simca,matra,talbot en sunbeam topic deel 2

vraagje...

ben nu al 8weken an het wachten op een waterpomp voor mijn 2.2 murena.... (geen haast bij CJ?)

ik baal ontzettend van al dat gewacht!! grrr :(

helaas de oude pomp al ingeleverd... (deze was niet eens lek! maar heeft ook stilgestaan met de rest van de auto)

kan iemand mij helpen? dan bouw ik de auto weer dicht om eindelijk te kunnen rijden...
misschien dat iemand er een op voorraad heeft liggen?

en nog iets....
ik heb een kennis (via via via) die heeft een horizon in de schuur staan van opa! deze auto is een paar jaar terug in de schuur gezet.
ivm gezondsheid redenen van de inmiddels weilende opa.

dus nu aan mij aangeboden "omdat ik wat heb met simca`s"

iemand hier intresse? ik weet nog niks van de staat of hoe of wat...!!!

Uit het sloperij topic, pagina 49:
Fordfreak zei:
Deze Simca, zag ik hier laatst al voorbij komen, het doek is nu definitief gevallen...
2012-08-25144507.jpg

2012-08-25144442.jpg

Jammergenoeg heeft dan toch, zoals eigenlijk al verwacht, het laatste uur voor de 05-BX-22 van 9-7 '74 geslagen... :(
Ik zag hem laatstelijk nog te koop staan waarbij ik stilletjes hoopte dat er alsnog iemand in ons land te vinden zou zijn die de herinnering aan de fameuse slipschool van Rob Slotemakers en zomee een beroemd en sportief stukje, Nederlandse, Simca-historie levend wilde houden.
Op 6-7 '12 veranderde deze Simca 1000 nog van eigenaar... Helaas, naar nu blijkt was dat ijdele hoop...
De herinneringen aan Rob's slipschool zullen er niet minder om zijn...(y)
Simcat

Almelo dat ligt hier niet echt om de hoek.
Maar in ieder geval bedankt voor de uitnodiging.

Bij mij wel, rij er iedere dag naartoe :p

@Simcat: Had je die Horizon nog gezien op de vorige pagina voor het register of was die al bekend?

:D
Pedigreepaul zei:
Simcat: Had je die Horizon nog gezien op de vorige pagina voor het register of was die al bekend?

Hoi Pedigree,
Ja hoor die Horizon 1,3 LS Ultra met 5-bak (NF-73-JN) kende ik al langer. Zoals Harm hier al schreef, heb ik er zelf mee voor gezorgd dat de auto weer goed terecht kwam. Ik heb hem, afgelopen weekend, nog zelf van Nijmegen naar Noord-Groningen gereden. Ben, de nieuwe eigenaar reed achter mij aan en zal er vast blij mee zijn. Hij heeft een leuke auto gekocht. Wij kunnen hem als lid in de club tegemoet zien jongens! Toppie dus en bovendien is deze Horizon weer gered voor de toekomst. Onder weg zag Grensrijder mij al met 'em rijden, HAHAHAHAHA.... ;) Jammer dat hij geen foto ervan maakte toen ik voor hem reed richting Groningen...
Bennie, de scene is dus al metéén opgevallen dat jij deze Horizon hebt jongen! GE-WEL-DIG tioch ?!
Wees er zuinig op!
Simcat

Trouwens jongens, bedankt voor het doorgeven van jullie alsook de gegevens van jullie auto's zoals deze op het kenteken staan vermeld via persoonlijke berichten aan mij.
Zoals jullie weten houd ik als bestuurslid van de Simca Automobiel Club Nederland een nationaal voertuig- en kentekenregister bij van Simca, Talbot en matra en al hun zustermerken en dat van Fiat-Simca over René-Bonnet tot en met Talbot, Chrysler-Sunbeam en zelfs Chrysler-France toe.
Dat regsiter begint steeds meer en steeds vaker interessante zaken zichtbaar te maken. Zo zag ik van de week een Bagheera II te koop staan die ik nog niet kende. De eigenaar meilde mij alle gegevens van hem alsook van zijn auto waarvoor overigens mijn dank.

Naar bleek was, qua chassisnummer, precies die te koop staande Bagheera II uit 1978 (71-UF-64), notabene vóór mijn eigen oude Bagheera II van '78 (48-XR-67) die nu in Wieringerwaard, geconserveerd staat van de band in Romarontin uit de Matra-fabriek gerold. GEWÈLDIG toch?!:D:D:D

DUS MENSEN: BLIJF MUTATIES MBT. JULLIE ZELF EN JULLIE VOERTUIGEN MELDEN! het register MOET gevoed blijven wil het zo up to date mogelijk blijven. Zo ook de nieuwe eigenaar van de op de vorige pagina staande Samba limousine. Meld je even via een persoonlijk bericht!!! Alvast bedankt!
Simcat

Simcat zei:
:D
Pedigreepaul zei:
Simcat: Had je die Horizon nog gezien op de vorige pagina voor het register of was die al bekend?

Hoi Pedigree,
Ja hoor die Horizon 1,3 LS Ultra met 5-bak (NF-73-JN) kende ik al langer. Zoals Harm hier al schreef, heb ik er zelf mee voor gezorgd dat de auto weer goed terecht kwam. Ik heb hem, afgelopen weekend, nog zelf van Nijmegen naar Noord-Groningen gereden. Ben, de nieuwe eigenaar reed achter mij aan en zal er vast blij mee zijn. Hij heeft een leuke auto gekocht. Wij kunnen hem als lid in de club tegemoet zien jongens! Toppie dus en bovendien is deze Horizon weer gered voor de toekomst. Onder weg zag Grensrijder mij al met 'em rijden, HAHAHAHAHA.... ;) Jammer dat hij geen foto ervan maakte toen ik voor hem reed richting Groningen...
Bennie, de scene is dus al metéén opgevallen dat jij deze Horizon hebt jongen! GE-WEL-DIG tioch ?!
Wees er zuinig op!
Simcat

Ik had het niet over de NF-73-JN, maar over de GF-07-LB

@Simcat: doe je alleen een Horizon register of ook van het lieve kleine Talbootje?

Nu weet ik van de verkoper dat hij door "de club" al was benaderd voor deze Franse zwarte GL. Maar welke club???

Weet iemand trouwens hoe lang het duurt voordat je van de Simca-club een reactie krijgt op een aanmelding EN lidmaatschapsbetaling? :(

Travelling ZEN zei:
@Simcat: doe je alleen een Horizon register of ook van het lieve kleine Talbootje?
Simcat zei:
Zoals jullie weten houd ik als bestuurslid van de Simca Automobiel Club Nederland een nationaal voertuig- en kentekenregister bij van Simca, Talbot en matra en al hun zustermerken en dat van Fiat-Simca over René-Bonnet tot en met Talbot, Chrysler-Sunbeam en zelfs Chrysler-France toe.

Volgens mij valt jouw leuke Sambaatje daar ook onder ZEN ;)

Pedigree, sorry ik dacht dat jij de NF-73-JN bedoelde, haha.
Die GF-07-FB kende ik tot voor kort toen ik hem geadverteerd zag staan nog niet nee. Toch maar wéér een origineel Nederlandse Horizon die zomaar ergens opduikt. (y)
Inmiddels heb ik contact gehad met de eigenaar van de auto. De auto wordt verkocht met een berg aan delen (van 3 komplete andere Horizons!) Zelfs hele zijkanten en ander plaatwerk zit er voor de prijs uit de advertentie bij in begrepen! De auto staat al 10 jaar stil. De man kocht de auto toen deze 7 jaar oud was. Aldus heeft de man de auto al héél wat jaren in bezit.
De motor van de Horizon draait en overigens alle andere motoren die de verkoper verkoopt zijn los en draaien dus. Mocht iemand interese hebben, ff via een persoonlijk bericht contact opnemen dan kan ik er meer over vertellen.
Simcat

Travelling ZEN zei:

Nu weet ik van de verkoper dat hij door "de club" al was benaderd voor deze Franse zwarte GL. Maar welke club???

Weet iemand trouwens hoe lang het duurt voordat je van de Simca-club een reactie krijgt op een aanmelding EN lidmaatschapsbetaling? :(

Hoi ZEN,

Nee hoor, niet enkel de Horizons, maar alle typen van alle merken rondom Simca, Talbot en Matra.

Dat was ik jòh. Ik benaderde de verkoper destijds omdat ik de auto wilde opnemen in het register. Ik vroeg de man of hij de gelukkige nieuwe eigenaar van de club wilde vertellen. Natuurlijk bedoelde ik daar de Simca Automobiel Club Nederland mee, hahaha.

Voor wat het contactzoeken met die club betekent kan dat in een mum van tijd geregeld zijn. Laat anders even jouw en de gegevens van jouw leuke Samba achter via een persoonlijk bericht. Ik kan jou dan privé mailen en het lidmaatschap met de club wordt dan in een handomdraai geregeld.
Simcat

Hee, da's mooi Fox!

Overigens wist ik (nog) niet dat Simcat bestuurslid is van de SACN, kan hij mooi even nakijken/navragen wat er met mijn inschrijving is gebeurd...
Op 17/8 eur 28,00 betaald... :cry:

thoontjepower zei:
Vraagje... ben nu al 8weken an het wachten op een waterpomp voor mijn 2.2 murena.... (geen haast bij CJ?)
ik baal ontzettend van al dat gewacht!! grrr :( Helaas de oude pomp al ingeleverd... (deze was niet eens lek! maar heeft ook stilgestaan met de rest van de auto). Kan iemand mij helpen? dan bouw ik de auto weer dicht om eindelijk te kunnen rijden... Misschien dat iemand er een op voorraad heeft liggen? En nog iets....
ik heb een kennis (via via via) die heeft een horizon in de schuur staan van opa! deze auto is een paar jaar terug in de schuur gezet.
ivm gezondsheid redenen van de inmiddels weilende opa. Dus nu aan mij aangeboden "omdat ik wat heb met simca`s". Iemand hier intresse? ik weet nog niks van de staat of hoe of wat...!!!

Hoi Thoon,
Tja, da's nou het probleem van menig Murenarijder. De delen voor deze auto's zijn schaarser dan menigeen denkt. Het grote aantal Murena's die thans te koop staan spreken boekdelen. Zo'n Murena nu eenmaal een auto met zeer specifieke probelem die welhaast bij alle exemplaren optreden en voorkomen en dat zéker als het op een 2.2 aankomt. Carjoy zal beslist ook niet alles zomaar meer op voorraad hebben en ik kan mij stillaan voorstellen dat niet alle wel aanwezige delen niet zondermeer zomaar meer aan iedereen verkocht worden. Het behoeft nu eenmaal behóórlijk wat tijd om zich in te leven in de specifieke Murena-scene om daar een plek tussen de diehardts te kunnen inrichten. Pas dan zullen delen wellicht bereikbaar worden. Ik kan mij daarom terdegen voorstellen dat jij baalt als een stekker.
Wat die Horizon aangaat welke jou wordt aangeboden, zul jij wel moeten weten of jij iets met Simca hebt. Die Murena die jij hebt is in ieder geval voor meer dan 70% een Simca. Dat moet je natuurlijk wel even weten. Dit wetende heb jij er dus iets mee. Probeer méér over die Horizon te weten te komen en zet e.e.a. op de clubsite of hier op het forum. Je zult dan vanzelf zien of lui geïnteresseerd zijn. Beter nog, koop de Horizon, wordt lid van de club en leer de Horizon kennen. Daarna kun jij hem wellicht in de scene verkopen en zodoende ook zijdelings met Murenarijders in contact komen.
Simcat

Travelling ZEN zei:
Overigens wist ik (nog) niet dat Simcat bestuurslid is van de SACN, kan hij mooi even nakijken/navragen wat er met mijn inschrijving is gebeurd...
Op 17/8 eur 28,00 betaald... :cry:

Hoi Zen, ik heb de secretaris een mailtje gestuurd. Ik weet dat de secretaris pas terug is van een vakantie uit Denemarken. Wellicht pakt hij zijn koffers nog uit. Komt goed. Mail mij even jouw gegevens en die van jouw auto, ok.? Alvast bedankt!
Simcat

Simcat zei:
Simcat

Zolang handsfree fotograferen nog niet uitgevonden is, waag ik me daar maar niet aan.

Travelling ZEN zei:

Even van de website van de SACN geplukt:

Aanmelding nieuw lid via onze website

Ik ben er helaas achter gekomen dat een aantal mensen zich als lid bij onze club hebben opgegeven via onze nieuwe website. Helaas zat hier nog een kleine oneffenheid in waardoor we wel een betaling van de contributie hebben ontvangen, maar wij geen idee hebben welke persoon er nu bij ons is lid geworden. Hierbij roepen we deze (waarschijnlijk 3) nieuwe leden op om zich nog even via de mail te melden bij onze secretaris, Ronald Mink

Misschien is dit de oorzaak?

Waarschijnlijk wel, heb inmiddels de betreffende gegevens naar Simcat ge-PB'd. :D

Staat SACN niet eens voor Simca Automobiel Club Nederland?
Dan hebben jullie iets verkeerd gedaan... :T

@simcat

nou, ik mag toch zo onderhand wel benkend zijn bij menig club lid?
kom al sinds 2002 mee naar diverse meetings! (met name circuitdagen)

of het nou om de simca buggy gaat of de modelauto`s?

daar naast ken ik murena rijders genoeg!
en de pomp is bij simon (DE) en andrè kout gewoon leverbaar!!

revisie is gewoon mogelijk!

overigeens werd mij bij carjoy gezegt dat dat de pomp voorradig lag (niet dus!)
daarna zou deze er met 2 weken wel zijn (ook niet dus!)
trouwens als je dan nog een beetje op de hoogte wordt gehouden...

maar ik heb hem dus net online bij simon besteld!

Het is een beetje off-topic, maar weet iemand hier nog een effectieve manier om de bout van een krukaspoelie los te krijgen?
(gaat in dit geval om een Daihatsu Rocky, een slagmoersleutel van 1350 Nm heeft na een half uur ratelen nog geen effect:eek:)

Hoi Muddy, Tjonge, da's vervelend... Ik ken het ...
Trouwens, helemáál geen verkeerd thema voor een forum als dit. Menigeen heeft problemen als het erop aan komt zijn of haar auto te kunnen repareren. Dan ben je blij als mensen je kunnen helpen die al eerder met dit bijltje hebben gehakt. Dat is zeker op zijn minst zo fijn!

Allereerst natuurlijk moet je je vergewissen of het niet toch geen linkse draad is... Je zult ECHT niet de eerste zijn die zich daarin vergist haha... Ik spreek uit ervaring, hahahaha.....:)
De trucendoos biedt nog wel wat mogelijkheden hoor:

1: De krukas vertikaal positioneren en de bout, twee weken lang dagelijks, met kruipolie in spuiten. Door de zwaartekracht kruipt de olie tussen de bout en de krukas. Of anders de astap met de bout erop samen, vertikaal, in een bakje met kruipolie zetten en twee weken de olie laten inwerken op de los te krijgen bout.
2: Een spleet in de bout proberen te maken waarin vervolgens een grote schroevendraaier of een stuk metaal gezet kan waartegen een paar ferme tikken met een vuisthamer te geven zijn om de bout los te kunnen schrikken.
3: Een metalen voorwerp op de bout lassen waarover, aansluitend, een stevige, lange, pijp te schuiven is waarmee middels de aldus gecreëerde, lange, arm rechtstreeks een groot moment op de bout kan worden gezet teniende deze los te wrikken c.q. te draaien. Het voordeel van deze methode is dat er op twee manieren kracht op de bout gezet kan. Is de ruimte NAAST de bout te klein om er fatsoenlijk iets tegen te lasen kun jij ook OP de bout wat lassen waarmee je, naar buiten de motor stekend, iets daar weer op kunt lassen en vervolgens dáár weer de bedoelde pijp schuiven. Feit is wel dat er wringing ontstaat op het OP de bout gelaste matalen voorwerp immers wordt het moment via dat vertikaal op de bout gelaste voorwerp op die bout overgebracht.
4: Een boutensprijder gebruiken. Je kent ze vast wel. Het lijkt een beetje op een pijpensnijder, alleen is het geheel steviger en is het mes daarin vervangen door een metalen keil die naar het centrale deel van de sprijder te draaien is waardoor de sprijder de keil de bout splijt als de keil tegen de bout wordt vast- en aansluitend aangedraaid. Alleen, dat, werkt natuurlijk alléén als er genoeg plek is om zo'n boutensprijder te kunnen positioneren.
5: Ten slotte zou je nog kunnen proberen de bout an sich te verhitten met middels een te gebruiken toortsbrander. De toorts wordt regelmatig, rondom, op de bout gericht en aldus zet deze uit terwijl de krukas dat minder doet want die wordt niet rechtstreeks verhit.

Eén van deze zaken moet welhaast het gewenste resultaal geven jòh. Succes ermee! (y)
Simcat

Muddy Bandit zei:
Het is een beetje off-topic, maar weet iemand hier nog een effectieve manier om de bout van een krukaspoelie los te krijgen?
(gaat in dit geval om een Daihatsu Rocky, een slagmoersleutel van 1350 Nm heeft na een half uur ratelen nog geen effect:eek:)

Links draad bouten zijn te herkennen aan gleufjes midden in de hoeken van de zeskant.

Het verhitten van de bout zoals Simcat zegt is ook een optie. Maar dan om andere reden namelijk dat af fabriek er soms sterke Loctite gebruikt wordt die door enige warmte smelt. Die ervaring hebal een paar keer met Peugeot gehad. Dam moet je de kop van de bout gericht verwarmen, hoeft vaak niet echt heet, anders smelten ook de afdichtingen

Ik hoop dat het lukt, succes

Groet Harm

@Simcat en Matrancho: dank voor jullie berichten, mijn gegevens heb terugge-pb'd... ;)

Update van mijn kant: vanaf volgende week zaterdag krijgt mijn Sambaatje onderdak bij GaragePark in Almere.
Mooie ruimte, elektra, beveiliging (nodig met zo'n dure klassieker... ;) ).
Kan ik ook mooi een druppellader aansluiten, je weet nooit...

De draairichting heb ik wel goed... het is niet de eerste keer dat ik dit doe bij een Rocky.;)
De riem is in '99 voor het laatst vervangen volgens de sticker op de kap, maar welke onbenul dit gedaan heeft zal verder wel een raadsel blijven.
En ik heb ook geen idee hoeveel deze auto daarna gelopen heeft, de teller staat bij 100000 namelijk weer op nul... maar gezien andere olieverversingsstickers is die minimaal al weer 130.000 km verder.

Ik heb de pogingen voorlopig maar op gegeven, want maat 24 dunt op deze manier aardig uit in m'n gereedschap.
Heb door de pijp/hefboommethode inmiddels een ringsleutel bevorderd tot kurkentrekker, een gebarsten dop en een slagdop met daarin een afgebroken koppelstuk. (en dat was geen bouwmarktkwaliteit maar allemaal Gedore-gereedschap :eek: )

Ga binnenkort nog eens een poging wagen met een brander (dan moet ik eerst even nieuwe olieseals op voorraad hebben), en als dat ook niet lukt dan moet de riem maar meedraaien tot die breekt...

Is ook wel bizar, Je hebt nog geluk dat de bout niet gebroken is..... Dan heb je helemaal wat. :(

Maar Google weet alles en ook nog dit voor je gevonden op een site die je wellicht kent;
https://www.modderpoel.nl/phpbb/viewtopic.php?f=9&t=14978&start=15

Eh..... Erg veel geluk en succes...

Eerste klusje geklaard, de remlichten doen het weer.
Gelukkig was de oorzaak dat waar ik het eerste naar keek, een zekering... ;)

Radiootje doet het ook, te bedienen met een tangetje omdat de knoppen er niet meer zijn. Grappig, alleen LW en MW... :D

Maar, hij start niet. :cry:

Choke helemaal uitgetrokken, startmotor draait keurig rond, maar hij slaat niet aan... :(

Wat spelen met de choke, helpt ook niet.
Wie weet raad?

Wegenwacht?

Of eerst bougies vervangen, voor de zekerheid?

SimcaHarm zei:
Is ook wel bizar, Je hebt nog geluk dat de bout niet gebroken is..... Dan heb je helemaal wat. :(

Maar Google weet alles en ook nog dit voor je gevonden op een site die je wellicht kent;

@Muddy... is dat niet je eigen site ?

Simca 1100LE zei:
SimcaHarm zei:

@Muddy... is dat niet je eigen site ?

Is niet van mezelf, MODDERPOEL is van alle 4x4-idioten bij elkaar:)... ik ben daar één van de mudderators die het zooitje een beetje in het gareel houdt...
Maar heb daar idd ook al aardig wat hulp aangeboden gekregen om de boel los te krijgen.:D

Simcat zei:
En Muddy, de bout al los?!:D
Simcat

Nee.:(
Heb alles maar gewoon weer teruggebouwd en rijklaar gemaakt... ga morgen een dagje baggeren met de Rocky in Furstenau, ga maandag nieuw gereedschap en een krukaskeerring halen, en dan zie ik wel weer wanneer ik tijd en zin heb voor de volgende poging...

Zijn er hier nog mensen die naar de oldtimerdag in Appelscha (za. 15 sept) gaan?

Travelling ZEN zei:
Eerste klusje geklaard, de remlichten doen het weer.
Gelukkig was de oorzaak dat waar ik het eerste naar keek, een zekering... ;)

Radiootje doet het ook, te bedienen met een tangetje omdat de knoppen er niet meer zijn. Grappig, alleen LW en MW... :D

Maar, hij start niet. :cry:

Choke helemaal uitgetrokken, startmotor draait keurig rond, maar hij slaat niet aan... :(

Wat spelen met de choke, helpt ook niet.
Wie weet raad?

Wegenwacht?

Of eerst bougies vervangen, voor de zekerheid?

Heb ik met de Rancho ook eens gehad, bleek de benzinepomp stuk te zijn.

eerst een kijken wat er niet is; Vonk is te testen door er een bougiekabel af te halen, schroevendraaier er in en 1cm van de cil kop af houden en iemand ander starten.. Als hij vonkt is dat goed. Dan luchtkap van de carburateur af en kijken of er ook benzine komt als je start.

Als hij niet vonkt even controleren of de + (= 15) aansluiting van de bobine ook spanning krijgt. En ben je misschien ook bezig geweest met de binnen bedrading ivm de radio dat daar of onder de motorkap een aansluiting is losgegaan? Of een verbinding draadje/ stekkertje los?
Misschien nog iets bij de zekering die je vervangen hebt...

Is even zoeken, succes

SimcaHarm zei:
eerst een kijken wat er niet is; Vonk is te testen door er een bougiekabel af te halen, schroevendraaier er in en 1cm van de cil kop af houden en iemand ander starten.. Als hij vonkt is dat goed. Dan luchtkap van de carburateur af en kijken of er ook benzine komt als je start.

Als hij niet vonkt even controleren of de + (= 15) aansluiting van de bobine ook spanning krijgt. En ben je misschien ook bezig geweest met de binnen bedrading ivm de radio dat daar of onder de motorkap een aansluiting is losgegaan? Of een verbinding draadje/ stekkertje los?
Misschien nog iets bij de zekering die je vervangen hebt...

Is even zoeken, succes

Het was nog simpeler.... hier en daar wat contactspray en hij startte... :eek::)

Onderweg terug vanuit Spanje konden we (handsfree, grensrijder) foto's maken van deze Solara op de A6.

IMG_0286.jpg

Van het weekend een in Frankrijk (Gers) woonachtige Nederlander gesproken die een mooie Solara GLS met 100.000 km op de teller bezit. Hij wil 'm eventueel aan een liefhebber verkopen voor 1800 euro. Wie interesse heeft, die kan ik wel met deze vriendelijke man in contact brengen.

;)No kidding,
Hij was al onderweg naar Nederland.

Ik had van voor de vakantie contact gehad met de eigenaresse van deze Solara en afgesproken op de terugweg langs te komen.
Deze Solara had ze, samen met haar moeder, nieuw gekocht. (ik heb de factuur op hun naam).
Een paar jaar later vervangen door een 205 GTI, die ze ook nu nog in topstaat in haar garage heeft staan. (ze ruilt blijkbaar nooit in.)
Verder stond haar volgende auto er in, een Mercedes. ( Ik heb gezegd dat wij dat in Nederland wat meer een taxi vinden. Dat van die hoeren, boeren en timmerlui heb er maar niet bij gezegd) (sorry grapjas).

Ik heb de auto meegenomen. vanaf Roanne (Lyon) probleemloos zo naar Nederland gereden. Op een niet in de centrale vergrendeling werkend rechtervoordeurslot heb ik nog geen probleem kunnen vinden. Geen roest. Jammer genoeg weer geen originele Nederlandse auto Simcat, maar ik vind ze in Frankrijk toch vaak mooier.

IMG_0290.jpg

Driesdeal aan het stuur.

@Driesdeal: ik begrijp het even niet. Is de Solara die op de A6 nu die van jou of niet? Of is het puur toeval dat er twee zilvergrijze Solara's gepost worden?

Phoenixrood74 zei:
@Driesdeal: ik begrijp het even niet. Is de Solara die op de A6 nu die van jou of niet? Of is het puur toeval dat er twee zilvergrijze Solara's gepost worden?

Nee, het is dezelfde. eerste bericht was een geintje.

Driesdeal zei:
Phoenixrood74 zei:

Dank voor de uitleg. Gefeliciteerd met je Solara!:D

Afgezien van de auto's, de pompen en het Shell-bord is er niet veel veranderd daar.

Phoenixrood74 zei:
Driesdeal zei:
Phoenixrood74 zei:

Dank voor de uitleg. Gefeliciteerd met je Solara!:D

Daar sluit ik me graag bij aan, ook dat Franse Talbots wat gaver zijn dan de Nederlandse.
De Samba die ik in 1984 nieuw kocht kreeg na 2,5 jaar al blaasje boven de achterruit, maar de 83-er die vorig jaar uit Frankrijk kwam is nog roestvrij!!!

75-84-RF een witte simca 1100 3-deurs staat op dit moment te koop bij Kout. [te zien op speurders]

Een bekende? Simcat

Stif zei:
75-84-RF een witte simca 1100 3-deurs staat op dit moment te koop bij Kout. [te zien op speurders]

Een bekende? Simcat
Onderteken jij nu ook al met Simcat?o_O:p

Terug
Bovenaan