funf
Kilometervreter
R107 zei:Kofferbakken zijn in de topklasse gek genoeg kleiner dan in een klasse lager.
Tja, waar heb je al die ruimte voor nodig? Als er drie rolkoffers in passen, kun je naar het vliegveld.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
R107 zei:Kofferbakken zijn in de topklasse gek genoeg kleiner dan in een klasse lager.
funf zei:R107 zei:Kofferbakken zijn in de topklasse gek genoeg kleiner dan in een klasse lager.
Tja, waar heb je al die ruimte voor nodig? Als er drie rolkoffers in passen, kun je naar het vliegveld.![]()
michel1975 zei:Volgens mij heeft bof nog wat te melden.
Roy R zei:Zaterdag nog even naar Spa gereden waar ze de F1 aan het voorbereiden zijn. Flink aan het bouwen aan tribunes en een groot podium voor de artiesten zoals dat tegenwoordig aan de F1 is gekoppeld. Het verbaasde me dat ik zo het terrein op kon rijden, de auto voor Eau Rouge kon parkeren voor een foto. Geen haan die er naar kraait. Dat zie ik in Zandvoort niet snel gebeuren, in Belgie kan dat nog :T
R107 zei:Tja, zo is het ook. Zo hebben topklassers als een S of een 7 bij mijn weten ook geen neerklapbare achterbank. Dat zou ik toch wel missen, ik gebruik dat toch wel regelmatig.
funf zei:R107 zei:Tja, zo is het ook. Zo hebben topklassers als een S of een 7 bij mijn weten ook geen neerklapbare achterbank. Dat zou ik toch wel missen, ik gebruik dat toch wel regelmatig.
Een neerklapbare achterbank zou ik niet per se missen, maar ik moet de bench van de hond in de kofferbak kunnen plaatsen. Dat veroordeelt me tot tourings, suvs en busjes.![]()
R107 zei:Nee, ik was het gisteren wel van plan maar uiteindelijk is het toch varen in Friesland geworden. En dat was ook niet verkeerd moet ik zeggen.
R107 zei:Daar heb je toch ook nog deMaxiMini voor?
michel1975 zei:Volgens mij heeft bof nog wat te melden.
Joe met trema l D met punt zei:Net zoals dat Cabrio's een A hebben. A124, A209, A238.
Gullwing zei:Het heeft echter wel mijn oude liefde voor grote sedans aangewakkerd, over 2 weken enkele dagen een w222 320cdi![]()
schitteren van afwezigheid
R107 zei:Die levensfase heb ik net weer achter de rug, na diverse stationcars nu fijn weer terug in een sedanHoewel je wel op veel momenten erg blij kunt zijn met de extra ruimte in een station.
Vandaar dat ik zaterdag toch eens ga rijden met een 745e.
W212 zei:Vandaar dat ik zaterdag toch eens ga rijden met een 745e.
Ben benieuwd! Ik zou zelf denk ik voor de S560e opteren. Die vind ik mooier en heeft ook wat meer vermogen. En de 45 liter tank in de 745 zou me snel tegenstaan denk ik.
Ben die van mij namelijk al spuugzat.![]()
funf zei:En mijn vrouw vindt het een oude mannenauto. Dat is ook helder.![]()
funf zei:In een S560 kan ik meteen gaan wonen, dat wordt een scheiding.winking smiley
W212 zei:funf zei:In een S560 kan ik meteen gaan wonen, dat wordt een scheiding.winking smiley
Dus et wordt de S klasse? :T
speedtouch zei:Ik zag laatst nog op vliegveld Seppe (tussen Etten-Leur en Roosendaal), een groot aantal oldtimers SL waaronder een 560 SL, dat imponeert toch wel hoor!
funf zei:W212 zei:funf zei:In een S560 kan ik meteen gaan wonen, dat wordt een scheiding.winking smiley
Dus et wordt de S klasse? :T
Is die al leverbaar? Ik kom hem in de configurator niet tegen.
R107 zei:...
Weet je zeker dat het een W222 is Gullwing? Bij mijn weten is de 320cdi als laatste in de pré-mopf W221 geleverd, en is het daarna de S350d geworden.