michel1975
Asfaltkampioen
Ik weet het niet. Ik kreeg de foto's niet geopendfunf zei:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik weet het niet. Ik kreeg de foto's niet geopendfunf zei:
R107 zei:De grill van de Benz zal ongeveer net zo groot zijn als die van de BMW, maar bij Mercedes hoort dat en is dat altijd zo geweest.
De BMW 7 lijkt een imago-probleem te hebben. Was altijd de sportievere auto, vlotter gelijnd en minder statig dan de S. Nu lijkt ie beide te willen zijn, sportief en gespierd (zoals de druk gelijnde bumperpartij), en statig tegelijk met z'n enorme grill. Wat mij betreft slaat het de plank volledig mis.
funf zei:Qua lompheid doen ze niet voor elkaar onder, wat mij betreft. Het is inderdaad zonde, de facelift heeft de neus van de zeven echt grondig verpest. Een pre-LCI zeven is een elegante en krachtig ogende limousine wat mij betreft. Gewoon helemaal goed. Ik ben erg benieuwd wat ze nu met de vijf gaan doen. Als ze daar ook zo’n grote grille op schroeven, zou ik dat wel erg jammer vinden.
Flieger zei:De impressies van de nieuwe M3 voorspellen niet veel goeds..
Gullwing zei:Flieger zei:De impressies van de nieuwe M3 voorspellen niet veel goeds..
OMG, hopelijk een 1 april grap
Benieuwd naar de verkopen van de m3, volgens mij wil de dertiger van nu met wat centen, liever een lambo, iedereen heeft zo;n ding lijkt het wel.
Caspian zei:Ik heb gister de 7 opgehaald. Hij rijdt super en ik heb nog geen moment spijt gehad.
[url=https://flic.kr/p/2gyA55R]![]()

Phaeton W12 zei:Gullwing zei:Flieger zei:De impressies van de nieuwe M3 voorspellen niet veel goeds..
OMG, hopelijk een 1 april grap
Benieuwd naar de verkopen van de m3, volgens mij wil de dertiger van nu met wat centen, liever een lambo, iedereen heeft zo;n ding lijkt het wel.
Precies, bij ons in de buurt staan de Lambo's ook met bosjes bij de Aldi.

Ibud zei:
Phaeton W12 zei:Precies, bij ons in de buurt staan de Lambo's ook met bosjes bij de Aldi.
Ibud zei:Prachtige CL Michel! Top qua uitvoering zo, was er bij de introductie gelijk helemaal weg van. Tikkeltje fout maar dat maakt wel meer dingen in het leven net iets spannender.
Waarom geen C126 meer als je daar spijt van hebt?
Kwam gister deze tegen bij mij in de buurt. 420SEC, begint zowaar stijlvol te worden qua uitstraling tegenwoordig.
![]()

Ibud zei:Al iets op het oog Gullwing? Op zo'n feestje kun je natuurlijk niet met je gierende dynamo komen voorrijden..
Phaeton W12 zei:Een schitterende tweedehands Mercedes A35 AMG, met maar liefst 306 pk. Nu voor EUR 84,950
https://www.thijstimmermans.com/voertuig/19303727/mercedes-benz-a-klasse-35-amg-4matic-edition-1-rij-assistentie-pakket-performance-stoelen/
Zou zo’n A klasse met 2.0 viercylinder motor nieuw meer dan een ton kosten?![]()
En laat ik nu net ook een w108 gehad hebben. Als je dan oldtimer zou willen rijden voor dagelijks gebruik dan zal je je verrassen over de wijze waarop deze oude dame nog door het verkeer gaat. Ik had geen moment het idee dat zij niet meer mee kwam met hedendaagse verkeer. Een c126 heeft een aantal specifieke roestplekken. Met name onder het achterraam is een aandachtspunt.Ibud zei:Ja nouja, relatief roestbestendig dan in vergelijk met echte jaren '70 en '80 classics. Dit is nog een aardig bruikbare auto, een W108 zet je niet zo snel in voor echt lange ritten of met slecht weer. Voor mij de sweet spot tussen bruikbaarheid en de romantiek van classics en youngtimers. Vind sowieso dat je oudere auto's binnen moet stallen als je het mooi wilt houden. Zie je veel hier in Amsterdam, klassiekers en youngtimers die dag & nacht op straat staan. Gaat allemaal hard achteruit, rubbers verbrokkelen, roest, chrome wordt dof. Staat vlakbij mij een gele 850 T-5R estate. Staat al jaren aan het water geparkeerd. Plastic trim is allemaal verweerd, roestige plekken op de motorkap, lak helemaal dof. Blijft niks van over terwijl zo'n 850 een hele solide wagen is.
Moderator
Joe met trema l D met punt zei:Nadeel is weer dat de hele buurt hier al vol staat met 5-series. Niet echt uniek dus.
Joe met trema l D met punt zei:Ik was net met mijn vader bij de Mercedes dealer voor airco onderhoud aan zijn E350. We waren in gesprek met een verkoper over een 'nieuwe' E-klasse. Mijn vader wil het liefste een 400, maar daar komt nog behoorlijk wat BPM bij import bij en in Nederland moeilijk te vinden. Buiten stond toevallig een E250, dus toch maar een keertje rijden in zo'n 'viercilindertje'. En dat viel niet tegen! Voelde eigenlijk niet eens veel langzamer aan dan de E350. De uitvoering was het net (of eigenlijk helemaal) niet, maar voor de ervaring leuk om mee te rijden. Dus even in Duitsland gekeken naar het aanbod, maar dat valt toch wat tegen. Daar staan ze eigenlijk niet te koop met de eisen die mijn vader heeft (Widescreen cockpit, AMG pakket, volleder interieur, Distronic Plus). Jammer, maar wel weer wat meer opties in de zoektocht naar een opvolger.