Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
simca1006 zei:Daar is zo'n Tagora DT wel voor gemaakt hoor, Durashift !
Durashift zei:simca1006 zei:Daar is zo'n Tagora DT wel voor gemaakt hoor, Durashift !
tja, hoe raak ik mijn Rover dan kwijt?
Veel meer 'gekken' dan ik die 290 euro per kwartaal aan wegenbelasting betalen voor een dergelijke auto,zijn er niet..
Daarbij vrouwlief ervan overtuigen dat een sedan wel mooi kan zijn.. wordt ook lastig.
De financiële besparing (theoretisch wellicht) zal het wel goed doen bij haar..
@Simca, ik bel je vanmiddag, mag nu eerst nog even koffie en Nutrion halen![]()
Zo'n Tagora kun je er gewoon bijhouden.Durashift zei:simca1006 zei:Daar is zo'n Tagora DT wel voor gemaakt hoor, Durashift !
Veel meer 'gekken' dan ik die 290 euro per kwartaal aan wegenbelasting betalen voor een dergelijke auto,zijn er niet..
Daarbij vrouwlief ervan overtuigen dat een sedan wel mooi kan zijn.. wordt ook lastig.
stoterstangen90 zei:Durashift zei:simca1006 zei:Daar is zo'n Tagora DT wel voor gemaakt hoor, Durashift !
Zo'n Tagora kun je er gewoon bijhouden.
simca1006 zei:mh2cv ; ben beniewd naar meer plaatjes van bruine horizon...
A.BRANDHORST zei:
SIMCA1100 zei:Volgens mij gaat het nu eindelijk lukken om jullie aan Emma voor te stellen.
Emma ( genoemd naar eerste eigenaresse ) is mijn 1501 Special Automatique uit 1970.

A.BRANDHORST zei:72Grande... welkom hier, en ook oude plaatjes worden zeer gewaardeerd hier.
@Durashift, zo´n Tagora is heel ruim van binnen, ik denk dat bijv. een CX Prestige m wel overtreft, maar verder zijn er maar weinig auto´s die zo ruim zijn van binnen. Het achterportier, en de achterbank zijn volwaardig te noemen.
Overigens @Simcat, de Controle Technique is wel verlopen per 17.02... maar ik zou daarvoor het risico best durven nemen hoor. In NL moet je toch aan een nieuwe APK. Daarnaast is de CT van mn Solara geldig tot juni 2010, maar we hebben allemaal gezien wat voor n wassen neus dat is...