Guest
Wat een prachtige TI! Congrats!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Horizon-taal zei:Te koop Aangeboden:
... en daar gaat het dus al mis: het te koop aanbieden van goederen is op Autoweek.nl niet toegestaan. Maar dat had je natuurlijk allang gelezen in de forumregels.
Yellow Cab
Autoweek-moderator
Horizon-taal zei:Modedit: was mijn collega moderator niet duidelijk genoeg? GEEN link naar je eigen verkoop-advertentie...
CorZa
Moderator AutoWeek.nl
Muddy Bandit zei:Horizon-taal zei:Modedit: was mijn collega moderator niet duidelijk genoeg? GEEN link naar je eigen verkoop-advertentie...
CorZa
Moderator AutoWeek.nl
Iets vriendelijker en via PB is ook nog een optie...
Helemaal mee eens!! elkaar afblaffen gebeurt tegenwoordig op de weg al meer dan genoeg als het hier ook nog gaat gebeuren...
je kunt je horizon natuurlijk ook gaan gebruiken als rijdend reclameobject ... bestickering erop..![]()
![]()
grensrijder zei:Voor de duidelijkheid: het gaat over de Simca Matra Sports Club. Zou er wellicht een fusie denkbaar zijn tussen beide verenigingen of verschillen de culturen daarvoor teveel?
thoontjepower zei:heren!
dat de organisatie het nogal had laten liggen in duitsland is inderdaad waar!
maar nu is de mogelijkheid om de volgende meeting in nederland te houden!
echter denk ik dat de SMSC dit niet (meer) gaat organiseren?
daar waar de geruchten gaan dat deze ten einde is!??
Speedster2001 zei:Potver een prijs gewonnen met "mijn in mijn dromen gekochte" Tagora
Komen er nog meer foto's ? zou wel leuk zijn !
A.BRANDHORST zei:Pas maar op met die look.Vinden vrouwen meestal niet zo leuk. Van look stink je namelijk uit je straatje zegt men. Maar je kunt samen ook een emmer look opeten, dan ruik je het niet meer...
![]()
Zeker, wat dat betreft, houd ik het maar bij m´n grijze vriendin, die vandaag weer fijn een verse Apk heeft gekregen. Daar kan ik ook geen ruzie mee krijgen, dat scheelt ook.grensrijder zei:We kunnen nu eenmaal niet allemaal even succesvol zijn bij 'de vrouwtjes'!![]()
Pedigreepaul zei: