Guest
Kan je er beter niet een haakse verdelerkap opzetten?
Of raken de kabels de radiateur niet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
de kabels gaan er net nie tegen aan en ik heb op het ogenblik geen haakse bougiekabels liggen.matra zei:Kan je er beter niet een haakse verdelerkap opzetten?
simca ti zei:langzaam maar zeker verandert de mispel in een bad boy.![]()
SIMCA1100 zei:Het gaat beginnen.
Restauratie van mijn TI, eindelijk maar toch......
Ik zal jullie proberen een beetje op de hoogte te houden.
https://img20.imageshack.us/img20/4643/simca1100ti018.jpg
Ik heb de auto al vanaf 1993 in mijn bezit.
De auto verkeert in goede staat en is op het rechter voorscherm na nog helemaal origineel.
Natuurlijk heeft de auto een paar plekjes maar dat hoort nu éénmaal bij een Simca nietwaar ?????????????
simca1006 zei:Mooi, dat er aan de Solara begonnen is, Albert. Maar als ik dit zo zie weet ik niet of ik voor weinig een Simca/Talbot uit Fr. wil halen, tjonge wat een werk.
lion605 zei:simca1006 zei:Mooi, dat er aan de Solara begonnen is, Albert. Maar als ik dit zo zie weet ik niet of ik voor weinig een Simca/Talbot uit Fr. wil halen, tjonge wat een werk.
Er zijn ook nog wel betere exemplaren te vinden in Frankrijk, voor relatief weinig geld...
jackske zei:Dit is wel nog een ouwere foto maar zal proberen deze week een recente erop te zetten.
![]()
Mijn neef vertelde dat de goedkoopste 1100 9 van de 10 keer de kleur geel had.Stif zei:Ik denk dat van de 10 verkochte 1100's er zeker een stuk of drie geel waren, dat is tenminste de kleur die ik heel veel zag.
Zou dat te achterhalen zijn denk je?
Ik bedoel aantallen is gemakkelijk op te zoeken, maar verkochte kleuren
Succes.
simca1006 zei:Zondag a.s. de ALV van de Simcaclub, gaan daar nog mensen heen ?
![]()
simca1006 zei:Zondag a.s. de ALV van de Simcaclub, gaan daar nog mensen heen ?
![]()
Simcat zei:Hallo ReneS,
De groene kleur van de Talbot Solara heet officieël "Vert tasmane metalisé". (Tasmaans metallic groen).
Simcat