Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
244-55 zei:Oei, wat naar, die Maxi. Hoe zit 't eigenlijk: max de sloper een voor sloop "ingeleverde" auto alsnog verkopen als-ie naar hun mening nog goed genoeg is? *1
Die "Daf" is natuurlijk een Volvo 66 GLS, een inmiddels behoorlijk zeldzaam actiemodel om de klanten te trekken, in afwachting van de komst van de Volvo 343. *2
244-55 zei:Hoe zit 't eigenlijk: max de sloper een voor sloop "ingeleverde" auto alsnog verkopen als-ie naar hun mening nog goed genoeg is ?
the Fox zei:Soms zijn er van die dagen dat ik liever niet dit forum had bezocht. De aanblik van die strakke Maxi met dat onberispelijke interieur .....
Als dit soort auto's al op de sloop belandt, welke hoop is er dan nog voor andere niet courante klassiekers.
EMW kan wat mij betreft niet genoeg gepromoot worden.
Fuego 81 zei:Zonder het gedrag van de sloper (sorry autodemonteur) goed te keuren: ik kan het wel begrijpen. Een Maxi is voor hem nou niet echt courante handel, ook niet in onderdelen. Zo'n sloper moet aan de efficiency van z'n toko denken, en dat pakt niet goed uit voor een auto als een Maxi.![]()
PascalD zei:Volgens mij heeft die wagen een hele tijd in Roermond voor een huis gestaan. Zal eens kijken als ik er met daglicht voorbij kom. Weet dat het woonhuis verkocht is en de wagen een tijd verderop (ook met open raam) een stuk verderop in de straat stond. Leek wel alsof hij als schroot aan de straat was gezet.
929V6 zei:Volgens mij is stilaan elke E21 restauratiewaardig, toch?
dus...baur323 van bmw e23 forum zei:Dat klopt! Luchjenbroers gebruikte een achterklep van een golf 2!
Dujardin zei:Heeft niemand van jullie ERGENS nog een e21 gespot op een sloperij/achtertuin/schuur. Want ik zoek al een tijd naar specifiek een motorkap voor mijn 316 uit 1978 (zwart of olijfgroen). Eigenlijk is deze wagen natuurlijk te oud om nog op een sloop te worden gevonden, maar wie weet. Alternatief is natuurlijk een nieuwe laten spuiten,..maar dat loopt weer flink in de papieren, zeker gezien de staat waarin de wagen is (restauratie onwaardig naar mijn idee). Voorkomt overigens niet dat ik er met zorg mee om wil gaan.
Die foto's moet je eerst uploaden op betreffende plaatjes upload websites. Website zoals Imageshack. Je upload daar je foto en als je dat gedaan hebt krijg je een link zoals deze:Caprioot zei:Hoi, ben al enige tijd dit forum aan het volgen, als liefhebber van oldtimers (heb zelf een Ford Capri 2.3S) vind ik het wel jammer van al die oldtimers die op de sloop belanden maar het levert wel mooie plaatjes op........
Heb tijdens mijn vakantie in Frankrijk ook wat foto's gemaakt van (sloop) auto's die ik graag wil posten maar aangezien ik geen ervaring heb met forums weet ik niet hoe dat moet, kan iemand mij dit ff uitleggen? Dan post ik mijn fotootjes..
Groeten Eddy
Stif zei:Iets amerikaans denk ik, een international scout misschien, of misschien een pick up?
Vanaf het dak bij mijn werkgever, op de sloperij erachter. Daar ligt voornamelijk Engels en Amerikaans spul, dus een International is goed mogelijk.929V6 zei:Nee, geen Lada. Waar is die foto gemaakt?