Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Joe met trema l D met punt zei:Licht-beige is prachtig, maar erg besmettelijk. Zwart is ook mooi, maar niet met een donkerblauw of zwart exterieur. Caramel past vind ik overal bij.
michel1975 zei:Leuk er is weer reuring hier. Iedereen langzaam weer terug van vakantie?
R107 zei:96K voor een 4-cil 5-Serie gaat mij alle perken te buiten. Dan eerder een (kort gebruikte) 540i, en die zijn ook voor véél minder te koop.
michel1975 zei:Leuk er is weer reuring hier. Iedereen langzaam weer terug van vakantie?
Joe met trema l D met punt zei:96k is ook flink boven budget. En al helemaal voor een 4 cilinder. En mocht hij wel in het budget vallen dan is dit meer in de richting wat er aangeschaft gaat worden:
![]()
https://www.mercedes-benz.de/passengercars/mercedes-benz-cars/vehicle-search.html#/u/used-vehicles/d/mercedes-amg-e-53-4matic+-t-modell/ad72ffcddb97172be8dc6f564b586c2f
Joe met trema l D met punt zei:96k is ook flink boven budget. En al helemaal voor een 4 cilinder. En mocht hij wel in het budget vallen dan is dit meer in de richting wat er aangeschaft gaat worden:
![]()
https://www.mercedes-benz.de/passengercars/mercedes-benz-cars/vehicle-search.html#/u/used-vehicles/d/mercedes-amg-e-53-4matic+-t-modell/ad72ffcddb97172be8dc6f564b586c2f
Roy R zei:11 september ga ik pas, 'lekker' de zomer doorwerken. Moeite waard hoop ik: Johannesburg - Kaapstad en alles wat er tussenin zit en de moeite waard is, dat is het plan.
funf zei:Een prettig geprijsde AMG, maar dat interieur is wel een afknapper in dat saaie zwart. Dan zou ik even doorzoeken naar een exemplaar met wat kleur binnen.
Joe met trema l D met punt zei:funf zei:Een prettig geprijsde AMG, maar dat interieur is wel een afknapper in dat saaie zwart. Dan zou ik even doorzoeken naar een exemplaar met wat kleur binnen.
Je ziet die E53's vaak met rood stiksel. Ik vind dat persoonlijk niet staan.
Hier ook nog 2 weken te gaan. Ditmaal in eigen land. Afgelopen week was top en heerlijk kunnen surfen. Volgende week helaas herfstweer. Kunnen helaas niet naar het buitenland anders had ik de SMV nu al ingepakt.R107 zei:michel1975 zei:Leuk er is weer reuring hier. Iedereen langzaam weer terug van vakantie?
Nee hoor, nog niet terug. Maar een berichtje posten lukt ook heel goed vanaf het strandje aan het Comomeer.
R107 zei:michel1975 zei:Leuk er is weer reuring hier. Iedereen langzaam weer terug van vakantie?
Nee hoor, nog niet terug. Maar een berichtje posten lukt ook heel goed vanaf het strandje aan het Comomeer.
Joe met trema l D met punt zei:Citrinbraun. Zie je niet vaak nee.
Nope500 E zei:Pfff. Net een week terug. Ik wil eigenlijk weer weg. Is dat gek?
Joe met trema l D met punt zei:Lekker hoor. Hier geen vakantie. Ik ga over 3 weken afstuderen. Misschien in september eventjes eruit.
Daar kun je later nog veel meer vakanties mee bekostigen500 E zei:Joe met trema l D met punt zei:Lekker hoor. Hier geen vakantie. Ik ga over 3 weken afstuderen. Misschien in september eventjes eruit.
Dat papiertje is veel belangrijker.
funf zei:michel1975 zei:Leuk er is weer reuring hier. Iedereen langzaam weer terug van vakantie?
Ik wel. Al weer een week gewerkt en druk aan het peinzen over de vakantie van volgend jaar.![]()
TYN zei:(Ironisch dat de opvolger van de A2 exáct het tegenovergestelde is, met grijs leer, grijze hemel en aluminium inleg.)
Zadelsnuiver zei:TYN zei:(Ironisch dat de opvolger van de A2 exáct het tegenovergestelde is, met grijs leer, grijze hemel en aluminium inleg.)
Heb ik wat gemist?
DagDromer zei:Roy R zei:11 september ga ik pas, 'lekker' de zomer doorwerken. Moeite waard hoop ik: Johannesburg - Kaapstad en alles wat er tussenin zit en de moeite waard is, dat is het plan.
Als je in Johannesburg bent en een tour wilt naar Soweto kan ik je ten zeerste aanbevelen om www.toursoweto.com te benaderen. Heel kleinschalig en heel direct met een zeer interessant persoon.
TYN zei:Update komt nog. Ik breng de A2 straks weg en daarna de nieuwe ophalen, ben weer terug op het oude nest. :T
Roy R zei:Voor ons liefhebbers is de 2e hands markt een moeilijke, wij hebben vaak zulke specifieke eisen waardoor de zoektocht moeilijk is. Een zwarte hemel, voor sommige een must, de gemiddelde autokoper weet niet eens dat die in een andere kleur geleverd is. De keuze voor zo iemand is vele male groter dan voor de gemelde Teutonia forummer. Ik merk het ook, ik kijk zo nu en dan met een schuin oog naar een opvolger, maar 3 kwart valt gelijk af omdat ik een optie mis die ik wil. Of een combinatie o.i.d. Meer sparen dus :T![]()
TYN zei:Vooral zwarte hemel is echt een ding, dat is zo'n goedkope optie vaak dat ik niet begrijp dat mensen dat niet standaard aanvinken. Tilt een interieur echt naar een hoger plan.
Als je het te donker vindt en een licht interieur met beige leer prefereert, prima, dat is persoonlijke smaak. Maar hoeveel, zeg, 5- of 7-series met zwart dakota maar zónder zwarte hemel zijn er wel niet?![]()
TYN zei:Inderdaad een W203. 2004, dus net de Mopf. Meer details volgen nog, ga 'm vanavond ophalen.
Wel een verademing, een Mercedes automaat, na een paar maanden in de kleine tractor.![]()
Hier ook een w203 gehad. Ik blijf een zwak houden voor het model. Een kleine S maar veel meer in proportie. Ik snap je welfunf zei:TYN zei:Vooral zwarte hemel is echt een ding, dat is zo'n goedkope optie vaak dat ik niet begrijp dat mensen dat niet standaard aanvinken. Tilt een interieur echt naar een hoger plan.
Als je het te donker vindt en een licht interieur met beige leer prefereert, prima, dat is persoonlijke smaak. Maar hoeveel, zeg, 5- of 7-series met zwart dakota maar zónder zwarte hemel zijn er wel niet?![]()
Heel veel. Maar veel mensen zijn er niet bewust mee bezig. Die kiezen een bekleding en weten vaak niet eens dat je ook de kleur van de dakhemel kunt wijzigen.
Zadelsnuiver zei:Goed dat je voor een MOPF bent gegaan, sowieso een veel mooier interieur en op alle vlakken een betere, meer degelijk auto, over roest aan de pre-MOPF nog maar te zwijgen.