Guest
Een late Kadett uit 1991:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Inderdaad. En dan ook nog uit mijn geboortejaar.XBXG zei:Die Viva!!![]()
Pedigreepaul zei:Die DKW is volgens mij aardig zeldzaam
classicfinds zei:Een paar zeldzaamslechte wagens.
![]()
Baur zei:Dit had ik graag eerder geweten....kwam laatst namelijk dit tegen:
Veiling
En toen was er dus maar mager geboden. En aangezien er 5 Baur staan, had ik sowieso graag een kijkje genomen, is maar een half uurtje van hier.
Gr Jeroen
stoterstangen90 zei:Het automobiel met geel dak intrigeert me. Een Hino Contessa?
the Fox zei:Die 404.
"Verdere bijzonderheden: hele strakke auto". Ik zie dat toch anders.
Valt zoiets nog uit te deuken of is dit een verloren zaak? Dat zou toch super jammer zijn.
Spekky zei:Uit het boek: Sfeer langs ijzeren wegen. Amsterdamse trams op een sloperij in Badhoevedorp op 27 september 1980. Met daarvoor en bovenop Ford Taunussen, Simca 1100, nog een Simca, Renault 12 & 16, Daf. De gele Taunus 8 jaar oud, de groene Simca nog veel minder oud.
https://img267.imageshack.us/img267/3126/rezrot1451.jpg
Dat dakje achter, dat triggerde. Ik had er in eerste instantie geen 2 duers in gezien, maar BMW dus. Plausibel.929V6 zei:stoterstangen90 zei:Het automobiel met geel dak intrigeert me. Een Hino Contessa?
BMW 700. Michelotti, dat heb je iig goed gezien.
een Simca 1100 breakXBXG zei:Spekky zei:Uit het boek: Sfeer langs ijzeren wegen. Amsterdamse trams op een sloperij in Badhoevedorp op 27 september 1980. Met daarvoor en bovenop Ford Taunussen, Simca 1100, nog een Simca, Renault 12 & 16, Daf. De gele Taunus 8 jaar oud, de groene Simca nog veel minder oud.
https://img267.imageshack.us/img267/3126/rezrot1451.jpg
Wat is die rode auto bovenop de trams? Een Fiat?
929V6 zei:De Simca is trouwens nog geen 5 jaar oud op de foto...
Spekky zei:Uit het boek: Sfeer langs ijzeren wegen. Amsterdamse trams op een sloperij in Badhoevedorp op 27 september 1980. Met daarvoor en bovenop Ford Taunussen, Simca 1100, nog een Simca, Renault 12 & 16, Daf. De gele Taunus 8 jaar oud, de groene Simca nog veel minder oud.
![]()