Flieger
Net ingestapt
500 E zei:De vraag is: CL500 of 300 SL-24?
De CL500, maar wel met de originele achterlichten zodat het een echt authentieke CL is.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
500 E zei:De vraag is: CL500 of 300 SL-24?
Sl, laat die CL maar net zo lang staan als Helmut. Pik ik hem wel op voor een jodenfooi als ik weer lucht heb.500 E zei:De vraag is: CL500 of 300 SL-24?
Gullwing zei:Dat oude model CL kan ik maar niet mooi vinden, het model erna weer wel.
![]()
Dat is een auto op bijna bentley niveau,
Amazon.demichel1975 zei:Ik wilde mijn voorraad Aluteufel weer even aanvullen blijkt Autoteilemann ter ziele te zijn. Nou dan maar even zoeken op het Duitse web of er een waardig opvolger is.
michel1975 zei:Ik wilde mijn voorraad Aluteufel weer even aanvullen blijkt Autoteilemann ter ziele te zijn. Nou dan maar even zoeken op het Duitse web of er een waardig opvolger is.
BostonWheeler zei:Volgens mij heeft die 325i uit 2013 zo'n teruggetunede 3 liter motor. Je hebt iedere keer dat je die motor start het idee dat ie stuk is. Heel zwaar geluid en totaal geen vermogen en vermoeid aandoende draai-eigenschappen. Echt een blamage voor een motorenbouwer. Als je op zoek bent naar een bron van ergernis is dit je kans. Als het een 330i Touring was geweest, was het een topauto uiteraard.
BostonWheeler zei:Volgens mij heeft die 325i uit 2013 zo'n teruggetunede 3 liter motor. Je hebt iedere keer dat je die motor start het idee dat ie stuk is. Heel zwaar geluid en totaal geen vermogen en vermoeid aandoende draai-eigenschappen. Echt een blamage voor een motorenbouwer. Als je op zoek bent naar een bron van ergernis is dit je kans. Als het een 330i Touring was geweest, was het een topauto uiteraard.
Bofkont 350 zei:Is software matig bij deze motor, enkel de originele software inladen van de 30i is voldoende.
https://www.bmwtweaks.nl/
Deze man kan je er alles over vertellen en uitvoeren.
R107 zei:Pagina 124 alweer, dus.... W124.
De legendarische W124, destijds de benchmark in z'n klasse. In Teutonia veelvuldig besproken en op een voetstuk geplaatst, dus wat valt er eigenlijk nog te zeggen over deze Benz?
BostonWheeler zei:Inderdaad wordt vaak geroepen dat het alleen software betreft, maar veelal komen er toch ook andere dingen bij. Van de site van die man was ik niet erg onder de indruk. Vaak gaat t om aanpassingen die je ook gewoon zelf kunt uitvoeren als je je wat in de i-drive en menu's verdiept.
BostonWheeler zei:Een mooie 280E is voor mij alles waar Mercedes voor staat of stond destijds. Ik heb overigens hetzelfde met een S; een W116, W126 en in veel mindere mate een W140 doen er wat mij betreft toe, de modellen daarna doen mij totaal maar dan ook totaal niks. Prima vervoermiddelen uiteraard maar that's it. De huidige S vind ik overigens weer een fabelachtige auto.
R107 zei:BostonWheeler zei:Een mooie 280E is voor mij alles waar Mercedes voor staat of stond destijds. Ik heb overigens hetzelfde met een S; een W116, W126 en in veel mindere mate een W140 doen er wat mij betreft toe, de modellen daarna doen mij totaal maar dan ook totaal niks. Prima vervoermiddelen uiteraard maar that's it. De huidige S vind ik overigens weer een fabelachtige auto.
Hier ben ik het 100% mee eens.
funf zei:De huidige S is voor mij nog altijd een twijfelgeval. Het rijdt fantastisch, althans de S500 die ik een weekend mee had, maar de elegantie van de W116 en W126 ontbreekt voor mij.
R107 zei:funf zei:De huidige S is voor mij nog altijd een twijfelgeval. Het rijdt fantastisch, althans de S500 die ik een weekend mee had, maar de elegantie van de W116 en W126 ontbreekt voor mij.
Ik zag gisteren bij Wensink dus een Iridium-zilveren nieuwe S450 met zwart interieur en met de juiste opties, en ik kreeg echt weer dat nieuwe-Benz gevoel zoals ik dat ook in de jaren 80 en 90 kreeg als ik in een Mercedes-showroom rondkeek. Wat een heerlijk dikke wagen waar gewoon alles aan klopt. Prachtig interieur met overal mooie materialen, strakke functionele lijnen, alles op de juiste plek.
De laatste jaren zijn er niet veel nieuwe auto’s meer waar ik hebberig van word, maar een W222 S-Klasse is daar een uitzondering op. Nog steeds een baas van een auto, nog steeds een échte Benz.
Gullwing zei:Al ben ik bang voor de nieuwe S, die belooft juist weer erg lelijk te worden, met teveel cls elementen, en een verschikkelijk wannabee tesla interieur.