Ai, dat is inderdaad minder. Zeker omdat je niet weet waar zo'n auto precies allemaal komt en wordt neergezet, trailer op, trailer af etc.
Dat een auto op die leeftijd af en toe wat mankeert hoort erbij maar onderweg in het buitenland is wel zuur, zeker als je net duur onderhoud hebt gehad. Is zo'n betrouwbare Outlander even niet zo verkeerd

Komt goed, straks staat ie weer te glimmen in je garage.
Gullwing zei:
eigenlijk toch raar dat wij 300K op de klok bizar veel vinden, terwijl ik in de usa geregeld auto's zie met 300K miles (480K km) op de klok.
Wij in europe zijn het denk ik zo gewoon gaan vinden dat een auto elke 20k duur onderhoud nodig heeft en bij 180K eigenlijk wel op is.. Dat zijn dan ook de klachten van veel amerikanen over europese auto's, het dure onderhoud.
Flink verschil inderdaad qua onderhoud, vooral ook onderdeel prijzen. Interval valt mee geloof ik qua verschil? In mijn boekjes wordt elke 7500 miles een onderhoudsbeurt aangeraden en dat gold geloof ik voor elke GM uit de jaren '80 en '90. Schrik ook weleens van de prijzen die hier worden genoemd van Mercedes onderdelen, Een originele stuurbekrachtingspomp kost voor mij maar 63 euro bijvoorbeeld. Ik wacht nog wel even met Mercedes rijden. Ik zie uiteraard de meerwaarde wel van een Mercedes maar vind de meerkosten nog niet opwegen tegen de extra kwaliteiten. Wordt hier wel aardig toegelicht, waar die verschillen in kosten nou precies in zitten: