W212
Wegverkenner
funf zei:Hahaha! Allemaal aan de E dan, met Kukident-pakket en iedere twee uur een schone luier.grinning smiley
Hopelijk ga jij in die 340i rijden. Dan houden we nog wat jeugdig elan hier.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
funf zei:Hahaha! Allemaal aan de E dan, met Kukident-pakket en iedere twee uur een schone luier.grinning smiley
Phaeton W12 zei:Mijn favoriete Audi A4 Avant van dit moment. Het model klopt helemaal. In donkerblauw heel mooi, maar ook grijs zoals deze is top.
Helaas is deze nog boven budget, maar ik ben om. Liever deze A4 Avant dan een BMW F31 3 serie. Ik verkies zelfs deze 2.0 TFSI boven een 340i
![]()
![]()
Echt een Audi van de oude stempel, weinig designfratsen maar gewoon strak en mooi![]()
R107 zei:die hebben wij al gehad.
W212 zei:R107 zei:die hebben wij al gehad.
Aldus de man met 2 cabrio's. :T
R107 zei:Funf zit nog in de midlife-crisis, die hebben wij al gehad. Ook met Funf komt het wel goed. Ooit....![]()
YepR107 zei:funf zei:Parkeer die maar eens in de Karperton.
Doet Michel met 2 vingers aan het stuur met z’n ogen dicht![]()
funf zei:Ik moet wel, om mijn vrouw bij te kunnen houden. Zij heeft straks meer pk’s onder de voet dan ik...![]()
R107 zei:Ik las ergens dat ze de wegen onveilig gaat maken met een mini met meer dan 300pk?
Ze doet het erg lekker. Waar de hoop was dat er dit jaar geen geld bij moest, zit ze vanaf week 1 boven breakeven. Hopelijk na de zomer kunnen wij kijken voor iemand die 1,5 kan meedraaien. Het 6 dagen werken is wel pittig. Ik doe naast mijn baan al het administrative, dus samen veel aan het werk.DagDromer zei:Aras zei:
Wat ik me van de week afvroeg toen ik jouw naam voorbij zag komen op dit forum; hoe gaat het met de dierenwinkel?
Phaeton W12 zei:Lees net de A4 brochure waarin het volgende staat:
Topsnelheid begrensd op 210 km/h voor Audi's t/m 140 kW.
![]()
![]()
Twix zei:Zei ik pas dat ik in de zomer niet open rijd?
Vandaag 37 graden, toch maar open.![]()
![]()
Of banden met lagere snelheidsindex.Pietzoveel zei:Zal wel te maken hebben dat er dan een lichter/kleiner remsysteem gemonteerd kan worden.
Phaeton W12 zei:De E39 is inmiddels oud en brengt natuurlijk hogere onderhoudskosten met zich mee. Inmiddels ben ik er achter dat ik liever geld besteed aan afschrijving dan aan onderhoudskosten. Dat was een leerproces. Het liefst een zo jong mogelijke auto voor mij. Tot nu toe hadden bijna álle tweedehands auto's die ik kocht mankementen bij of direct na de aankoop. Soms opgelost voor eigen kosten, soms onder garantie opgelost. Bijna alle, de M140i heeft namelijk nog geen mankementen gehad na ruim een jaar rijden. Dat was een 1 jaar oude auto met 13.000 km op de teller. Liever afschrijving dan onderhoudskosten. Het gevoel dat de vorige eigenaar zijn auto wegdeed omdat er onderhoud aankwam, wil ik niet meer meemaken.
R107 zei:Twix zei:Zei ik pas dat ik in de zomer niet open rijd?
Vandaag 37 graden, toch maar open.![]()
Hoe is het weer daar Twix, komt die tropische storm ook jouw kant op?
KadettRT zei:Of banden met lagere snelheidsindex.Pietzoveel zei:Zal wel te maken hebben dat er dan een lichter/kleiner remsysteem gemonteerd kan worden.
Aras zei:Voor de weinige kilometers die wij maken, zochten wij een ruime, zuinige en betrouwbare auto. Dat is een .... kuch, braak... Prius 3 geworden. Met de eisen, waar de auto aan voldoet is alles gezegd. Wat een hondenhokken zijn die jappen auto’s toch ook. Schuifdak open is bij een VW of MB 1 druk op de knop en de boel gaaf helemaal open. Hier eerst omhoog, drukken en half open, nog een keer drukken is helemaal open. Een armleuning wat er uit ziet of het op half 11 hangt. Als je over asfalt rijdt kletteren de steentjes hard in de plastic wielkuipen. Maar goed het gaat niet stuk. Mijn auto’s zijn het niet.

R107 zei:Het donkere glas (folie) achterin is volgens mij niet Zeitgemäß (dacht niet dat je dat kon bestellen op een E38), dat zou ik verwijderen. Ook omdat ik het sowieso niet mooi vind bij deze auto.
TYN zei:Echt een droomuitvoering, en dat interieur is helemaal geweldig.
Je hebt hem zelf uit Dld gehaald, toch? De oude baas zag waarschijnlijk met een zwaar hart 'zijn' 7 na 18 jaar wegrijden..
R107 zei:Het donkere glas (folie) achterin is volgens mij niet Zeitgemäß (dacht niet dat je dat kon bestellen op een E38), dat zou ik verwijderen. Ook omdat ik het sowieso niet mooi vind bij deze auto.