A
Anoniem
Guest
Gruyter & De Jong, mooi bedrijf 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
TYN zei:Een 1 was voor mij heus een heel echte BMW, maar die nieuwe is echt om te janken.
Kijk het filmpje van Carwow eens, waarbij de M140i en M135i naast elkaar worden gezet (spoiler: de nieuwe is een stuk langzamer).
Een reaguurder onder dat filmpje vat het perfect samen:
RWD and that glorious straight six is what made the 1 series so different and special from the rest. Now it's just a farting blob like the rest of them.
Truly heart breaking.
Niks aan toe te voegen.![]()
Phaeton W12 zei:Next Classics, mooi bedrijf! De X5 van de eerste lichting blijft iconisch.
https://www.500e.nl/images/user/252/jac6283-large.jpg
TYN zei:Zo was ik verbaasd te horen dat de achttraps automaat niet meer van ZF komt, maar voortaan de (inferieure, en waarschijnlijk goedkopere) Aisin bak is.
Wanneer heb je weer lucht? Jodenfooi wordt het sowieso niet.Aras zei:Sl, laat die CL maar net zo lang staan als Helmut. Pik ik hem wel op voor een jodenfooi als ik weer lucht heb.500 E zei:De vraag is: CL500 of 300 SL-24?![]()
TYN zei:Je verzint het niet. :T
https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.co.uk%2Fulk%2Fitm%2F273930078393
Yep.funf zei:Heb je hem gekocht?
Thx. heb er wel een paar nachtjes over na moeten denken daar ik de SL in tegenstelling tot de anderen nog niet 'zat' was. Wel een groot verschil met de w140. Ondanks de mindere pk's voelt de c215 toch een stuk rapper aan.BostonWheeler zei:Gefeliciteerd! Serieuze auto weer na de 500SEC!
Ik doelde meer op de W140 waar wij allebei 4 jaar over hebben na gedacht en in eens price to SEll was.michel1975 zei:Wanneer heb je weer lucht? Jodenfooi wordt het sowieso niet.Aras zei:Sl, laat die CL maar net zo lang staan als Helmut. Pik ik hem wel op voor een jodenfooi als ik weer lucht heb.500 E zei:De vraag is: CL500 of 300 SL-24?![]()
Prachtig. Maar niet meer voor dat geld. Overigens is dat wel de enige auto die ik nooit weg had moeten doen.Gullwing zei:Had je geen interesse in die SEC die er ook staat? Als zijn die ook duur geworden de laatste jaren.
Een r129 trekt mij meer en meer, maar ik ga het toch maar niet doen.
Prima toeven. Maar nu ben ik ook niet zo lang.Zadelsnuiver zei:Mooie CL hoor, zit volgens mij wel veel kaf tussen het koren bij dit model dus fijn dat je hem bij een vertrouwd adres vandaan hebt. Is het overigens goed toeven met z'n 4en in de CL?
Laat maar horen als je in Makkum Marina ligt. GezelligBostonWheeler zei:Zeker! Vaste ligplaats is Heeg, soms paar dagen in Hindeloopen. Je bent zeer welkom uiteraard!
Ik vond een SEC ook veel fijner dan een SEL, zal bij de CL500 niet anders zijn.
michel1975 zei:Yep.funf zei:Heb je hem gekocht?
![]()
Overigens niet ingegeven door dat ik uitgekeken ben op de SL. Integendeel. Maar we zijn opeens met zijn 4en en dan is een 2 zitter verre van ideaal.
Verbazingwekkend verschil van de M113 im vergelijk met de M119. Hij voelt veel sneller aan dan Helmut. Waar Helmut iets meer pk’s had. Ook qua verbruik gelukkig.funf zei:Hij kan AMG optik goed hebben, een beschaafd ogende geweldenaar zo.![]()
Dat hoop ik ook. Was altijd wat huiverig maar inmiddels zijn er voldoende bedrijven die tegen iets normalere prijzen onderdelen fabriceren.TYN zei:Wow, geweldige aankoop! Veel plezier ermee, en hopelijk wordt het niet een al te dure kostganger.![]()
Dat zeker. Ik kijk er weer naar uit om met de 8 cilinder op pad te gaan.funf zei:michel1975 zei:Yep.funf zei:Heb je hem gekocht?
Overigens niet ingegeven door dat ik uitgekeken ben op de SL. Integendeel. Maar we zijn opeens met zijn 4en en dan is een 2 zitter verre van ideaal.
Wauw! Gefeliciteerd. Zo maak je van de nood een deugd!
ThxPhaeton W12 zei:Wow, beslist een mooie aankoop! Gefeliciteerd!
Dat laatste weet ik wel zeker. Maar ja een tweezitter is niet ideaal. Qua verbruik scheelt het wel een slok op een borrel met Helmut.Bofkont 350 zei:Zo dan wat een fantastische aankoop Michel, zoals je weet ben ik een zeer groot liefhebber van de C215.
Motorisch idd geweldig!! de M113 is een meesterwerk, loopcultuur/souplesse zo fijn. Ik mis de mijne ook nog geregeld van dat.
Met een normale rijstijl is 1 op 10 echt makkelijk haalbaar.
Ben je niet bang dat je het cabrio rijden gaat missen??
De Tabbert is destijds al vervangen voor de KipDagDromer zei:Gefeliciteerd.
Prachtige wagen.
[size=x-small]nu eigenlijk nog de Kip vervangen voor een Tabbert :T[/size]
500 E zei:De vraag is: CL500 of 300 SL-24?
R107 zei:Kriebels bij Michel1975 ?
Hier hetzelfde. Alhoewel destijds die witte S55 toch ook wel een leuk totaalplaatje was. De SL gaat weg met pijn in mijn hart maar niet zoals de SEC. Met name ook omdat de SEC achteraf helemaal niet weg had hoeven gaan. Die had hier prima in de garage gestaan.R107 zei:500 E zei:De vraag is: CL500 of 300 SL-24?
R107 zei:Kriebels bij Michel1975 ?
Aha, dus toch.... Gefeliciteerd Michel, prachtige kar!
Met de W220 heb ik niets, met de C215 wel. Echt een hele fraaie coupé, veel mooier dan de C140, en misschien ook wel mooier dan de C216. Al heb je nu natuurlijk wel kans dat de R129 de 2e auto wordt die je nooit weg had moeten doen,
Maar so what, qua ruimte en comfort ga je er grote stappen op vooruit. En de C215 wordt ook geheid een klassieker.
Die is 6 x 6 dus dat moet passen.R107 zei:Is de garage groot (lang) genoeg voor de C215?
michel1975 zei:Yep.funf zei:Heb je hem gekocht?
![]()