Spyker - de kat met de negen levens - uit surseance (p.2)

Daar had Sanoma het dus toch goed. :ROFLMAO:

Ik gok dat er nog altijd meer mensen zijn die Victor Muller een paar euro toevertrouwen dan ene Howie De Soto. De beste man heeft wel een prachtig Nederlands product neergezet (althans daaraan bijgedragen) waar Nederlanders naar mijn idee best wat meer waardering voor zouden mogen hebben. Dat geldt ook voor zijn doorzettingsvermogen. (y)

Kijk aan. Je gokt.

Mis gegokt

Waarom respect voor een kerel die partners, geldschieters, medewerkers, leveranciers, kopers en politiek/publiek/pers bij herhaling in de maling neemt? Vic = Serial Luchtfietser

Haha ik gok toch raakt gegokt. Of koop jij even een automerk om het tegendeel te bewijzen?

Ik heb 1.000 x respect voor iemand die het voor elkaar heeft gekregen een onderscheidende sportwagen op de weg te krijgen dan voor iemand die daar op internet een beetje commentaar op loopt te geven. Ja er zullen een paar investeerders een paar centjes zijn verloren, niet leuk maar dat is het risico. Er is relatief veel aandacht geweest voor alles rondom Spyker, als Muller zich echt verwijtbaar zou hebben gedragen was hij daar ongetwijfeld voor veroordeeld. Zover mij bekend heeft hij enkel een keer een lullige boete van de AFM gepakt?

Daar had Sanoma het dus toch goed.
Het was wel een optie waarvan ik hoopte dat ik het fout zou hebben.:whistle:

Maar goed, misschien dat Jasper nu wat verstand in de onderneming kan brengen en VM met z'n voetjes op de vloer kan houden.

Kan VM de investeerders trekken met verhalen over gouden bergen.

Terug
Bovenaan