Guest
Ben ik niet met je eens funf. A-klasse, E-klasse, S-klasse, S-Coupe, S-cabrio, SL, GLE, allemaal zeer mooie modellen. Mercedes is voor mij nog nooit zo aantrekkelijk geweest als vandaag de dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
funf zei:Herkenbaar. Maar dat geldt eigenlijk wel een beetje voor het hele gamma. Mercedes-Benz heeft voor mij niet meer die aantrekkingskracht van vroeger. Het zijn nette auto's waar weinig op aan te merken valt, maar ze spreken me niet echt aan.
Phaeton W12 zei:Ben ik niet met je eens funf. A-klasse, E-klasse, S-klasse, S-Coupe, S-cabrio, SL, GLE, allemaal zeer mooie modellen. Mercedes is voor mij nog nooit zo aantrekkelijk geweest als vandaag de dag.
BENZine zei:Ben ik niet met je eens Gullwing, de R231 vind ik mooier in balans (vooral de Mopf met gewijzigde neus) en ook het dashboard vind ik mooier met een knipoog naar de R107.
FH126560 zei:Nieuwe BMW's en Mercedessen heb ik weinig mee, itt Porsche. Wat mijn belangstelling heeft zijn nog steeds de autos met de grotere motoren. Maar voor een BMW of Mercedes C of E met een 4 cilindermotortje ga ik niet naar de showroom. Dat zijn voor mij gebruiksartikelen. Totaal emotieloze autos. En ook met de wetenschap dat bij een nieuwe auto 40 tot 50% van de consumentenprijs uit belastingen kan bestaan. Onlangs nog bij de Alfa geweest. Netto catalogusprijs rond de 30k, consumentenprijs rond de 60k.
Mercedes-AMG CEO Confirms New SL Roadster, Says It Will Be “Far Sportier”
https://www.carscoops.com/2019/04/mercedes-amg-ceo-confirms-new-sl-roadster-says-it-will-be-far-sportier/
funf zei:Dat is waar. Maar ik ga het toch zonder proberen.:T
BENZine zei:Hoopvolle berichten Carfanatic
Na het verdwijnen van de SLC kan de nieuwe SL natuurlijk ook iets kleiner en lichter worden dan de huidige, wat de auto zeker goed zal doen.
Dat 2+2 begrijp ik dan weer minder goed, daarvoor heeft Mercedes toch al genoeg cabrio’s in het programma?
funf zei:Jazeker! En wel grappig: mijn zoontje drong er op aan. Ik dacht even dat hij geen autogenen had, maar hij is ineens erg goed op de hoogte van wat mooi is en wat niet. Hij probeert me al maanden naar de Porsche dealer te lokken voor een nieuwe 911.
Hier dezelfde ervaring. Sinds we de SL hebben begint die zich ineens voor auto's te interesseren en kijkt hij volop Top Gear. Hij is nu ook al een paar keer mee geweest naar Marco en sinds die tijd wil die een rijdende zeecontainerfunf zei:Jazeker! En wel grappig: mijn zoontje drong er op aan. Ik dacht even dat hij geen autogenen had, maar hij is ineens erg goed op de hoogte van wat mooi is en wat niet. Hij probeert me al maanden naar de Porsche dealer te lokken voor een nieuwe 911.![]()
Phaeton W12 zei:Nieuwe banden onder m'n auto gezet:
![]()
groetjes uit Roemenië!
BENZine zei:@ Funf: Hoe was de rit met de Z4?
funf zei:Leuk! Mijn zoontje vond het wel gaaf om eens in een "sportauto" te zitten en met het mooie weer was open rijden natuurlijk geen straf.
funf zei:En het maakt de auto zwaar. Ook niet ideaal.
michel1975 zei:Hier dezelfde ervaring. Sinds we de SL hebben begint die zich ineens voor auto's te interesseren en kijkt hij volop Top Gear. Hij is nu ook al een paar keer mee geweest naar Marco en sinds die tijd wil die een rijdende zeecontainerfunf zei:Jazeker! En wel grappig: mijn zoontje drong er op aan. Ik dacht even dat hij geen autogenen had, maar hij is ineens erg goed op de hoogte van wat mooi is en wat niet. Hij probeert me al maanden naar de Porsche dealer te lokken voor een nieuwe 911.![]()
(G)
Moet je me toch nog eens rustig uitleggen. Kennelijk doseer ik niet goed genoeg500 E zei:michel1975 zei:Hier dezelfde ervaring. Sinds we de SL hebben begint die zich ineens voor auto's te interesseren en kijkt hij volop Top Gear. Hij is nu ook al een paar keer mee geweest naar Marco en sinds die tijd wil die een rijdende zeecontainerfunf zei:Jazeker! En wel grappig: mijn zoontje drong er op aan. Ik dacht even dat hij geen autogenen had, maar hij is ineens erg goed op de hoogte van wat mooi is en wat niet. Hij probeert me al maanden naar de Porsche dealer te lokken voor een nieuwe 911.![]()
(G)
Gedoseerde doctrine. Alles wat ik tegen 'm zeg is doordacht en gepland;-)
500 E zei:Het is een vak, Michel;-)
BENZine zei:Zeker, een 4 cabrio is ook niet verkeerd. Enige nadeel vind ik het stalen klapdak, minder mooi dan een stoffen dak en het neemt in open toestand bijna de volledige kofferruimte in beslag.
funf zei:Bij de eerste generatie SLK vond ik dat stalen dakje toch goed gelukt. Maar voor het overige: eens.
Phaeton W12 zei:Mooie Porsche 996 Carrera 4S met slechts 61.000 km, voor 45.500 euro beslist een mooie aanbieding. Persoonlijk in de voor mij mooiste kleur, L6B4 Sealgrau metallic.
https://www.autoleitner.nl/nl/index/aanbod/1555440819-2003-14-911-996-carrera-4s-kopen
Phaeton W12 zei:Mooie Porsche 996 Carrera 4S met slechts 61.000 km, voor 45.500 euro beslist een mooie aanbieding. Persoonlijk in de voor mij mooiste kleur, L6B4 Sealgrau metallic.
https://www.autoleitner.nl/nl/index/aanbod/1555440819-2003-14-911-996-carrera-4s-kopen