Guest
Ik ben sowieso wel benieuwd naar het werk. Kun je daar wat over schrijven?
En gisteren even bij de sloop geweest, ik zal zo wat plaatjes plaatsen.
En gisteren even bij de sloop geweest, ik zal zo wat plaatjes plaatsen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Stif zei:De aanvoer van foto's word steeds wat minder hiero, en misschien komt het ook door het winter seizoen.

Zo te zien een omgebouwde 924 2.0, schaap in wolfskleren dus...onslow80 zei:deze staat er al een tijdje, t is toch ooit een dikke bak geweest...
https://i279.photobucket.com/albums/kk140/bill525i/IMAG0577-1.jpg
En er zijn er al zo weinig van in Nederland...the Fox zei:Die Sapporro oogt nog zeer strak, van binnen en van buiten. Wielen er onder, poetsen en rijden maar.
929V6 zei:Zie ik nou op de onderste foto rechtsboven een Alpine A310?![]()
Fuego 81 zei:En wat zonde van die Sapporo van XBXG. Begon het kenteken toevallig met RY- uit '87? Lange tijd stond er zo'n witte Sapporo bij m'n ouders in de wijk. Een jaar of drie geleden was hij plotseling weg. Het was het enige NL-exemplaar dat ik me nog kan herinneren. Gave wagen.
XBXG zei:Wow, wat een geweldige foto's, ook al doen ze pijn!
Het aantal Mercedessen 600 is werkelijk indrukwekkend.
En dan die SM. Nooit geweten dat die naar Koeweit zijn geëporteerd.![]()
929V6 zei:Die witte in het midden is een Datsun 200L (voorloper van de Laurel, heette in sommige landen ook al zo), die vind je ook echt nergens meer.
Is die CX een Limousine-uitvoering?
XBXG zei:Dit kwam ik vandaag tegen: een Fiat 1100R uit 1969.
![]()
XBXG zei:Wow!!!
Wat zou ik graag eens op dat terrein willen rondlopen!
Het is echter iets te ver om even met de auto naar toe te gaan.![]()
626je zei:XBXG zei:Wow!!!
Wat zou ik graag eens op dat terrein willen rondlopen!
Het is echter iets te ver om even met de auto naar toe te gaan.![]()
Ik wil mee !!!!![]()
929V6 zei:Vind ik net de meest interessante periode.Die 100A (bij velen ook bekend als Cherry) is overigens best een karakteristiek autootje, is nergens anders mee te verwarren.
929V6 zei:Een C-Rekord en zo te zien ook nog een Caravan-uitvoering waarvan het dak volledig is weggerot. Kan zomaar al 30 tot 40 jaar in die vaart hebben gelegen.
HDI110 zei:Overigens ik ga ook mee naar Koeweit. Ik voel me erg thuis in dat soort landen.