A
Anoniem
Guest
Het zijn hele fijne auto's, die CL'en.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee daar ben ik nog niet over uit. Iemand nog suggesties?Zadelsnuiver zei:Heeft 'ie al een naam?
De Beetle is niet van ons. Moet zeggen hij is er wel op vooruit gegaan. Mijn zoon mag over een half jaar rijlessen gaan volgen en ik denk dat we er een SLK bij nemen. Dan kan hij daar mooi mee oefenenR107 zei:En toch weer een cabrio erbij Michel? Eigenlijk oogt de CL qua formaat nog best bescheiden naast de andere 2 auto's op de oprit, daar kun je prima mee voorrijden bij de klant.
Wat bouwen ze daar allemaal in je achtertuin?
michel1975 zei:Mijn zoon mag over een half jaar rijlessen gaan volgen en ik denk dat we er een SLK bij nemen. Dan kan hij daar mooi mee oefenen![]()
R107 zei:michel1975 zei:Mijn zoon mag over een half jaar rijlessen gaan volgen en ik denk dat we er een SLK bij nemen. Dan kan hij daar mooi mee oefenen![]()
Dan is hij wel een "Bofkont".
TYN zei:Helmut is een oude statige Duitser, strak in het (zeer conservatief gesneden pak). Een norse, sterke kerel. De CL is meer een gladde jongen, haartjes strak in de gel, hip leren jasje. Maar wel een beetje fout; net iets te bruin, met gouden horloge en armband, zoiets. Kom, wie heeft daar een goede Duitse naam bij?![]()
TYN zei:Helmut is een oude statige Duitser, strak in het (zeer conservatief gesneden pak). Een norse, sterke kerel. De CL is meer een gladde jongen, haartjes strak in de gel, hip leren jasje. Maar wel een beetje fout; net iets te bruin, met gouden horloge en armband, zoiets. Kom, wie heeft daar een goede Duitse naam bij? grinning smiley
Helene (Fischer) zou ook kunnen. Duits, mooie rondingen, vrouwelijke lijnen.
funf zei:Een naam voor je CL? Ik nam de namen van Marco nog wel eens over. Datteltje voor de Kathedraal met Dattel interieur en Smurf voor de chinablauwe W126 bijvoorbeeld. Ik zou iets liefs kiezen, past wel bij de CL. Pluisje ofzo...![]()
500 E zei:Hoe heet die trainer ook alweer die tijdens voetbalwedstrijden vakkundig zijn neus leeg eet, aan zijn zak krabt en daarna aan zijn vingers snuffelt?
500 E zei:Hoe heet die trainer ook alweer die tijdens voetbalwedstrijden vakkundig zijn neus leeg eet, aan zijn zak krabt en daarna aan zijn vingers snuffelt?
funf zei:Franz Beckenbauer?
@R107: Modern Talking. Die had ik verdrongen. Wat erg....![]()
R107 zei:Vandaag post uit Duitsland, een snelheidsboete van €15,00. Ik had de flits wel gezien in het Zwarte Woud, in een dorpskern waar 30 km/h was toegestaan. Ik dacht dat ik 50 reed, dat bleek na correctie dus 38 te zijn geweest. €15 euro boete dus, ook nog inclusief foto's. In NL was ik in dit geval €85,00 kwijt geweest (zonder bijgevoegde foto's), ofwel bijna 6x zoveel....., bizar verschil tussen 2 buurlanden, en dit is natuurlijk maar één klein voorbeeldje.
Ik vraag mij wel eens af hoever het zou moeten komen voordat we hier (zoals de Fransen) met z'n allen een geel hesje aan gaan trekken..... of is ons volkje daar gewoon te tolerant voor?
Belle HelDe Schaduw zei:En om er nog een Nederlands tintje aan te geven zou je er ook nog Belle Helene van kunnen maken. Hoewel dat weer een beetje discutabel wordt als je het gaat afkorten...
funf zei:Who cares?![]()
R107 zei:Imgur