Gillendgelesimca
Net ingestapt
Klopt idd, maar ja , ik had niet de mogelijkheid om er lekker me te rijden. Ik ga hem nu in orde maken zodat dat kan veranderen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

Simca 1100LE zei:![]()
Gisteren de lampen in de grille geplaatst. wie heeft er nog een fitting voor de rechter lamp? het moet een ronde zijn met twee uitsparingen en passen voor een H2 lampje???
Zou mooi zijn als ze het ook nog gaan doen nl.
Simca 1100LE zei:
Muddy Bandit zei:Simca 1100LE zei:
De 1100 in de Kalverstraat... leuk tijdsorigineel plaatje.
![]()
Simca 1100LE zei:Zoals de vooruitzichten zijn blijft dit voorlopig nog wel even kunnen...![]()
Muddy Bandit zei:Simca 1100LE zei:Zoals de vooruitzichten zijn blijft dit voorlopig nog wel even kunnen...![]()
Kijk ik helemaal niet vreemd van op, en het is wel gunstig voor jou.
Ben daar ook al even bezig geweest voor een woon/werk-kavel, maar de eisen die daar allemaal gesteld worden zijn al net zo idioot hoog als de te betalen grondprijs.![]()
Radar zei:wil jullie toch even een leuk schaalmodel laten zien van de Talbot Tagora:
Gillendgelesimca zei:Mijn 1005 is uit '77 dus een type 2pomp. Wat is eigenlijk het verschil tussen de twee pompen? Overigens is er iemand(Ted) op marktplaats uit Angeren die ze nog heeft liggen, maar idd dik 30 jaar op de plank. Desondanks wil hij er nog 100€ voor hebben, maar de kans is groot dat ze lek zijn...
thoontjepower zei:ik heb ook een nieuwe aanwinst gescoord!
leuke wagen! redelijke staat trouwens!
oke koppakking....
en de vacuümpot van de koplampen moet ik nog vervangen!
en nog wel het een en anders! gelukkig hebben we Carjoy!
thoontjepower zei:ik heb ook een nieuwe aanwinst gescoord!
oke koppakking....
en de vacuümpot van de koplampen moet ik nog vervangen!
en nog wel het een en anders! gelukkig hebben we Carjoy!
stoterstangen90 zei:Gisteren gezien in Lelystad, een PTT Telecom groene TALBOT 1100 FOURGONNETTE BH-15-DK Bij de supermarkt op de parkeerplaats
Muddy Bandit zei:Mooie Murena.
Achterste draagarmen zijn ook nog goed?
thoontjepower zei:anders heb ik wel een waterpomp voor je, oud type wellis waar...
en de murena komt allemaal wel goed!
Simcat zei:stoterstangen90 zei:Gisteren gezien in Lelystad, een PTT Telecom groene TALBOT 1100 FOURGONNETTE BH-15-DK Bij de supermarkt op de parkeerplaats
Yep ook deze is bekend jongens. De auto heeft overigens een 2 als ophogingsteken op het kenteken.
Simcat
nee, is een andereStif zei:Simcat zei:stoterstangen90 zei:Gisteren gezien in Lelystad, een PTT Telecom groene TALBOT 1100 FOURGONNETTE BH-15-DK Bij de supermarkt op de parkeerplaats
Yep ook deze is bekend jongens. De auto heeft overigens een 2 als ophogingsteken op het kenteken.
Simcat
Is dit nou die groene die later op een sloop bij heerhugowaard is beland?
Ik bedoel degene die verlaten was op een parkeer terrein
Phoenixrood74 zei:Dat is een 1301 of 1501, toch?
Het is wel een leuke tijdsgebonden foto!Sinner_ zei:Phoenixrood74 zei:Dat is een 1301 of 1501, toch?
Je hebt helemaal gelijk, ik kwam er net zelf ook achter door de simca-wiki te lezen.![]()