepakt
maar wel helemaal origineel, andere (lm) velgen.
Heb jij nog wat aan de carrosserie gedaan destijds? Ik vond hem opvallend hard overal. En welke auto's heb jij
momenteel in je bezit?
Arievectra zei:En extreem lage kilometerage!!
Schuurvondst zeker?
Muddy Bandit zei:Een keiharde Horizon 1.1 LS, met slechts 24863 km op de klok.
Leuk gebakkie, m'n vrouw staat te popelen om er mee te mogen rijden.
the Fox zei:Muddy Bandit zei:Een keiharde Horizon 1.1 LS, met slechts 24863 km op de klok.
Leuk gebakkie, m'n vrouw staat te popelen om er mee te mogen rijden.
Prachtige auto. Gelukkig is dit z.g.a.nieuwe exemplaar in goede handen gekomen (er vanuit gaande dat je zelf het onderhoud uitvoert en niet je vrouw).
matra zei:je mag anders (als het even voor de keuring is) gordels van mij lenen.
Door mij, als ik het goed zie...Pedigreepaul zei:Niet door mij gefotografeerd overigens.. mocht ik willen!
Pedigreepaul zei:![]()
Niet door mij gefotografeerd overigens.. mocht ik willen!
Fiat Rider zei:@ Simcat: Ben jij dat op de foto van je avatar?? Die kan je dan ook even plaatsen in het smoelentopic.![]()
Muddy Bandit zei:Arievectra zei:En extreem lage kilometerage!!
Schuurvondst zeker?
Marktplaatsvondst, voor mij tenminste.
Maar deze wagen heeft in 2008 al eens bij Auvergne Klassiekers te koop gestaan met het franse kenteken er nog op, hoe en waar zij hem gevonden hebben weet ik (nog) niet.
Er zit wel een sticker op de achterklep van SUD-EST-AUTOMOBILES PARIS XI, daar zal die waarschijnlijk nieuw afgeleverd zijn.
Weet iemand toevallig of de franse historie misschien via de franse kentekenplaat (6658 XT 14) te achterhalen is?
Simcat zei:Fiat Rider zei:@ Simcat: Ben jij dat op de foto van je avatar?? Die kan je dan ook even plaatsen in het smoelentopic.![]()
Hoi Fiatryder,
Waar vind ik dat smoelentopic, hahaha!
Simcat
Pedigreepaul zei:
Muddy Bandit zei:Pedigreepaul zei:
Heb nog genoeg lasrupsprojecten op voorraad, en daarnaast gaat seriewerk op een gegeven moment ook saai worden.
Na een kleine 3 jaar origineel restaureren wil ik eerst weer even wat anders gaan doen.
Als de Rancho geheel klaar is dan gaat de snijbrander in m'n Suzuki SJ 413 LWB voor een zeer drastische en ingrijpende custom/offroad-verbouwing. (en het zal me dan benieuwen wat de APK-meester en de RDW gaat vinden van deze verbouwing)
Pedigreepaul zei:
Gillendgelesimca zei:Muddy Bandit zei:Heb nog genoeg lasrupsprojecten op voorraad, en daarnaast gaat seriewerk op een gegeven moment ook saai worden.
Na een kleine 3 jaar origineel restaureren wil ik eerst weer even wat anders gaan doen.
Als de Rancho geheel klaar is dan gaat de snijbrander in m'n Suzuki SJ 413 LWB voor een zeer drastische en ingrijpende custom/offroad-verbouwing. (en het zal me dan benieuwen wat de APK-meester en de RDW gaat vinden van deze verbouwing)
Zolang de wielbasis niet verandert , zal er weinig aan de hand zijn lijkt mij...
Muddy Bandit zei:Gillendgelesimca zei:Muddy Bandit zei:Heb nog genoeg lasrupsprojecten op voorraad, en daarnaast gaat seriewerk op een gegeven moment ook saai worden.
Zolang de wielbasis niet verandert , zal er weinig aan de hand zijn lijkt mij...
Dat zal dan ook zo ongeveer het enigste zijn wat nog origineel blijft...... zal dus wel een RDW keuring gaan worden als ik de RDW-site tenminste moet gaan geloven.
Chassis gaat ingekort worden achter de achteras, komen schroefgeveerde assen onder van een Nissan Patrol, body wordt achter de voorstoelen afgezaagd en dicht gemaakt, radiator verplaatsen naar de achterkant, en het geheel moet voorzien worden van een externe rolkooi.
Pedigreepaul zei:@Muddy: Sinaasappels brengen?
Muddy Bandit zei:Het is vandaag uiteindelijk gelukt: de Grand Raid heeft z'n eerste meters op eigen kracht gereden na 2 jaren revalidatie!
![]()
the Fox zei:@Muddy: Dat moet een zeer voldaan gevoel geven. Succes met het verder afbouwen. Ik zie uit naar de eventuele foto's.

Arievectra zei:@ Muddy,
Ga je de Rancho zelf spuiten of laat je het doen.