Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
michel1975 zei:Vwb. Een zwarte hemel. In de c215 een beige alcantara. Dezelfde als in Helmut. Die had niet zwart hoeven zijn.
![]()
funf zei:michel1975 zei:Vwb. Een zwarte hemel. In de c215 een beige alcantara. Dezelfde als in Helmut. Die had niet zwart hoeven zijn.
![]()
Mercedes is volgens mij ook pas vrij laat (een jaar of tien geleden) begonnen met het leveren van zwarte hemels.
R107 zei:Een autohemel hoeft natuurlijk ook niet persé zwart te zijn, als het maar niet dat saaie standaard grijs is wat er per definitie goedkoop uitziet.
Aras zei:Zelf vind ik een zwarte hemel verschrikkelijk. Maakt zelfs een kathedraal van binnen klein om te zien.
funf zei:Aras zei:Zelf vind ik een zwarte hemel verschrikkelijk. Maakt zelfs een kathedraal van binnen klein om te zien.
Het hangt erg af van de hele samenstelling. Bij een volledig zwart interieur zonder schuifdak en met privacy glass achter zou ik er ook nog eens over denken.
R107 zei:Ik begrijp ook niet waarom de X3 met een A4 wordt vergeleken, dat is toch appels met peren? Vergelijk dan een Q5 met een X3, of een 3-Serie met een A4.
TYN zei:Je klinkt als m'n pa, GW.
Die cruised ook rustig de A2 over, met de ACC achter een vrachtwagen gehaakt. "Maakt toch allemaal niet uit, die paar minuten winst".
En bij de LMM maar afvragen hoe die kerel 1:16 in een A5 tfsi doet..
TYN zei:Geweldige trip! Dat is precies waar je zo'n auto voor hebt.![]()
Ik kan me het genoegen van een zescilinder cabrio wel goed voorstellen, in NL op een neer naar de Appie komt dat toch minder goed tot uiting..
R107 zei:Alleen op vakantie lijkt mij niet zo gezellig Gullwing.
Phaeton W12 zei:Mooie 996 4s met 35.000 km voor een sympathieke vraagprijs van 49k:
Gullwing zei:R107 zei:Alleen op vakantie lijkt mij niet zo gezellig Gullwing.
Neem het maar niet al te serieus
Ik ben niets liever dan bij m'n gezin, maar af en toe helemaal alleen cruisen, eigen muziek aan, ergens een kopje koffie met een broodje oid is wel erg prettig.
Roy R zei:De alcohol gerelateerde boetes in Dld zijn dan (volgens mij) weer fiks hoger dan hier. Lijkt me overigens prima.
Boetes in andere landen zijn vaker richting het niveau van Nederland dan we denken, Dld is de positieve uitzondering hierop.
138 waar je 130 mag (viel me nog mee, ik dacht dat ik redelijk strak 150 op de klok had grinning smiley). Na correctie 131, dus 1 te hard. 45 euro alstublieft.
Hier nog 1R107 zei:Gullwing zei:R107 zei:Alleen op vakantie lijkt mij niet zo gezellig Gullwing.
Neem het maar niet al te serieus
Ik ben niets liever dan bij m'n gezin, maar af en toe helemaal alleen cruisen, eigen muziek aan, ergens een kopje koffie met een broodje oid is wel erg prettig.
Dat ben ik helemaal met je eens Gullwing, op z’n tijd niks mooier dan dat.![]()