A
Anoniem
Guest
Zag net een Horizon 1.5 voor 600 euro op Marktplaats, met veel onderdelen. Het is dat mijn garagebox maar 1 auto kan hebben.... anders.... 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
thoontjepower zei:tja en ik had de eer hem te openen!
gaan we nu naar deel 3?
thoontjepower zei:maar niemand weet of die scheurtjes in het koelvloeistof-expantievat vaker voorkomt???
Simcat zei:En Muddy, de bout al los?!
Simcat
idemTravelling ZEN zei:@72grande: kom maar binnen met je foto's, altijd welkom! Mits Talbot/Simca/Matra gerelateerd...![]()

Muddy Bandit zei:De motorruimte ziet er weer fris uit.
Zet hem maar goed in de was voordat je de motor terugplaatst, scheelt een hoop poetswerk straks.![]()
the Fox zei:Die Rancho's in het museum: echt super. Zouden ze helemaal roestvrij zijn? Staan er überhaupt wel kilometers op de teller of zijn deze vanaf fabriek het museum binnen gerold?
Muddy Bandit zei:the Fox zei:Die Rancho's in het museum: echt super. Zouden ze helemaal roestvrij zijn? Staan er überhaupt wel kilometers op de teller of zijn deze vanaf fabriek het museum binnen gerold?
Mij is verteld dat die Grand Raid nog nieuw is, alleen maar gebruikt op autobeurzen.
Ik vind het trouwens wel komisch dat deze GR rondom is uitgerust met die Bab-Terre terreinbanden, terwijl deze banden destijds alleen op de beide reservewielen geleverd werden. (en dat is ook niet vreemd, de Bab-Terre is maar geschikt tot 90 km/h)
Muddy Bandit zei:Zijn er hier trouwens nog mensen die naar de oldtimerdag in Appelscha gaan?... ik zag op de info dat de simcaclub hier ook staat.
https://www.oldtimerdagappelscha.nl/
A.BRANDHORST zei:Dinsdagavond gezien, op de A15 tussen Hardinxveld-Giessendam en Gorinchem:
![]()
Wij reden voorbij in een witte Opel Astra caravan, en ik heb als passagier nog heel breed uit mn arm uit het raam gestoken met een duim omhoog.
Wie o wie was/waren dit?

Travelling ZEN zei:Die is dus pas net in Nederland!![]()
D. Elzinga zei:Ik zag net een erg mooie Horizon 1.5 GLS in Baarn rijden, de 40-XSR-1. Was die al bekend?
Driesdeal zei:(als het goed is met Pedrini velgen?)