Guest
Zoiets zegt vaak heel veel over de auto en wie er aan gewerkt heeft. Boezemt weinig vertrouwen in.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
TYN zei:(..)
Bijzonder, de (origineel Britse!) 500E van Mr. Bean wordt geveild:
Wel gewoon een leuke 500E, met een geweldig verhaal. (..)
Durashift zei:TYN zei:(..)
Bijzonder, de (origineel Britse!) 500E van Mr. Bean wordt geveild:
Wel gewoon een leuke 500E, met een geweldig verhaal. (..)
Ja, de eerste 4 jaren van zijn bestaan.. daarna een andere eigenaar.. en de laatste 2 jaar bij de laatste eigenaar..
Hoeveel waarde mag je toekennen aan het (kortstondige) bezit van een bekendheid in het verleden?
TYN zei:Zonde inderdaad. Ben benieuwd wat daar het verhaal achter is. Connaisseur bij uitstek Rowan Atkinson (de man van de McLaren F1) zou dat toch niet zo gewild hebben..
Er staat er trouwens nog een op de veilinglijst, maar die heeft weer een afschuwelijke uitlaat en de wielophanging is afgebroken:
![]()
Marco, ik twijfel altijd, maar zijn dit nou originele (correcte) achtgaatsen?
Veel Engelse meuk wordt er geveild, maar er staan best een paar leuke auto's tussen (Lotus Carlton, Z3M, 600SL, Fiesta Turbo, 325Ti, 190 Cosworth): https://www.classiccarauctions.co.uk/cca-may-2019-classic-car-sale/view_lots/pn/all.
BENZine zei:Bofkont 350 zei:Nieuwe Z4 schijnt echt geweldig te zijn qua rijden, weer een echte roadster, interieur vind ik echt geweldig.
Maar dat uiterlijk, bah bah, veel te druk al die lijntjes en vouwen, doe mij dan maar mijn oudje.
Op foto's ben ik dat met je eens, maar in het echt vond ik het erg meevallen. Dan staat er gewoon een fraaie dikke roadster.
500 E zei:Tja, ex-Rowan Atkinson. Ik denk dat de man eerst dood moet gaan, wil er een extra waarde van komen. Zelfs de Rolls van Paul McCartney leverde niet echt substantieel meer op bij verkoop. Alleen de 550 spyder van James Dean kostte een vermogen, en die was niet eens rijdbaar.
Zadelsnuiver zei:Vandaag bij de dealer de nieuwe Z4 bekeken. Op de foto's kwam het totaal niet op me over hoe laag en breed dat ding is. Waar de oude Z4 nog een sportwagentje was is dit echt een grote auto, of althans zo kwam het op me over. Voorkant vond ik nu niet bepaald charmant maar het maakt wel indruk.
Roy R zei:Voor mij veel te druk met die lijnen en gekke gaten/welvingen in de kont bijvoorbeeld.
BENZine zei:Daar komen hoe dan ook oplossingen voor, bijvoorbeeld bedrijfjes die dat spul kunnen repareren. Als de E85 een klassieker kan worden dan zou ik niet weten waarom de G29 dat niet zou kunnen.
ENTE zei:Kortom, in 2025 komt het allemaal goed![]()
RoadJunk zei:Laakkonen. Finland Zadelsnuiver?
Ga ff lekker op de voor pagina zitten trollen, maar laat dit draadje schoon van bitchfights van 12 jarige meisjes.Monsieur Le Loure 745454511732118484515484 zei:Wat heb ik jou gemist.