A
Anoniem
Guest
Snipe zei:Leuke upgrade van de Z4, zeg!
Long time, no hear!
Leeft Vermeer nog?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Snipe zei:Leuke upgrade van de Z4, zeg!
Durashift zei:Maar goed, wat was nou probleem? 100 km rijden met 130 km/h kost dus zo'n 32 kWh.. In de ochtend kwam je aan met zo'n 25 kWh restant in de batterij, volgens mij.
Dan is 2 kW per uur bijladen tijdens een kantoordag toch voldoende om thuis te komen met 130 km/w? Je hebt immers zo'n 32 kWh nodig voor die rit.
IMG_8804 by bofkont OEM, on Flickr
IMG_8843 by bofkont OEM, on FlickrLexarno zei:Haha. Je weet wel waar de beste auto's vandaan komen!

Nu ik niet de jaarlijkse trip naar Amerika kon maken maar een stukje Amerika in huis gehaald:
Over sneeuw en winter gesproken: vorige week de winterset maar gemonteerd. Bij BMW en Mini is het dan tegenwoordig bon ton om zwarte velgen bij te leveren. Blijft toch een beetje wennen. Maar mijn zoon (9) vindt het geweldig. "eindelijk vette velgen!"
W212 zei:Mijn zwager heeft ook zwarte wielen op zijn 530d. Daar vind ik het weer wat minder eerlijk gezegd.
W212 zei:Bevalt ie nog steeds goed?
Roy R zei:Ik ga niet op wintersport dus het grootste voordeel heb ik sowieso niet. Het thuiswerken duurt ook wel de groote deel van de winter. Ik spaar me de centen uit.
W212 zei:Wait... Ik heb laatst een prachtig verhaal gelezen op een ander forum. Over een 106 uit Italië en een towncar, onder andere. Ben jij dat?! Heb ik echt van genoten, heerlijk om te lezen!
Ibud zei:Vrij rustig hier terwijl je zou denken dat iedereen nu veel vrije tijd heeft. Heeft Bofkont al wat updates gedaan aan de nieuwe Z4? En hoe is het met Michel en de CL?

Ibud zei:Aan een auto van +10 jaar oud valt altijd wel iets te verbeteren, ik weet zeker dat Bofkont wel iets zal vinden
Flinke aanpak, die herken je niet meer terug straks! Vast adres daarvoor? Ik moet de velgen van de Lincoln opnieuw laten doen, moeten nieuwe banden dus dan gelijk velgen maar even laten opfrissen: ontlakken, spuiten, randen polijsten e.d. maar ik krijg alleen maar offertes van rond de €1000,-. Dat is nogal wat vind ik voor 4 velgen. Wel een lastige velg met veel hoekjes en gepolijste lip.
![]()
jeust1 zei:... had je een W164.
FH163500 zei:Mooie foto van de R107! Dat was nog de tijd van de echte Mercedessen naar mijn mening.
Gullwing zei:jeust1 zei:... had je een W164.
Dat was ik :T
FH163500 zei:Mooie foto van de R107! Dat was nog de tijd van de echte Mercedessen naar mijn mening.
Ibud zei:Flinke aanpak, die herken je niet meer terug straks! Vast adres daarvoor?
funf zei:Over sneeuw en winter gesproken: vorige week de winterset maar gemonteerd. Bij BMW en Mini is het dan tegenwoordig bon ton om zwarte velgen bij te leveren. Blijft toch een beetje wennen. Maar mijn zoon (9) vindt het geweldig. "eindelijk vette velgen!"
https://i.imgur.com/wTBy8nQ.jpeg
Gullwing zei:Is die a7 nieuw of gebruikt? De stoelen lijken al wat uitgezakt?